自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


禁止發言

積分: 27682


1#
發表於 12-7-2 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 902


110#
發表於 12-7-12 13:54 |只看該作者
我同意有D遊行人士真係過激, 但咁唔代表我地要反對讓市民有一個表達自己的機會. 有好多遊行人士都係好理性的, 至少我第一年參加, 感覺都比想像"安全"好多, 開頭我真係以為會出現好似電視咁既畫面, 有d驚驚地.
其實點解電視又唔播下大家平靜咁行既片段呢? 大家又有冇諗過?
我覺得支持同反對遊行既人都應該用冷靜理性既態度去睇件事, 一發火就好容易俾政黨或在權人士利用左.
老公的新加坡同事話估唔到香港可以有遊行咁既場面. 如果有一日當一個政府連和平遊行集會都唔准既話, 呢個城市真係死得...


水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 12-7-6 17:47 |只看該作者


子爵府

積分: 11626


108#
發表於 12-7-6 17:42 |只看該作者
費事係隔離TOPIC留言,一陣唔同意見又話人圍佢地!

隔離真係歪理當真理,原來一年得一日七月一日遊行, 所以係唔可以批評佢地阻住人喎

I love you once.
I love you twice.
Oh...I love you more than beans and rice.


大宅

積分: 4650


107#
發表於 12-7-6 14:32 |只看該作者
我諗支持封晒行車線既人, 一定唔係住喺港島


公爵府

積分: 27523


106#
發表於 12-7-6 11:48 |只看該作者
樓主講得arm, 佢地班正牌爛仔,所以冇人夠膽反佢


侯爵府

積分: 20356


105#
發表於 12-7-6 11:40 |只看該作者
ntefamily 發表於 12-7-6 11:28
03年多好多人都無宜家咁亂七八糟,宜家某d人好暴力,好討厭。


大宅

積分: 2049


104#
發表於 12-7-6 11:36 |只看該作者
我三點多在銅鑼灣 ,看好是雷曼行出來 , 可能是要抬大幅標語行得好慢 , 人也走得很散 . 這也可能也有影響. 另外看啦有半個鐘, 反雙非 , 反曾特首, 好多訴求. 合不合理見人見智.但都很理性的行. 但人數講有四十萬 , 我自己覺得就沒有. 還有我在電視看到市示威人士在警察耳邊吹BB , 我覺得不能容忍 . 警察也有人權 呀.就是這批人在破壞民主.


禁止訪問

積分: 21456


103#
發表於 12-7-6 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


102#
發表於 12-7-6 11:13 |只看該作者
咪係!!! 我 daddy 開搵食車, 如果部車困咗喺遊行人士入面, 郁都郁唔到, 連 toilet 都冇得去呀!!! 遊行唔係大晒, 都要顧下其他人嫁!!!!


禁止發言

積分: 27682


101#
發表於 12-7-6 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2715


100#
發表於 12-7-6 00:46 |只看該作者
回覆 imconfusing 的帖子



珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 12-7-5 22:53 |只看該作者
遊行人士吾係要晒成個香港島。只係需要由維園行到新政府總部。而事前早已申請。呢個係基本法賦與港人的權利。呢個係你住喺香港的自由。即等如cy搞誓師大會我不會覺得有問題。吾會話佢阻住地球轉。就算再唔鐘意佢都尊重基本法俾佢的權利。游行你可以吾去,但吾應該話人地係暴民。

點評

HY2007  補充︰我話部份人係暴民!  發表於 12-7-6 10:48


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 12-7-5 22:30 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?






珍珠宮

積分: 30303


97#
發表於 12-7-5 22:15 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+12-7-2+22:39+高下立見唔

原帖由 HY2007 於 12-07-05 發表
唔知/懷疑你係咪某政黨?
總之刁民唔攪事,安份守己既市民就會好欣慰!
...
呢度識我的jm都知係唔係,不過你就明顯d喇



點評

HY2007  點諗隨你喜歡,總之我對得住天地!  發表於 12-7-6 10:47


禁止發言

積分: 27682


96#
發表於 12-7-5 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


95#
發表於 12-7-3 00:43 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

D人冇哂理性
被71這日子洗腦了




子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


94#
發表於 12-7-3 00:42 |只看該作者
lily233242 發表於 12-7-2 22:46
我真的不知道他幫了我什麼
我表達得唔好...我意思係佢地用呢D POINT 泥搞搞陣..
我都唔中意佢地呢班搞是搞非之人...


子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 12-7-3 00:41 |只看該作者
macca 發表於 12-7-2 21:30
唔好咁講! 我成家人冇叫佢地幫!
我都無叫佢幫..我意思係佢用呢D POINT泥搞搞陣....
我表達得唔好


男爵府

積分: 7554

畀面勳章


92#
發表於 12-7-2 23:43 |只看該作者

HY2007 的帖子

我的親戚比佢地搞到有家歸不得




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo