在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13783


1#
發表於 12-7-13 15:52 |只看該作者
我打算用半份糧去請ee上門湊bb+少少家務, 但放工放假都係自己2公婆一腳踢做返
另外就畀1/3份糧我媽做家用+幫我湊大b, 只剩下几千蚊for自己返工搭車食飯買餸

老公用半份糧負責供樓同雜費, 餘下嘅就儲

即係, 我將會冇錢儲, 每個月成份糧用晒咁滯...預算咁樣維持約1年, 直到大b入n班就將細b交畀我媽湊
我媽有微言, 覺得太貴同埋咁遲先畀細b佢湊, 怕唔肯跟佢, 但其實到時每日都要佢幫手睇住細b一陣, 直到ee返工同埋等我/老公放工返嚟先接手



教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


複式洋房

積分: 492


28#
發表於 12-7-21 01:43 |只看該作者
我之前試過自己登報紙請人28一個鐘,一星期五日12點至6點好多人見工,最後請咗一個家庭煮婦,佢做唒所有家務執埋99大少便,我阿媽可以比心機湊bb,阿娘年紀大了,粗重工作比人做,等佢舒服D。

最近我請左姐姐所以冇用佢,原因係佢收工後我要開工,佢收6點夜晚D野冇人做唯有換個姐姐


子爵府

積分: 13783


27#
發表於 12-7-19 15:45 |只看該作者
本帖最後由 yikaho 於 12-7-19 15:46 編輯
w3407 發表於 12-7-16 16:35
yikaho , 見你說ee未到前是你mami 湊, 咁你同你mami一定住得很近, 可否把ee放你mami家一齊湊三個小朋友加一 ...

如果叫EE上我媽家湊, 2個女人一齊湊一定會有未能磨合嘅地方, 咪盞搞著我媽, 搞到我媽家好似育嬰園咁一定好癲...
同埋個EE都唔會想有個人全日都睇住佢點湊BB...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


大宅

積分: 1353


26#
發表於 12-7-16 23:03 |只看該作者


男爵府

積分: 6765


25#
發表於 12-7-16 16:35 |只看該作者
yikaho , 見你說ee未到前是你mami 湊, 咁你同你mami一定住得很近, 可否把ee放你mami家一齊湊三個小朋友加一隻狗, 咁到你一年後你mami 湊細b 咪ok 囉...


子爵府

積分: 13783


24#
發表於 12-7-16 12:51 |只看該作者
Tobbyy 發表於 12-7-16 11:11
呢個EE係邊度揾O架?

我喺bk搵架咋, 都几冒險, 但冇其他辦法

希望順利簽到同埋夾到啦...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


23#
發表於 12-7-16 12:50 |只看該作者
kingkingtc 發表於 12-7-16 11:13
回覆 yikaho 的帖子

我同你情況又係差唔多~

係呀, 係鐘點ee嗰d
重傾緊, 希望順利請到, 而又夾到啦~

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


22#
發表於 12-7-16 12:39 |只看該作者
Tobbyy 發表於 12-7-16 11:11
回覆 yikaho 的帖子

我都諗緊呢個問題, 我好D, 唔洗供樓. 但係...為左餘下O個幾千蚊放棄同個囡相處O既時間 ...
主要係因為我要供養自己父母, 如果我唔做嘢, 我老公負担唔起供埋我娘家...

咁都唔會放棄好多同小朋友相處時間嘅, 因為每朝早同每日放工回家都會由我2公婆自己照顧返佢哋, 我大囡由出世4個月到而家都係咁, 佢好跟我2公婆, 可能因為一直冇停過餵人奶畀佢, 我同佢之間嗰陣親密感係冇人可以代替~ 嚟緊細b我都打算努力多d埋身餵奶

除咗每月餘下少少錢外, 重有份年尾bonus, 嗰度都幫補到唔少架, 我就係諗到呢點

咁我又冇你咁有錢要交幾萬蚊稅, 扣晒d免稅額都唔覺得交稅係負担嘅~ 如果真係要做ftm, 應該會等d小朋友上小學先, 可以在家教功課


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


21#
發表於 12-7-16 12:31 |只看該作者
cat_1447 發表於 12-7-16 10:50
有冇其他地方可以節流? 例如, 保險… 娛樂… (我地今年都cut 曬d保險, 好小去娛樂… 頂多都係請朋 ...

基本上自從大女出世後, 只係去過一次澳門, 除咗去飲要畀人情(我哋多數都因為就唔啱時間冇去, 畀少d人情), 基本上只係每日返工放工, 假日在家湊b, 去公園玩下, 保險就一年交一次, 用積蓄交, 所以唔係好覺

我哋水電媒同電話一向都好慳, 又冇乜買衫畀bb, 因為好多人畀, 基本上我哋一向嘅收入同支出不相符, 我哋嘅消費係比收入起碼低2個個levels

點評

cat_1447  甘你已經好叻啦!!! 依一年當係比自己休息下…  發表於 12-7-16 15:03

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 8329

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-7-16 11:13 |只看該作者
回覆 yikaho 的帖子

我同你情況又係差唔多~
我媽湊大b, 99湊細b, 依家99唔想湊想返鄉下, 我媽又無可能湊到2個, 因為2個太百厭, 唔可以放埋一齊玩, 如果唔係一定六國大"瘋"相...
所以老公叫我唔好做, 做全職湊b...
我又係娘家都需要照顧, 媽咪幫我湊b已經無做野, 爸爸身體差又係做下停下... 細佬妹搵到唔多~
雖然我份糧加埋唔多, 如果好似你甘請ee返來, 等同於我無出糧甘, 老公話不如唔好做, 我份工雖然係好好, 我好唔捨得, 但有個肥婆係度搞風搞雨又係做得唔開心~ 所以老公叫我唔好做~
我老公份糧又岩岩可以支撐屋企, 所以依家只可以唔返工...
ee係咪鐘點果d呀?
사랑합니다.


珍珠宮

積分: 38265


19#
發表於 12-7-16 11:11 |只看該作者
呢個EE係邊度揾O架?


珍珠宮

積分: 38265


18#
發表於 12-7-16 11:11 |只看該作者
回覆 yikaho 的帖子

我都諗緊呢個問題, 我好D, 唔洗供樓. 但係...為左餘下O個幾千蚊放棄同個囡相處O既時間, 值唔值得呢?
我計過如果我唔做, 最多交幾千蚊稅, 但係我做野就交大約4萬, 又無左一筆, 8月就返工, 而家諗緊好唔好自己湊, 阿囡上N班返出O黎揾PART TIME.





子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


17#
發表於 12-7-16 10:50 |只看該作者
有冇其他地方可以節流? 例如, 保險… 娛樂… (我地今年都cut 曬d保險, 好小去娛樂… 頂多都係請朋友黎家, 食d簡單既野, 傾下計甘…)


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


16#
發表於 12-7-14 09:30 |只看該作者
返工可吾可以帶到反? 前一晚煮多小小… 車費比較下, 甘樣可慳多小小~
一年好快過, 加油!!

點評

yikaho  會帶飯呀, 車費都好少, 我搭電車嘅, 不過變行路就太遠^_^  發表於 12-7-16 10:39


大宅

積分: 4099


15#
發表於 12-7-13 22:58 |只看該作者

回覆:會唔會太浪費呢?

1年啫,好快過,如果請工人,1請要請2年,包食包住房,其實唔慳得幾多,請著個衰既,分分鐘蝕埋畀佢



點評

yikaho  yes! 感覺好似太上身咁...  發表於 12-7-16 10:38


子爵府

積分: 13783


14#
發表於 12-7-13 17:34 |只看該作者
ppsfung 發表於 12-7-13 17:18
如果你覺得呢個已經係最好的安排, 你地經濟上又兼顧到就得啦.

上一輩同我地想法和心態都不同, 睇番我地細 ...
其實都諗緊呢個係咪已經係暫時最好嘅安排, 目標係一年

之前都打算畀細b入育嬰園, 但知道一定好多病, 同埋要自己做返晒所有家務, 根本到時唔會兼顧到
一病就冇人support, 又質畀我媽照顧埋? 照顧病b咁辛苦, 一陣搞到我媽都病埋就大鑊...

所以似乎只有請ee湊1個+做家務比較冇咁辛苦, 同埋唔使令我媽現時嘅生活習慣有太大改變...
經濟上就叫做剛剛應付到, 冇乜錢剩, 儲少一年錢(我自己份糧冇得儲, 但我老公都有嘅), 希望唔會有太大影響啦

除咗咁樣我都唔知重有冇其他方法... 可見嘅方法都想過晒...


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


子爵府

積分: 13783


13#
發表於 12-7-13 17:27 |只看該作者
joannewu_0302 發表於 12-7-13 17:13
樣樣都要習慣, 我阿媽都係架!
但而家開始習慣lu.

我哋全族人(男女家)都勁討厭請外藉工人, 冇得習慣架... 到時嘅麻煩會更多... 賺粒糖輸間廠...

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


伯爵府

積分: 17158


12#
發表於 12-7-13 17:18 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 15:52
我打算用半份糧去請ee上門湊bb+少少家務, 但放工放假都係自己2公婆一腳踢做返
另外就畀1/3份糧我媽做家用+ ...
如果你覺得呢個已經係最好的安排, 你地經濟上又兼顧到就得啦.

上一輩同我地想法和心態都不同, 睇番我地細個嗰陣都無依家D細路咁矜貴, 如果問老人家, 佢只會跟番湊我地的標準去講, 已經唔啱呢個年代...
最緊要係你地付得起, 又覺得呢個安排可以令你地放心.... 每人價值觀不同, 同一樣嘢總會有人話值, 有人話浪費.


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


11#
發表於 12-7-13 17:13 |只看該作者
yikaho 發表於 12-7-13 16:59
我媽都唔鍾意有工人喺度, 生大b嗰時已經傾過...

樣樣都要習慣, 我阿媽都係架!
但而家開始習慣lu.


子爵府

積分: 13783


10#
發表於 12-7-13 16:59 |只看該作者
joannewu_0302 發表於 12-7-13 16:49
你媽咪都好辛苦,
如果可以請個工人姐姐係你媽度,
咁可減輕佢做家務的工作量.

我媽都唔鍾意有工人喺度, 生大b嗰時已經傾過...


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo