想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


1#
發表於 12-7-5 14:27 |只看該作者
一般我週期28天, 今個月, 到第14天, 我就嘗試用大衛牌排卵紙驗, 睇下是否排卵..
今天是第3天驗了, 3天出來的結果都是一樣的: 一條紙上只呈現一條深紅色的一劃, 但是說明書中說, 如果排卵期到, 一定會出現兩條紅色的, 只是可能深淺不同而已......
但是我3天以來都是得一條紅線, 我是否沒有排卵呢??
要驗到第幾天才停呢? 一盒都只得10條, 成二佰幾蚊一盒呀, 點好呀??
各位, 究竟係大衛牌排卵紙信唔過, 定係我真係冇排卵??
謝謝回覆!!


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


77#
發表於 12-7-25 22:35 |只看該作者
babytwinstar 發表於 12-7-25 22:24
我想請問你地M來的話紅D有無線架?

m來時我未試過check紅d呀~ 所以不知道啊,
但m黎完時又沒有排卵的話, 就會有一條紅線的!


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


76#
發表於 12-7-25 22:24 |只看該作者
Agnesmojo 發表於 12-7-25 21:42
Day 10就排,好早啊!!加油,唔好錯過時間呀!
Agnesmojo,
謝謝妳呀^^妳呢?妳第幾天了?? 妳都要努力加油呀^^
真係好早呀~經過上個月之後, 今個月我就聽妳們的意見, 第10天就開始check~
還有呀, 我問左我中醫了, 他說, 早排卵同遲排卵是因人而異的, 所以10天或12天根本就問題不大, 而且醫生還說上個月我可能無排卵添呀!!!


侯爵府

積分: 21750

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


75#
發表於 12-7-25 22:24 |只看該作者
我想請問你地M來的話紅D有無線架?


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


74#
發表於 12-7-25 22:18 |只看該作者
Juscoco 發表於 12-7-25 21:19
如可以今晚開始隔日do啦

但又驚佢應付唔到咁密喎, 所以想揀一日DO, 唔想浪費呀!!
所以先煩呀~


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


73#
發表於 12-7-25 21:42 |只看該作者
victoriaicc 發表於 12-7-25 20:58
各位JM~~終於都等到黎完M, 再睇埋中醫, 今天終於是第10天了~~
上個月試過第14天才走去Check 紅D, 完全沒有 ...
Day 10就排,好早啊!!加油,唔好錯過時間呀!


侯爵府

積分: 22635


72#
發表於 12-7-25 21:19 |只看該作者

引用:各位JM~~終於都等到黎完M,+再睇埋中醫,+今

原帖由 victoriaicc 於 12-07-25 發表
各位JM~~終於都等到黎完M, 再睇埋中醫, 今天終於是第10天了~~
上個月試過第14天才走去Check 紅D, 完全沒有 ...
如可以今晚開始隔日do啦




侯爵府

積分: 22635


71#
發表於 12-7-25 21:15 |只看該作者

引用:我今日有兩條線,但今日只係day+12,有咁快排

原帖由 Agnesmojo 於 12-07-06 發表
我今日有兩條線,但今日只係day 12,有咁快排卵的嗎?
有可能架,仲有冇拉絲呀?




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


70#
發表於 12-7-25 20:58 |只看該作者
各位JM~~終於都等到黎完M, 再睇埋中醫, 今天終於是第10天了~~
上個月試過第14天才走去Check 紅D, 完全沒有反應呀, 所以決定今個月就第10天開始Check, 剛剛check完, 居然有兩條紅線喇~~~
但是我又很苦惱, 不知道應該幾時do呀, 因為紅D說明書中話: 如果check到兩條紅線, 代表黎緊24-48小時排卵呀.....
即係24-48小時後才排卵嗎??
我應該等明天才do, 還是今晚??
還是, 我應該明天再check多次, 明晚才do呢??
好煩惱呀, 請大家給我意見呀, 謝謝^^


別墅

積分: 544


69#
發表於 12-7-11 08:48 |只看該作者

引用:我都有條問題請教JM們,請問係咪一定要尿尿

原帖由 HaydeeJY 於 12-07-10 發表
我都有條問題請教JM們,請問係咪一定要尿尿落杯仔,再浸紅D?可唔可以直接尿尿落條紅D度?



...
親愛的,如果沒有整到四處也沒問題,其實話倒吊刀得啦,誇張左!tim




別墅

積分: 576


68#
發表於 12-7-10 23:18 |只看該作者

回覆:請幫幫忙呀~關於大衛排卵紙

我都有條問題請教JM們,請問係咪一定要尿尿落杯仔,再浸紅D?可唔可以直接尿尿落條紅D度?




大宅

積分: 1389


67#
發表於 12-7-10 17:13 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子

哈哈 我系深圳见到算个几十蚊,你拿拿声转中医啦 我半年内睇左好多中医 中医村唔得 阿吉叔唔系几好 仲有咩佛教都系麻麻地 浸会好贵 老公咳左年几都睇左中医村成几万蚊都唔得 以家睇紧九龙湾个中医 仲教我点保汤 我都有针求子宫,不过我想睇好条腰先再去针


大宅

積分: 3901

畀面勳章


66#
發表於 12-7-10 15:45 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子


cb 準確度都幾高, 雖然貴, 我只會係紅D 2條深粗時再double cfm.....

我見屈x 氏 + 萬寧都有其他牌子..但未用過~


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


65#
發表於 12-7-10 14:08 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子

唔該哂你


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


64#
發表於 12-7-10 13:15 |只看該作者

回覆+victoriaicc+的帖子 紅D就平D,+可以

原帖由 xlrosylx 於 12-07-10 發表
回覆 victoriaicc 的帖子
cb又真係勁貴喎,但係唔係真係好用??因為我上次在屈x氏睇過都原來有幾隻牌子的~~唔知邊隻最好呢?




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


63#
發表於 12-7-10 13:10 |只看該作者

there+is+an+instruction+sheet+to+let+you

原帖由 maggielyau 於 12-07-06 發表
there is an instruction sheet to let you know how and when to use the test... testing on day 14 seem ...
thank u so much^^so I will check it about 10days next month~~




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


62#
發表於 12-7-10 13:09 |只看該作者

回覆+victoriaicc+的帖子 你去边度睇中医

原帖由 moonmoon1314 於 12-07-06 發表
回覆 victoriaicc 的帖子

你去边度睇中医呀 食水甘深呀 边可能要200蚊呀 黑店来架 可能见你紧张想要BB所以 ...
係喎~~我都覺得好奇架,之前我在另一個中醫度睇時,都有買過一盒,好似都係$60咁上下,但呢個就要二佰幾呀~~~不過又真係好心急好心急~~唉~~




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


61#
發表於 12-7-10 13:06 |只看該作者

我今日有兩條線,但今日只係day+12,有咁快排

原帖由 Agnesmojo 於 12-07-06 發表
我今日有兩條線,但今日只係day 12,有咁快排卵的嗎?
一係妳再double check 啦~~真係唔知喎,但可能有機會架嘛~~等陣間我去問一下個中醫先再告訴妳^^




大宅

積分: 3901

畀面勳章


60#
發表於 12-7-10 10:42 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子



紅D就平D, 可以密D check 就唔多肉痛, CB 因為貴,只係用黎double check, 即係紅D一有2條深粗, 我就用埋Cb check 穩陣D.. .


大宅

積分: 1739


59#
發表於 12-7-6 23:43 |只看該作者
there is an instruction sheet to let you know how and when to use the test... testing on day 14 seems to be a bit later than normal.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo