婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14805


1#
發表於 12-7-8 12:18 |只看該作者
平日我地都會返去食飯,有時約左人/純粹想抖下唔返去食佢次次都問做乜"又"唔返來食。俾理由唔緊要,總係唔明點解要加個"又"字,仲要係我話唔返先多d 野問,佢d 仔女佢冇問咁長

有時同姑仔傾開計,講話想去旅行的地方之類,佢試過無啦啦話我成日週圍走,同c9 係時候生了...下我地生唔生同去旅行有乜關係?反正就算生左,我都冇諗住因為個b放棄去旅行,只係安排方面要再諗計啫,佢唔係諗住生左就成日坐係屋企湊仔嘛!呢d 要取個平衡嘛!有時真係好想問佢係咪佢覺得嫁左= 持家>生仔>湊仔,唔可以有自己的生活,唔好成日係出面玩,放工就拿拿聲返屋企。




男爵府

積分: 5056


9#
發表於 12-7-8 21:47 |只看該作者
理鬼佢點諗咩,又唔係一齊住

日日返去食飯仲衰,俾佢掌握哂你平時生活行程表,咪有說話聽囉。


子爵府

積分: 14805


8#
發表於 12-7-8 18:41 |只看該作者

回覆:子瑤 的帖子

就係唔明冇同佢地住都咁緊張做乜,講真我地唔返佢有so la, 煮少d 但家用照俾




子爵府

積分: 14805


7#
發表於 12-7-8 18:39 |只看該作者

回覆:ken3tine 的帖子

你就好啦,以前做女個陣我媽咪都唔會點問,打番來講聲佢就好精靈最多幫我留湯/我想試的餸。可能以前太free 而家過左幾年我始終都唔係好接受佢個套





男爵府

積分: 5844


6#
發表於 12-7-8 17:35 |只看該作者
mouth:嫁畀你嗰仔做老婆姐,又唔系做你屋企奴隸,去邊都唔到佢哋理喇,我都冇同6299住,所以我去邊佢哋都唔會出聲嘅,只要一星期同C6番去食兩三次飯就得嗰囉


大宅

積分: 4602


5#
發表於 12-7-8 12:58 |只看該作者

回覆:你地99對你地成日出街有乜看法?

無架從來唔理我地。番去先打電話講聲架咋。




大宅

積分: 3637


4#
發表於 12-7-8 12:40 |只看該作者
有啲老人家講嘢好鐘意加個"又"字, 好似我99咁, 我平時一至五返一份, 星期六日多數都會返part time, 到咗星期六日, 佢一見到我(我哋同住既)就會問我:放假呀?, 我就答佢:返工, 佢就會話: 又返工?!, 有時聽到會覺得"銀"耳, 咩叫又?, 我家下去揾錢唔係去玩, 不過諗諗吓, 佢只不過係順口啫, 我去邊佢都會講, 又返外家?又去街?又唔返嚟食? 所以聽完就算


子爵府

積分: 14805


3#
發表於 12-7-8 12:34 |只看該作者

回覆:michael7 的帖子

返工都得既,不過放左工要返屋企食飯lor,& 最好唔好成日唔係香港,特別係我自己/同朋友去旅行冇C9 份lor

大佬如果夾到c9 d 時間我夠想同佢去啦,咁有時夾唔到唔通下下要等去得先出得去咩?




大宅

積分: 2574


2#
發表於 12-7-8 12:31 |只看該作者
嫁左 = 一世坐牢 ? 一世被人安排全日的工作 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo