自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42830


1#
發表於 12-7-16 00:28 |只看該作者
多數住宅廚房都沒有冷氣機, 為何?


男爵府

積分: 6685


33#
發表於 12-7-16 14:17 |只看該作者
粉紅豹 發表於 12-7-16 00:35
我的廚房有㗎
有門的,但只是家人用,工人就開風扇!


別墅

積分: 909


32#
發表於 12-7-16 01:07 |只看該作者
裝左咪要洗多樣


珍珠宮

積分: 42543


31#
發表於 12-7-16 01:05 |只看該作者
原來廚房可以裝冷氣?


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-7-16 00:55 |只看該作者

引用:Quote:meimei11+發表於+12-7-16+00:49+可能

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


29#
發表於 12-7-16 00:55 |只看該作者

回覆:廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

我一定唔會裝,部冷氣吸晒油煙




珍珠宮

積分: 42830


28#
發表於 12-7-16 00:52 |只看該作者
meimei11 發表於 12-7-16 00:49
可能因為大家有工人,所以覺得工人唔需要冷氣。

我冇工人,所以裝冷氣,無謂待薄自己
我都無! 租樓當然不會自己裝!


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


27#
發表於 12-7-16 00:51 |只看該作者
每天煮飯洗碗猶如焗桑拿


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-7-16 00:50 |只看該作者

回覆:廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-7-16 00:49 |只看該作者

回覆:廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2643


24#
發表於 12-7-16 00:49 |只看該作者
chuchu9999  那一區? 最近新樓?  發表於 3 分鐘前

差不多十年樓啦


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-7-16 00:46 |只看該作者

回覆:廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42830


22#
發表於 12-7-16 00:46 |只看該作者
Lihoma 發表於 12-7-16 00:43
這個我也不知道了, 但開了廚房門, 仲會涼咩 ?
開少少門, 不是全開


珊瑚宮

積分: 107902

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


21#
發表於 12-7-16 00:43 |只看該作者
chuchu9999 發表於 12-7-16 00:38
如果同時開抽油煙機, 抽氣扇, 開廚房門, 又如何?

這個我也不知道了, 但開了廚房門, 仲會涼咩 ?


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-7-16 00:43 |只看該作者

廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

我個廚房有架。



點評

chuchu9999  開放式廚房? 電磁爐?  發表於 12-7-16 00:44


公爵府

積分: 25171

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-16 00:42 |只看該作者
用煤氣就一定要開窗,有冷氣機都用唔到。冇用煤氣就唔會太熱,可以唔駛冷氣。


大宅

積分: 2643


18#
發表於 12-7-16 00:39 |只看該作者

回覆:chuchu9999 的帖子

我屋企,發展商交樓時就有,不過無用過。
所以我唸係無問題的。



點評

chuchu9999  那一區? 最近新樓?  發表於 12-7-16 00:41


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


17#
發表於 12-7-16 00:39 |只看該作者

引用:我對面樓有人係廚房裝冷氣 +

原帖由 hei127 於 12-07-16 發表
我對面樓有人係廚房裝冷氣
我對面樓2間房同個廳裝左抽氣扇




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-7-16 00:39 |只看該作者

回覆:廚房為何沒有裝冷氣機? 有什麼特別原因?

冷氣機本身都會抽氣,但不是設計做抽有油煙的氣,我估裝在廚房好快會整塞冷氣的排氣口。



點評

chuchu9999  如果用強勁抽油煙機?  發表於 12-7-16 00:40


珍珠宮

積分: 42830


15#
發表於 12-7-16 00:38 |只看該作者
Lihoma 發表於 12-7-16 00:35
我估可能因通風問題, 燃燒需要氧氣, 開冷氣要關窗, 空氣唔流通, 好易出事,

而且d油煙點散. 以前有單新聞 ...
如果同時開抽油煙機, 抽氣扇, 開廚房門, 又如何?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo