自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-7-2 13:02 |只看該作者
搭車途中,聽到咁既事,又無一早約定,又無出發前確定,差唔多到時講俾人聽,仲好話人出左街,又要命令人幾點要返屋企!真係咁都得




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


139#
發表於 12-7-3 21:16 |只看該作者
QUSTINLING 發表於 12-7-2 16:52
我6299都係,仲要朝早7 點幾,我同c6係完全熟睡中,佢地一邊拍門兼且大嗌c6個名



...

What!!!


大宅

積分: 4588

畀面勳章


138#
發表於 12-7-3 19:02 |只看該作者

回覆:up88 的帖子

Agree!




大宅

積分: 4588

畀面勳章


137#
發表於 12-7-3 18:33 |只看該作者

回覆:家家公主 的帖子

我都試過,扮無人係屋企!





侯爵府

積分: 22470

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


136#
發表於 12-7-3 18:33 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?






大宅

積分: 2727


135#
發表於 12-7-3 18:28 |只看該作者
蘿絲頭 發表於 12-7-2 13:33
99真係好鐘意咁。






子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


134#
發表於 12-7-3 17:25 |只看該作者
我99經常係咁,我習慣左!而家連呀媽都係咁不過比99好少少..會預早幾個鐘通知


大宅

積分: 3829


133#
發表於 12-7-3 17:01 |只看該作者

引用:Quote:jjnothing+發表於+12-7-3+15:52+6299

原帖由 bowling2004 於 12-07-03 發表
佢想上嚟睇吓你哋有冇做"晨操"吓嘛?! 定係想睇吓你呢個新抱有冇瞓到好晏, 大食懶? 抑或睇吓自己 ...
我地關房門瞓,但係我好醒瞓,佢哋bang門果下就會嘈醒我,再唔係99大大聲講電話果時點都會醒,如果聽到佢哋過咗陣都唔走,我就會踢醒c6出去睇吓佢哋攪乜鬼!




珍珠宮

積分: 33669


132#
發表於 12-7-3 16:26 |只看該作者
其實唔難理解既,有d老人家成日好心急,諗起就要做,滾水陸腳咁,
唔知邊日諗起好鬼掛住個仔個女就會衝風車咁直踩上去...
年紀大,可能想及時行樂..咪就下佢地囉
好話唔好聽,佢地重可以有幾多年有咁既精力呀,..


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


131#
發表於 12-7-3 16:05 |只看該作者
我聽對白似母女囉...

阿媽買左餸拎埋去阿女屋企, 雖然我會感激你買埋, 但你都要早D講你嚟緊, 佢好話個女要佢拎住D餸周圍去...


子爵府

積分: 12826


130#
發表於 12-7-3 16:01 |只看該作者
老人家好鍾意玩即興!!例如今朝11約就要午飯見及上屋企,真係激c!!
始終女人要裝身,又要執屋,太匆忙真係頂唔順呀!!

點評

kitty  我都係咁話,bra都戴唔切  發表於 12-7-3 21:43


子爵府

積分: 11442


129#
發表於 12-7-3 15:59 |只看該作者
我c6個細佬同老婆又係, 又唔肯講幾點黎, (因為佢地唔知幾點起身), 講明叫佢地出門口時單聲, 因為我地可能要出街, 點知佢地去到差唔多樓下先call我地, 我地重去緊街, 我c6愛弟心切, 拿拿臨屎返去接人, 我就因此慶爆!


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


128#
發表於 12-7-3 15:55 |只看該作者
jjnothing 發表於 12-7-3 15:52
6299有我哋屋鎖匙,佢哋又住隔離街,最鍾意晨早趁我哋仲瞓緊覺上嚟唔知做乜,真係悄悄的來悄悄的走:igiveup ...

佢想上嚟睇吓你哋有冇做"晨操"吓嘛?! 定係想睇吓你呢個新抱有冇瞓到好晏, 大食懶? 抑或睇吓自己個仔瞓廳定瞓房呀?! :;pppp:


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


127#
發表於 12-7-3 15:53 |只看該作者
jjnothing 發表於 12-7-3 15:52
6299有我哋屋鎖匙,佢哋又住隔離街,最鍾意晨早趁我哋仲瞓緊覺上嚟唔知做乜,真係悄悄的來悄悄的走:igiveup ...

好得人驚呀﹗


大宅

積分: 3829


126#
發表於 12-7-3 15:52 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

6299有我哋屋鎖匙,佢哋又住隔離街,最鍾意晨早趁我哋仲瞓緊覺上嚟唔知做乜,真係悄悄的來悄悄的走

一啲私穩都冇




侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


125#
發表於 12-7-3 15:46 |只看該作者
-bella- 發表於 12-7-2 13:07
我屋企d長輩係咁架,直頭唔講會黎,去到門口先禁鐘..
不過摸門釘又唔會嬲架喎..純粹娛樂 ...
其實佢地係乜野心態 ??


別墅

積分: 734


124#
發表於 12-7-3 15:44 |只看該作者

回覆 回覆:lcm_Mrslee的帖子

可能男家d 人覺得果度係佢細佬/個仔屋企,有咩所謂,完全唔會諗細佬/仔老婆先係女主人,應該要有番d 禮貌




別墅

積分: 734


123#
發表於 12-7-3 15:40 |只看該作者

回覆 回覆:lcm_Mrslee的帖子

真係好無禮貌,但喺度發現原來呢d 行為通常男家d 人先會咁做




水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


122#
發表於 12-7-3 15:39 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-3 15:29
最慘係 連你老公都感得無問題

係呀!! 我次次都黑面㗎!! 之後咪會鬧交囉! 話我好黑面對住佢老豆亞媽啲親人. :;pppp:有冇諗吓我當時有幾尷尬呀唔該. 人哋喺屋企真係著住睡衣四圍走㗎嘛, 你早啲講聲, 我梳好個頭, 換番件衫都好吖!! 早啲講唔係好難啫係嘛? 正一老土怪.

點評

張秋    發表於 12-7-3 15:47


別墅

積分: 734


121#
發表於 12-7-3 15:37 |只看該作者

回覆 回覆:小軒軒的帖子

我姑奶都試過係咁…… 喺樓下先揾我老公話上黎我度,但明明有我電話,無奈




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo