美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-7-15 11:00 |只看該作者
減價先等於人哋正價:;pppp::;pppp:




子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


41#
發表於 12-7-17 02:59 |只看該作者

引用:我都覺有唔同,我本身皮膚好敏感同埋有玫瑰

原帖由 SA豬豬 於 12-07-16 發表
我都覺有唔同,我本身皮膚好敏感同埋有玫瑰座瘡,平時用萬寧買果D紅水缷防曬就冇乜問題,但係買水貨果D用完 ...
水貨店賣嘅包裝已唔同,試唔過呀




禁止訪問

積分: 1227


40#
發表於 12-7-17 01:42 |只看該作者

引用:我都覺有唔同,我本身皮膚好敏感同埋有玫瑰

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


39#
發表於 12-7-16 21:22 |只看該作者

回覆:chloe666 的帖子

我都覺有唔同,我本身皮膚好敏感同埋有玫瑰座瘡,平時用萬寧買果D紅水缷防曬就冇乜問題,但係買水貨果D用完我塊面會紅哂同埋出粒粒

所以貴D我都要係萬o買




有褲著啦~~~


大宅

積分: 1488


38#
發表於 12-7-16 20:57 |只看該作者

引用:我一直都天然椰子油落妝!特別化得好濃ge妝!

原帖由 mrmaozi 於 12-07-16 發表
我一直都天然椰子油落妝!特別化得好濃ge妝!
雖然好油!
不過又可以煮飯又可以落妝又唔怕傷皮膚一舉幾得!
Any pics?




男爵府

積分: 9147


37#
發表於 12-7-16 19:44 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

我本身都係用油,但成日起暗粒,轉左用紅水就好左好多,剛剛趁萬寧75折買左pack組合裝,支紅水有個pump,正!




大宅

積分: 1484


36#
發表於 12-7-16 17:54 |只看該作者
我一直都天然椰子油落妝!特別化得好濃ge妝!
雖然好油!
不過又可以煮飯又可以落妝又唔怕傷皮膚一舉幾得!
我都係睇queenie chan介紹!
citysuper 貨架就有得買..
好大樽!200蚊左右!用咗成年都未用得曬!
各位JM不妨轉下la!!


禁止訪問

積分: 78


35#
發表於 12-7-16 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4626


34#
發表於 12-7-16 17:30 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

我幾個月前向法國買一pack兩枝500ml$18x港紙,托左六枝返嚟,我覚得好好用喎




翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-16 15:34 |只看該作者
我唔化妝,只用防曬,還打算買支試下添!萬寧要2xx,500ml比起卓記貴好多!:;pppp:
I 大蚊豬   


男爵府

積分: 5307

虎到金來勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-7-16 11:15 |只看該作者
我都用左三四年喇, 又唔覺差左喎
用完紅水都會再洗面, 除左真係累到唔想沖涼啦
咁就唔會再洗面, so far我覺得冇咩大影響


男爵府

積分: 7287


31#
發表於 12-7-16 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leanna~+於+12-07-15+發表我

原帖由 sandy1425 於 12-07-15 發表
係呀,落妝水長期用好傷皮膚的
點解會差




禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 12-7-16 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1227


29#
發表於 12-7-16 03:52 |只看該作者

引用:Quote:凱雪 發表於 12-7-16 03:19 有咩唔同

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-7-16 03:26 |只看該作者
凱雪 發表於 12-7-16 03:19
有咩唔同?我見colormix做待價好抵,係咪就係水貨?

我用水貨嗰D去吾到暗粒,但用正貨真係小好多.


禁止訪問

積分: 1227


27#
發表於 12-7-16 03:19 |只看該作者

引用:我有好多暗粒,用左紅水暗粒小左,但只係萬0

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-7-16 03:11 |只看該作者
我有好多暗粒,用左紅水暗粒小左,但只係萬0 or專門店買ge先得,試過水貨店買ge真係吾同架.


男爵府

積分: 6326


25#
發表於 12-7-15 18:03 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

落妝用油先用紅水




子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-7-15 17:48 |只看該作者

回覆:lulu123456 的帖子

喺杜拜 500ml ard $140
不過聽講法國最平




珍珠宮

積分: 38608


23#
發表於 12-7-15 17:39 |只看該作者

回覆:原來香港買紅水真係貴好多

我用咗8、9年都吾覺有事喎。




Love and Kindness are never wasted.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo