自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


1#
發表於 12-7-15 23:58 |只看該作者
行路遠唔遠? 搭的士會唔會太短路程? thanks!


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-7-16 01:14 |只看該作者

回覆:Minnie2010 的帖子

唔好意思,有禁遠呀,可能我行得快




珍珠宮

積分: 42543


8#
發表於 12-7-16 01:07 |只看該作者
回覆 yoyob230398 的帖子

咁近咩?我住粉中,覺得行去都要廿分鐘以上。


水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


7#
發表於 12-7-16 00:35 |只看該作者
回覆 yoyob230398 的帖子

thanks!


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-7-16 00:34 |只看該作者

回覆:debbyma 的帖子

沿火車站行人天橋向上水方向,唔洗十分鐘




水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


5#
發表於 12-7-16 00:06 |只看該作者
回覆 heiheigirl 的帖子

thanks!


水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


4#
發表於 12-7-16 00:05 |只看該作者
回覆 man0219 的帖子

thanks!


子爵府

積分: 11612

醒目開學勳章


3#
發表於 12-7-16 00:01 |只看該作者

回覆:問路-粉嶺火車站去粉嶺健康中心

火車站沿天橋行去都可以




大宅

積分: 4328


2#
發表於 12-7-16 00:00 |只看該作者

回覆:問路-粉嶺火車站去粉嶺健康中心

唔遠!向粉嶺裁判處對面



寶貝女你比左好多歡樂mami同Daddy~鍚晒你♡╮ⓣⓗⓐⓝⓚⓢ ﹏♡

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo