自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 42830


1#
發表於 12-7-14 23:17 |只看該作者
如題
很苦的苦瓜

點評

grace0222  以前唔中意,呢兩年開始中意食   發表於 12-7-15 18:41
wcpcelia  賣飛佛呀  發表於 12-7-15 15:37
kawai120  I like it 2  發表於 12-7-15 00:25
fung007chi828  i like it  發表於 12-7-14 23:37


子爵府

積分: 11946

2018復活節勳章 育兒性格勳章 想生BB熱投


118#
發表於 12-7-16 01:18 |只看該作者
回覆 chuchu9999 的帖子

芫茜


禁止發言

積分: 746


117#
發表於 12-7-16 01:08 |只看該作者

回覆:chuchu9999 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


116#
發表於 12-7-16 01:07 |只看該作者

回覆:chuchu9999 的帖子

超多啊,山竹,龍眼,芒果,芫荽,田雞,蛇,某啲魚(唔知咩名),青瓜,洋蔥,青椒.........





別墅

積分: 909


115#
發表於 12-7-16 01:02 |只看該作者
臭豆腐


珍珠宮

積分: 42830


114#
發表於 12-7-16 01:00 |只看該作者
uri_lau 發表於 12-7-16 00:58
唔係用熱水過油,只係會挑番晒d肥膏出嚟咋!

所以避免食半肥瘦、乳豬、腩肉、臘腸......
為了不吸收多餘脂肪, 這樣做都無可厚非!


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


113#
發表於 12-7-16 00:58 |只看該作者

引用:Quote:uri_lau+發表於+12-7-16+00:48+普通

原帖由 chuchu9999 於 12-07-16 發表
用熱水過油?
解剖之後清除? 會不會有人覺得你怪?
唔係用熱水過油,只係會挑番晒d肥膏出嚟咋!

所以避免食半肥瘦、乳豬、腩肉、臘腸......

咁又無人明示/暗示我咁係好怪喎




伯爵府

積分: 16067


112#
發表於 12-7-16 00:58 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食

內臟,牛,羊,鴨,鵝,駝鳥,田雞,蛇,田螺,水魚......




珍珠宮

積分: 42830


111#
發表於 12-7-16 00:50 |只看該作者
uri_lau 發表於 12-7-16 00:48
普通啦!

好怕肥膏,所以有機會包含肥膏嘅食物(叉燒包、叉燒腸、炒飯、蝦蛟、豬肉燒賣...),我都 ...
用熱水過油?
解剖之後清除? 會不會有人覺得你怪?


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


110#
發表於 12-7-16 00:48 |只看該作者

引用:Quote:uri_lau+發表於+12-7-16+00:31+肥膏

原帖由 chuchu9999 於 12-07-16 發表
你一定很瘦!
普通啦!

好怕肥膏,所以有機會包含肥膏嘅食物(叉燒包、叉燒腸、炒飯、蝦蛟、豬肉燒賣...),我都會徹底清理完先開始食




翡翠宮

積分: 76224


109#
發表於 12-7-16 00:38 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

田雞 苦瓜




大宅

積分: 4383


108#
發表於 12-7-16 00:34 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

芽菜




珍珠宮

積分: 42830


107#
發表於 12-7-16 00:32 |只看該作者
uri_lau 發表於 12-7-16 00:31
肥膏,入口即吐
你一定很瘦!


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


106#
發表於 12-7-16 00:31 |只看該作者

回覆:chuchu9999 的帖子

肥膏,入口即吐




公爵府

積分: 27637


105#
發表於 12-7-15 23:04 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

童年陰影既關係,我點都唔會食波蘿包,雞尾包,仲有朱古力繽,細個媽咪日日買波蘿包,雞尾包,朱古力繽比我同細佬做早餐,係梅花間竹咁,風雨不改,而家唸起都心寒我見到呢三野好憎,我打死都唔會食



點評

chuchu9999  your mom seemed to be very busy in daily life,so she wouldn't think you were tired of bun  發表於 12-7-16 00:01


子爵府

積分: 12104


104#
發表於 12-7-15 23:02 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

我無野唔食,返大陸出trip都會跟啲國內客食炸蟲。



點評

chuchu9999    發表於 12-7-16 00:01


伯爵府

積分: 18230

畀面勳章


103#
發表於 12-7-15 22:54 |只看該作者
大樹菠蘿


珍珠宮

積分: 45160


102#
發表於 12-7-15 22:53 |只看該作者
牛肉, 蝦蟹, 辣, 紅棗, 薑茶......

因為敏感, 所以唔食得.........

點評

chuchu9999  被逼偏食!  發表於 12-7-16 00:02


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


101#
發表於 12-7-15 20:07 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

奇異果,燒鴨/鵝,鴨舌




子爵府

積分: 13797


100#
發表於 12-7-15 20:01 |只看該作者

回覆:有什麼食物你不會食?

生蠔



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo