論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3225


1#
發表於 12-7-19 17:18 |只看該作者
本帖最後由 MONKYmama 於 12-7-19 17:21 編輯

工人姐姐昨日剛到。
今日佢同我講M COME,但唔記得帶衞生巾。
我叫佢落樓下超市買,佢話唔記得點去!
一陣我會帶佢去多次超巿,但衛生巾會係邊個比錢?




男爵府

積分: 5575


12#
發表於 12-7-21 21:34 |只看該作者
不過,m巾就没有提供,因太私人了。




男爵府

積分: 5575


11#
發表於 12-7-21 21:30 |只看該作者
以前是没有提供這些物品,但孤寒公主來了之後,就投降了。與其日日擔心她偷用,不如大方D去万寧這些物品,免煩。


伯爵府

積分: 16308


10#
發表於 12-7-21 18:55 |只看該作者
日用品呢 d 唔包.... 不過我家姐姐係自備, 佢嚟第一日都已經齊晒所有嘢, 我只係買咗對 slipper 俾佢, 我覺得第一次可以買俾佢, 講真沐浴露 , 洗頭水果 d 都係有限$$, 你買大支裝, 亦可以用好耐, 不過只限頭一次, 之後要佢自己買..


男爵府

積分: 5874


9#
發表於 12-7-21 14:54 |只看該作者
咁其他清潔用品呢 ?牙膏牙刷, 沐浴露, 洗頭水, 洗面, 護墊, 已經著舊胸圍底褲 ?
其實我覺得就算買俾佢都唔係咩問題, 唔係買太貴, 得佢一個人用, 都係1-2個月先買一次 ! 但規矩上係姐姐自己俾定主人俾 ? 佢地個個月要還錢, 每個月得返幾百蚊, 仲要佢自己俾會唔會好衰 ?
我問過agent, 佢話有d主人唔買以上清潔用品俾佢, 要佢自己俾錢買, 佢就為左慳錢, 唔係日日洗頭沖涼, 用小d沐浴露洗頭水, 咁我覺得如果真係咁不如我俾啦 , 好過佢唔衛生 ! 仲有屋企得一個沖涼房, 如果佢入到去沖涼就算用左我地d沐浴露唔用自己個支, 我都唔知架啦 ! 唔通日日check住佢咩 !!!!
大家有咩意見 ??


男爵府

積分: 6254


8#
發表於 12-7-21 11:57 |只看該作者
今次初黎未出糧,妳買包比佢先,同佢講之後嘅私人用品全部自己負責。


大宅

積分: 2115


7#
發表於 12-7-21 11:38 |只看該作者

回覆:第一次請印印姐姐遇到的問題

我姐姐岩黎第一日都話無買巾。。我買左包比佢。




珍珠宮

積分: 37295


6#
發表於 12-7-21 07:23 |只看該作者

引用:姐姐齋戒月好鬼早起身,起身後就不停做家務

原帖由 MONKYmama 於 12-07-21 發表
姐姐齋戒月好鬼早起身,起身後就不停做家務。其實我屋企唔係好多家務做。
叫佢食完早餐再瞓,佢又講極都唔 ...
尤佢啦,肯做仲好,比姐姐早d瞓




大宅

積分: 3225


5#
發表於 12-7-21 07:02 |只看該作者

回覆:第一次請印印姐姐遇到的問題

姐姐齋戒月好鬼早起身,起身後就不停做家務。其實我屋企唔係好多家務做。
叫佢食完早餐再瞓,佢又講極都唔明!




大宅

積分: 3225


4#
發表於 12-7-19 17:43 |只看該作者
Thx!


水晶宮

積分: 67215


3#
發表於 12-7-19 17:40 |只看該作者
私人物品梗係佢自己負責啦, 去之前問佢有無帶錢囉, 佢岩岩黎無錢嘅話我唔介意送一包比佢應急, 出左糧之後佢就要自己買番喇
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-7-19 17:38 |只看該作者
私人用品佢自己負責, 但你姐姐剛剛到, 可能身上無咩錢, 你買包俾佢啦, 之後再買都已經出左糧

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo