親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2426


1#
發表於 12-7-10 22:39 |只看該作者
請問有無人試過馬辣?西門店或信義店交通方便? 有無更好的介紹?


大宅

積分: 1939


28#
發表於 12-7-15 03:37 |只看該作者

回覆:打邊爐 馬辣

我昨天去到冇book冇位,就改左去一間叫八海鍋物料理放題,因熊一食過兩次了。呢間八海很不錯,價錢跟馬棘差不多,又係名牌雪糕,啤酒、果汁、支裝氣水,好多海鮮,仲有自制綿花糖,朱古力嘖泉等,我覺得食品比熊一新鮮又多些品種,湯底係每人一個,十多種湯底,牛奶湯底好正,係西門町熊一對面新宿商場6F,開到零晨一點。




珍珠宮

積分: 46301

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-7-13 21:39 |只看該作者

回覆+juicy媽+的帖子 send+email+去訂位,

原帖由 annaanna 於 12-07-12 發表
回覆 juicy媽 的帖子

send email 去訂位,有人覆你CONFIRM O架﹗
thank you




複式洋房

積分: 167


26#
發表於 12-7-13 21:24 |只看該作者

引用:請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提

原帖由 安安太太 於 12-07-13 發表
請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提供, 謝謝
在馬辣網頁可見到地址和訂座電話。
myphoto.jpg





男爵府

積分: 5461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 12-7-13 13:21 |只看該作者
請問那裡可以看到訂座電話或電郵呢?或請提供, 謝謝


珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-7-13 11:10 |只看該作者

回覆:打邊爐 馬辣

我上個月既台北trip基本上全部都plan好晒,食方面都跟得足個plan, 帶住細路仲周街揾食好辛苦




珍珠宮

積分: 41995


23#
發表於 12-7-13 10:22 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

同意,計劃好,訂好,就最安心,到時去到,左行右行,最後都係求其食。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


22#
發表於 12-7-13 10:07 |只看該作者
LILY媽咪 發表於 12-7-13 09:54
回覆 seaheart88 的帖子

好得喎,想去食添,但訂左熊一,lunch食又得唔得?預計吃多久?但老公成曰話唔好b ...


book 好dd ,. 我自己普通話唔掂, 所以係酒店叫職員幫我訂....

我個人比較喜歡有 planning ... 街邊小吃就會行到邊吃到邊 , 但乾杯 , 馬辣呢d 最好都係 book 好 , 老遠去到如果吃唔到... 我會失望的 , 改日子吃, 又亂我其他行程...
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 41995


21#
發表於 12-7-13 09:54 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

好得喎,想去食添,但訂左熊一,lunch食又得唔得?預計吃多久?但老公成曰話唔好book,最好行到邊,食到邊!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


20#
發表於 12-7-13 09:39 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 12-7-13 09:40 編輯
ilovekaka 發表於 12-7-10 22:39
請問有無人試過馬辣?西門店或信義店交通方便? 有無更好的介紹?

好豐富, 又唔貴 , 而且甜品,雪糕 , 海鮮都任吃任食 , 汽水花茶啤酒任飲.... 但一定要book 位 , 除非你唔介意十點吃飯.. 墨魚滑, 蝦滑 超得...




喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


複式洋房

積分: 167


19#
發表於 12-7-13 08:13 |只看該作者

引用:我去西門店,+無訂,+7點幾去到等左20mins左

原帖由 Mimmy 於 12-07-13 發表
我去西門店, 無訂, 7點幾去到等左20mins左右就有枱
肉類係你點佢送上, 無限量供應, 好好味
出面自助的都好 ...
Good




珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-7-13 01:14 |只看該作者
我去西門店, 無訂, 7點幾去到等左20mins左右就有枱
肉類係你點佢送上, 無限量供應, 好好味
出面自助的都好新鮮, 同HK的垃圾任食火鍋有好大分別
雪糕有M字牌, 食得好滿足, 好飽飽

怕小朋友唔食辣可叫鴛鴦就唔怕啦, 再出去拎個麵返黎煮比小朋友食
咁就大人小朋友都非常滿足


子爵府

積分: 12771


17#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


16#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


15#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




子爵府

積分: 12771


14#
發表於 12-7-12 23:44 |只看該作者

ilovekaka 的帖子

食過西門J馬辣,好吃!




複式洋房

積分: 167


13#
發表於 12-7-12 23:37 |只看該作者

引用:回覆+j1716+的帖子 上次我仔6歲去,唔駛錢

原帖由 annaanna 於 12-07-12 發表
回覆 j1716 的帖子

上次我仔6歲去,唔駛錢,佢計國小先比,總之6歲FREE啦﹗7歲就唔知LU~
Thanks for your reply.




伯爵府

積分: 15053


12#
發表於 12-7-12 09:24 |只看該作者
回覆 GCH 的帖子

湯底有唔辣,仲有廿款雪糕,正﹗


伯爵府

積分: 15053


11#
發表於 12-7-12 09:21 |只看該作者
回覆 j1716 的帖子

上次我仔6歲去,唔駛錢,佢計國小先比,總之6歲FREE啦﹗7歲就唔知LU~

價錢上佢OFFICAL WEBSITE有喇﹗


伯爵府

積分: 15053


10#
發表於 12-7-12 09:20 |只看該作者
回覆 juicy媽 的帖子

send email 去訂位,有人覆你CONFIRM O架﹗

如果唔訂位,去到就要等

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo