婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4154


1#
發表於 12-7-2 02:39 |只看該作者
本帖最後由 baby_lctlct 於 13-2-18 16:08 編輯

del


大宅

積分: 4154


24#
發表於 12-7-3 03:53 |只看該作者

引用:佢再講你咪答佢,大陸湊BB同香港好唔同,佢地

原帖由 李大嫂 於 12-07-02 發表
佢再講你咪答佢,大陸湊BB同香港好唔同,佢地唔用片,可以教你咩?
係學都o係香港學啦,大把呢d班上 ...
其實我刀想甘講,但係我又怕甘講佢又吾岩聽,又吾想啲關係搞到差哂。唉,想講句野刀甘難




伯爵府

積分: 16230


23#
發表於 12-7-2 22:55 |只看該作者
只要樓主唔係和奶奶同住就ok 啦, 佢有佢講, 你啱聽就聽, 唔喜歡就聽就算, 唔好上心,

你bb 未出世, 請保持心境愉快!!


侯爵府

積分: 23500


22#
發表於 12-7-2 22:44 |只看該作者
佢再講你咪答佢,大陸湊BB同香港好唔同,佢地唔用片,可以教你咩?
係學都o係香港學啦,大把呢d班上


禁止訪問

積分: 8310


21#
發表於 12-7-2 22:32 |只看該作者

回覆:baby_lctlct 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4154


20#
發表於 12-7-2 20:34 |只看該作者

引用:大陸樣樣都係假,又危險,彩佢都傻啦!我朋

原帖由 abcdebb 於 12-07-02 發表
大陸樣樣都係假,又危險,彩佢都傻啦!我朋友17歲生都係自己湊!邊有第一胎一開始就識湊丫



...
係咼,我吾信年齡係一個問題囉,講真洗吾洗反b6湊甘誇張丫




大宅

積分: 1850


19#
發表於 12-7-2 19:22 |只看該作者

回覆:、究竟尼個99係到講笑定講真

大陸樣樣都係假,又危險,彩佢都傻啦!我朋友17歲生都係自己湊!邊有第一胎一開始就識湊丫




大宅

積分: 4154


18#
發表於 12-7-2 13:59 |只看該作者

引用:唉我都係90後.99係雙面人.有咩唔鐘意就係背

原帖由 luk130 於 12-07-02 發表
唉我都係90後.99係雙面人.有咩唔鐘意就係背後話我好嬲.
你99有無咩刀幫你話事甘?
究竟係咪以為我地90後咩刀吾識所以咩刀佢話事連我c6啲錢刀要佢理




大宅

積分: 4154


17#
發表於 12-7-2 13:57 |只看該作者

引用:你地一齊住?係就要練成左耳入,右耳出既神

原帖由 mother904 於 12-07-02 發表
你地一齊住?係就要練成左耳入,右耳出既神功,必要時用強硬、堅定但禮貌的語氣直接答佢。

心入面要記住一 ...
吾係一齊住丫,但係成日咩刀佢話哂事甘



點評

mother904  冇一齊住就唔駛理佢,下次佢再講,決絕地say no,佢講一次,你no一次  發表於 12-7-2 16:49


洋房

積分: 72


16#
發表於 12-7-2 12:12 |只看該作者
唉我都係90後.99係雙面人.有咩唔鐘意就係背後話我好嬲.


翡翠宮

積分: 82041

畀面勳章


15#
發表於 12-7-2 12:04 |只看該作者
你地一齊住?係就要練成左耳入,右耳出既神功,必要時用強硬、堅定但禮貌的語氣直接答佢。

心入面要記住一個真理,如果間屋係99既,你真係冇乜話事權。等如我有間屋,多左個新抱/女婿入黎住,我都會係話事果個,因為間屋係我既!

要做好打算,有機會就搬出去自立一頭家。
日日是好日


大宅

積分: 4154


14#
發表於 12-7-2 08:32 |只看該作者

回覆:yoyochg 的帖子

你吾講我刀吾記得添成日咩刀話b6,又話遲下同佢反b6批發市場買bb衫,大佬我個吾係b6仔丫




男爵府

積分: 9709


13#
發表於 12-7-2 07:08 |只看該作者
唔想去就企硬,bb咩證件都唔攞自然吹你唔脹,自己個張回鄉卡話過埋期,想迫都冇用!


大宅

積分: 4154


12#
發表於 12-7-2 06:51 |只看該作者

回覆:Tc280684 的帖子

佢係叫埋我同bb一齊反對到添丫吾理啦,如果到時真係話要我同bb反,我實同佢反面丫,理得佢係邊個




別墅

積分: 820


11#
發表於 12-7-2 04:59 |只看該作者

、究竟尼個99係到講笑定講真

佢再講可以話番大6好危險牙!真係有人搶bb咖!唔係吹水咖!我唔想無左個b!加上大6啲野甘污糟,咩都怕有假!我怕bb有事,唔番喇!




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


10#
發表於 12-7-2 03:16 |只看該作者

回覆:baby_lctlct 的帖子

40已經有的已經係:;pppp::;pppp:更年期都有早有遲




大宅

積分: 4154


9#
發表於 12-7-2 03:09 |只看該作者

回覆:Ccb1031 的帖子

我99吾算老人家,佢40多啲炸
我諗我刀係當佢發up風算:;pppp:佢有佢講




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


8#
發表於 12-7-2 03:02 |只看該作者

回覆:baby_lctlct 的帖子

:;pppp::;pppp::;pppp:在於輩份和年紀…你就算唔係九十後…係80、70。。。都一樣無話事權:;pppp::;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


7#
發表於 12-7-2 02:59 |只看該作者

回覆:baby_lctlct 的帖子

表明左立埸後佢上5上心佢事…老人家係咁架la,好鐘意重復同所有人順意…咪當唱歌lo。。。別在意…




大宅

積分: 4154


6#
發表於 12-7-2 02:52 |只看該作者

回覆:Ccb1031 的帖子

我刀已經吾想再同佢講甘多野就係可能細個先無話事權,遲啲刀吾知點算佢講咩我就要聽




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo