自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11945


1#
發表於 12-7-4 16:09 |只看該作者
以前買雞蛋一向會係超級市場買,會買一排十二隻果啲,有買Cp泰國、美國大蛋、美國白色大力蛋,唔會買大陸出品的,品質都好好。但依一、兩年係超市啲雞蛋啲品質好差,又加價得好厲害,仲要一排至少有一隻壞蛋或螢光蛋,頭先打左兩隻,一隻螢光,一隻壞。係街市買我又怕唔知係邊到出產地,街市個個都話自己賣泰國蛋,我試過買左十隻自稱係泰國蛋,一蚊一隻,雖然平,但質量只係fair,好參差不齊。

想問邊到買雞蛋有保證呢?因為我家日日都會煮蛋做早餐的



點評

望咩呀  家陣百記買親一盒起碼2隻  發表於 12-7-4 18:00


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 12-7-4 18:07 |只看該作者

回覆:邊到買雞蛋先無咁多壞蛋丫

街巿




禁止訪問

積分: 1379

睛靈勳章


20#
發表於 12-7-4 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21551

環保接龍勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-4 17:55 |只看該作者
本帖最後由 無望 於 12-7-4 17:55 編輯

超市啲蛋唔得,而家只係去街市買

幸福就是平淡


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-7-4 17:44 |只看該作者
街巿雜貨舖買, 暫時無壞蛋.


伯爵府

積分: 15053


17#
發表於 12-7-4 17:43 |只看該作者
我O係JUSCO買,泰國、韓國、日本、德清源都未試過有問題喎~


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


16#
發表於 12-7-4 17:41 |只看該作者
我多數係百x買德清源, 買個時會小心睇下有無爛, 好好彩未試過買到壞蛋.
之前買過cp, 但我覺得佢蛋黃好淡.


子爵府

積分: 11945


15#
發表於 12-7-4 17:37 |只看該作者
小可愛11 發表於 12-7-4 16:31
CP 蛋 quality 都 ok, 有時都會去一田 / City Super 買日本蛋
我家唔近jusco 超市,一田or citysuper d 外貿超市因為消耗大,唔可以下下出到去買


翡翠宮

積分: 86043

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-7-4 17:34 |只看該作者
街市


子爵府

積分: 11945


13#
發表於 12-7-4 17:33 |只看該作者
本帖最後由 pixelskin 於 12-7-4 17:34 編輯
waiyan2000 發表於 12-7-4 16:35
我在惠康買泰國蛋, 未試过有問題喎!

大人唔好食咁多蛋黃呀! 是煮比小朋友吃嗎?

每天早上都會煮雞蛋做早餐同男友兩個大人食,鮮奶炒滑蛋或白烚雞蛋。我知雞蛋黃好高膽固醇,成人一星期最多只可食五隻雞蛋黃,所以我炒鮮奶炒滑蛋時,只用一黃兩蛋白,或白烚雞白只食蛋白,會計住quota


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-7-4 16:37 |只看該作者

引用:請問咩叫螢光蛋

原帖由 幸福小師奶 於 12-07-04 發表
請問咩叫螢光蛋
D蛋白係螢光黃色
禾刀中過獎




大宅

積分: 3441


11#
發表於 12-7-4 16:35 |只看該作者
我在惠康買泰國蛋, 未試过有問題喎!

大人唔好食咁多蛋黃呀! 是煮比小朋友吃嗎?


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


10#
發表於 12-7-4 16:31 |只看該作者
CP 蛋 quality 都 ok, 有時都會去一田 / City Super 買日本蛋


公爵府

積分: 29532


9#
發表於 12-7-4 16:31 |只看該作者
街市


子爵府

積分: 11945


8#
發表於 12-7-4 16:29 |只看該作者

引用:以前買雞蛋一向會係超級市場買,會買一排十

原帖由 pixelskin 於 12-07-04 發表
以前買雞蛋一向會係超級市場買,會買一排十二隻果啲,有買Cp泰國、美國大蛋、美國白色大力蛋,唔會買大陸出 ...
螢光蛋係啲蛋白呈現螢光透明色,唔係正常既清澈透明色




侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


7#
發表於 12-7-4 16:29 |只看該作者
我一係買有機蛋(超市/點點綠),一係去街市買走地雞蛋


男爵府

積分: 8590

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-7-4 16:24 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-7-4 16:17
請問咩叫螢光蛋

皮蛋

我理解是皮蛋


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


5#
發表於 12-7-4 16:22 |只看該作者
我都覺我係jusco好d.

歡迎, pk果d, 有時d貨送到嚟,
都唔係即刻上架, 放係旁邊好耐都無人理.

我屋企樓下間pk雪櫃門是壞的,
關唔貼, 入面d貨出哂水.


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


4#
發表於 12-7-4 16:17 |只看該作者
請問咩叫螢光蛋


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-7-4 16:17 |只看該作者
本帖最後由 bylobb 於 12-7-4 16:17 編輯
pixelskin 發表於 12-7-4 16:09
以前買雞蛋一向會係超級市場買,會買一排十二隻果啲,有買Cp泰國、美國大蛋、美國白色大力蛋,唔會買大陸出 ...

咩係螢光蛋ar
我响胃慳買~~美國蛋越來越差, 而家買cp蛋, 暫時都未試過有壞

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo