在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5353

畀面勳章


1#
發表於 12-7-4 10:58 |只看該作者
宜家開始揾工, 但越見越差, 好灰心!!!

囡囡都因為我的灰心, 無咩理佢, 佢開始退步, 覺得自己好無用, 囡又揍唔掂, 工又揾唔到.....



個人好


男爵府

積分: 6705


53#
發表於 12-7-21 13:33 |只看該作者
加油


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 12-7-21 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 446


51#
發表於 12-7-21 12:17 |只看該作者
祝一切順利


別墅

積分: 977

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章


50#
發表於 12-7-20 17:39 |只看該作者
加油
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神,又要愛鄰舍如同自己。(路10:27)


別墅

積分: 584


49#
發表於 12-7-18 20:48 |只看該作者
加油


侯爵府

積分: 22774


48#
發表於 12-7-18 17:56 |只看該作者

引用:Quote:queena_1218+發表於+12-7-9+07:59+點

原帖由 karenng115 於 12-07-09 發表
我都想知點解後悔?
我做左2個月ftm, 雖然辛苦, 但好開心喎.
日日攬住8個月既囡囡鍚, 呢幾日囡囡學我鍚返我 ...
甜到漏




大宅

積分: 1479


47#
發表於 12-7-18 17:53 |只看該作者
ADD OIL


男爵府

積分: 5353

畀面勳章


46#
發表於 12-7-18 17:52 |只看該作者
我剛揾到工了,多謝各位鼓勵。

下星期返工了


大宅

積分: 2595


45#
發表於 12-7-18 17:34 |只看該作者
做咗五年全職媽咪,四個月前做返野,要求不高一個禮拜就搵到工,太耐冇做野有時都會俾同事睇小。樓主都加油!!


大宅

積分: 4453


44#
發表於 12-7-16 13:18 |只看該作者
7月時份, 搵工係難D 架啦, 好正常.
同埋要好睇你搵咩工.
有好多公司仲有雙糧制, BONUS, 大大話話7月, 好多人都捱埋過年, 搵埋錢先走人.
所以, 呢D 時間搵工, 比年頭係有難度.
不要怪自己, 市場配合都好重要.


大宅

積分: 4543

陪月勳章


43#
發表於 12-7-16 11:17 |只看該作者
你做開邊行?


複式洋房

積分: 113


42#
發表於 12-7-15 14:04 |只看該作者

回覆:singsing2010 的帖子

做全职妈妈这份工都要用好多好多精力啊




禁止訪問

積分: 1660


41#
發表於 12-7-13 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1660


40#
發表於 12-7-13 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2461

畀面勳章 陪月勳章


39#
發表於 12-7-9 18:36 |只看該作者
本帖最後由 maths 於 12-7-9 18:37 編輯

加油!沒有解决唔到的問題!努力!


複式洋房

積分: 145


38#
發表於 12-7-9 16:28 |只看該作者
後悔做全職媽媽, 原因離唔開$$$這個問題...!
自從做咗10個月媽媽, 個種想自己一手一腳湊大BB嘅想法越來越強烈! 希望自己每日陪伴佢成長, 教佢多D野, 我自己剛放完2星期大假, 期間發覺BB真係會特別痴自己, 雖然婆婆同時幫手湊, 好多時工作唔開心, 會特別掛住BB, 很想即刻辭職做ftm, 因自己覺得很內疚, 無時間給BB, 睇唔到BB成長嘅每樣的第一次, 錯過咗驚後悔 !

自己而家人工接近$20K, 要跑數加壓力大, 晚上8-9點先回家, 食飯沖涼後就要喂夜奶, 根本無咩親子時間! 如果自己唔做野, 老公就要頂晒全部開支, 每月就變得很緊! 再揾過份工又唔知少幾多錢, 幾時先搵到工, 所以種種原因令到自己都好矛盾, 心裡唔知唔做好? 有時懷疑自己有點產後抑鬱!!!

點評

wcpcelia  要咁夜至收工,真係無咩時間陪小朋友了  發表於 12-7-16 09:49


大宅

積分: 2536


37#
發表於 12-7-9 16:27 |只看該作者

引用:Quote:pandacmlg+發表於+12-7-4+19:56+而家

原帖由 cys520 於 12-07-04 發表
AGREE~~我公司好多時請人~~~都係內定左一D人做~~請人只係門面野~所以識人先係最重要 ...
Really!唔怪得我成日冇人复啦,自問自己噶學歷同過往工作經驗都係算top噶,依家想穩份安份d噶工姐,一唔係冇人复,一唔係d獵頭公司話我overqualified 又唔想穩返舊同事推薦喔:;pppp:唯有自己漫無目的甘send CV




男爵府

積分: 7133


36#
發表於 12-7-9 15:48 |只看該作者
add oil!!


男爵府

積分: 7066

陪月勳章


35#
發表於 12-7-9 12:54 |只看該作者
queena_1218 發表於 12-7-9 07:59
點解後悔呢?我都想做全職媽媽!

我都想知點解後悔?
我做左2個月ftm, 雖然辛苦, 但好開心喎.
日日攬住8個月既囡囡鍚, 呢幾日囡囡學我鍚返我, 抱住佢, 佢會無拿拿痴個咀黎我塊面度停3秒, 跟住係度笑. 幾辛苦都值得.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo