想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12947


1#
發表於 12-7-18 15:27 |只看該作者
本帖最後由 milkteabb 於 14-8-13 08:17 編輯

:;pppp:



子爵府

積分: 11893


23#
發表於 12-8-1 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+12-08-01+發表係邊

原帖由 rabbitboyboy 於 12-08-01 發表
我都係上網買,幾十蚊有幾十條,不過你cycle準唔準㗎先? 因為準先容易預計邊幾日量。我cycle大約28-32日左 ...
我同你差唔多,26-30,無事無幹一般28日準時到。




子爵府

積分: 10787


22#
發表於 12-8-1 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabbitboyboy+於+12-08-01+發

原帖由 草子@ 於 12-08-01 發表
係邊到有得買?個幾日隔一陣就check會唔好煩?
我都係上網買,幾十蚊有幾十條,不過你cycle準唔準㗎先? 因為準先容易預計邊幾日量。我cycle大約28-32日左右,咁我就大約第11日開始量,原則上每日量一次姐,但見到佢開始加深果下呢,我就會隔5-6個鐘量多次,因試過上午開始加深,到左傍晚已經深粗喇。如果cycle唔准呢,就真係要日日量住佢,就煩啲囉。。。不過講到尾,放鬆心情好緊要,太緊張都會影響排卵㗎。。。。




子爵府

積分: 11893


21#
發表於 12-8-1 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+12-08-01+發表我無

原帖由 rabbitboyboy 於 12-08-01 發表
我都唔係好識睇你個圖。。。我以前都試過量體温,發覺難度都幾高,要一醒仲要唔准郁就要量,我真係做唔到:i ...
係邊到有得買?個幾日隔一陣就check會唔好煩?





子爵府

積分: 10787


20#
發表於 12-8-1 14:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabbitboyboy+於+12-08-01+發

原帖由 草子@ 於 12-08-01 發表
我無用紅d只係量體溫,本來應該今日排,但個體溫表有d怪,無跌反而升,唔知係咪day11已經排咗




...
我都唔係好識睇你個圖。。。我以前都試過量體温,發覺難度都幾高,要一醒仲要唔准郁就要量,我真係做唔到 而且量出嚟我又唔係好識睇,仲要試咗成年都唔得,所以之後改用紅d,簡單易明,見到深粗就開工,又平,我上一胎都係靠佢好快成功咗,不過都見有d jm就覺得麻麻,我只可以話對我好work囉,你可以考慮吓。




子爵府

積分: 11893


19#
發表於 12-8-1 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milkteabb+於+12-07-18+發表

原帖由 rabbitboyboy 於 12-08-01 發表
hi.....我都係18號day 1呀,早兩日紅d深粗,開咗工喇,而家等派彩,你排咗卵未?



...
我無用紅d只係量體溫,本來應該今日排,但個體溫表有d怪,無跌反而升,唔知係咪day11已經排咗
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10787


18#
發表於 12-8-1 14:00 |只看該作者

引用:試第3+cycle+呢個cycle第一次用紅d同量體溫

原帖由 milkteabb 於 12-07-18 發表
試第3 cycle 呢個cycle第一次用紅d同量體溫。尋日體溫突然跌左0.2,今日即m come,準到無朋友。:i ...
hi.....我都係18號day 1呀,早兩日紅d深粗,開咗工喇,而家等派彩,你排咗卵未?




子爵府

積分: 11893


17#
發表於 12-7-30 17:19 |只看該作者

回覆:18/7 Day 1 again...

排egg未?




子爵府

積分: 11893


16#
發表於 12-7-19 10:09 |只看該作者
我依家睇梗中醫調理梗... 高溫期得9日咋


子爵府

積分: 12947


15#
發表於 12-7-19 09:57 |只看該作者

引用:尋日day+1+too

原帖由 草子@ 於 12-07-19 發表
尋日day 1 too
:我地齊齊加油!




子爵府

積分: 11893


14#
發表於 12-7-19 09:34 |只看該作者
尋日day 1 too


子爵府

積分: 12947


13#
發表於 12-7-18 22:42 |只看該作者

回覆:Kring 的帖子

發到咩夢?




洋房

積分: 67


12#
發表於 12-7-18 22:33 |只看該作者
Day 1 again!!尋晚訓訓下,係睡夢中喊醒咗!


子爵府

積分: 12947


11#
發表於 12-7-18 22:06 |只看該作者

引用:我都係今日。試左第11個CYCLE喇。

原帖由 mcloud 於 12-07-18 發表
我都係今日。試左第11個CYCLE喇。
day 1真係好失望,不過我地要加油,唔開心一日咁多,聽日開始要振作!




大宅

積分: 1306


10#
發表於 12-7-18 21:53 |只看該作者
我都係今日。試左第11個CYCLE喇。


子爵府

積分: 12947


9#
發表於 12-7-18 20:40 |只看該作者

回覆:waitingforu 的帖子

cheer up! 再努力!




子爵府

積分: 12947


8#
發表於 12-7-18 20:40 |只看該作者

引用:係咪就咁耳探就ok?

原帖由 fannystanley 於 12-07-18 發表
係咪就咁耳探就ok?
我用電子計,腋溫個種。




大宅

積分: 3001


7#
發表於 12-7-18 19:55 |只看該作者
我都係今日,仲要早左兩日


洋房

積分: 36


6#
發表於 12-7-18 19:50 |只看該作者
ADD OIL


子爵府

積分: 12040


5#
發表於 12-7-18 18:00 |只看該作者
係咪就咁耳探就ok?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo