興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


1#
發表於 12-7-14 20:26 |只看該作者
本帖最後由 phoebepanpan 於 12-7-14 20:37 編輯

我要求是, 影夜景時唔會一片漆黑. 主要旅行用. 間中gathering 在室內影
平時用iphone 影.
nikon coolpix p310 是否平價之選?


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


29#
發表於 12-8-11 21:27 |只看該作者

回覆:wendybruce 的帖子

我冇計時呀




男爵府

積分: 7633


28#
發表於 12-8-11 21:18 |只看該作者

引用:不是,有usb +

原帖由 phoebepanpan 於 12-08-11 發表
不是,有usb
用USB 要叉幾耐?




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


27#
發表於 12-8-11 21:02 |只看該作者

回覆:Giant 的帖子

不是,有usb





男爵府

積分: 7633


26#
發表於 12-8-11 20:38 |只看該作者

引用:P310+行貨都係2060。我本來都考慮呢兩部,

原帖由 oldbean 於 12-07-22 發表
P310 行貨都係2060。我本來都考慮呢兩部,但最係都係P310白色。人人見到都話好型,我買佢主要係我有部大機 ...
P310 平咗咁多呀?




水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-8-11 17:08 |只看該作者

回覆:nikon coolpix p310

請問p310係咪一定要插機叉電架?



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


王國會長

積分: 28225

王國會長


24#
發表於 12-8-2 00:21 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 12-8-1 10:43
我買貴左咋,同S100 差少少$,但P310光圈大過S100
其實光圈相差0.2影響好細細, 而且放在不同機更加難比較; 反而感光件既大小, 影像處理器係更加影響質素.
我單反用nikon, 但總覺得佢出dc 冇誠意, 所以dc 就用canon.


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


23#
發表於 12-8-1 10:43 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

我買貴左咋,同S100 差少少$,但P310光圈大過S100




王國會長

積分: 28225

王國會長


22#
發表於 12-8-1 10:28 |只看該作者
本帖最後由 瑩瑩老豆 於 12-8-1 10:42 編輯
phoebepanpan 發表於 12-7-22 11:08
我仔都話要白色,但實物係好型又好像玩具,所以買黑色
我在中原買送乜送物恆生倍分,計落$2700左右 ...

$2700左右不如買 S100 吧 (我最近買黑色 $2880送16G+代電, 銀色則$2780), 特別係你看重夜拍

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=546&t=2662989&last=34871764


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


21#
發表於 12-7-31 19:45 |只看該作者


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


20#
發表於 12-7-31 19:38 |只看該作者
部機仔真係唔錯.


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


19#
發表於 12-7-23 17:14 |只看該作者
回覆 oldbean 的帖子


男爵府

積分: 9056


18#
發表於 12-7-23 05:37 |只看該作者
alsi 發表於 12-7-22 21:14
好實,怕"蚊"爛,以為有制㩒

去鴨記買個獨立ACHARGE 都係幾十蚊。或淘宝買代電同charge機都一樣幾十蚊。


男爵府

積分: 9056


17#
發表於 12-7-23 05:33 |只看該作者
alsi 發表於 12-7-22 12:42
边樹2000零蚊呀?我今日入手!!!急

係2060,灣仔電腦城,你可以上PRICE.COM就見到,上網登記平十蚊,咪2060。冇卡冇代電行貨。


男爵府

積分: 9056


16#
發表於 12-7-23 05:32 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 12-7-22 11:08
我仔都話要白色,但實物係好型又好像玩具,所以買黑色
我在中原買送乜送物恆生倍分,計落$2700左右 ...

都算貴,DCFEVER 咩都送都係25XX。
其實送嗰D野最有用咪代電同16G卡。百幾蚊就得。


大宅

積分: 3759


15#
發表於 12-7-22 21:14 |只看該作者

引用:你點插,咪就咁拆開囉,你整得太實? +

原帖由 phoebepanpan 於 12-07-22 發表
你點插,咪就咁拆開囉,你整得太實?
好實,怕"蚊"爛,以為有制㩒




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


14#
發表於 12-7-22 18:59 |只看該作者

回覆:alsi 的帖子

你點插,咪就咁拆開囉,你整得太實?




大宅

積分: 3759


13#
發表於 12-7-22 18:47 |只看該作者
買左P310.....想問兩腳插穌, 同三腳插穌合併後, 點樣可以分返開???


大宅

積分: 3759


12#
發表於 12-7-22 12:42 |只看該作者

引用:P310+行貨都係2060。我本來都考慮呢兩部,

原帖由 oldbean 於 12-07-22 發表
P310 行貨都係2060。我本來都考慮呢兩部,但最係都係P310白色。人人見到都話好型,我買佢主要係我有部大機 ...
边樹2000零蚊呀?我今日入手!!!



點評

冰極  我都想知邊到賣甘平  發表於 12-7-22 19:15


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


11#
發表於 12-7-22 11:08 |只看該作者

回覆:oldbean 的帖子

我仔都話要白色,但實物係好型又好像玩具,所以買黑色
我在中原買送乜送物恆生倍分,計落$2700左右,係咪買貴好多?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo