潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


1#
發表於 12-7-20 12:19 |只看該作者
巡咗兩間都無心儀的Bolide 31 and Victoria 35 in colour of Etoupe,頭先再去LG問下,靚仔SA叫我留電話幫我搵,希望快啲有啦!




大宅

積分: 3879


45#
發表於 12-7-26 15:16 |只看該作者


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


44#
發表於 12-7-26 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kmcatbb+於+12-07-26+發表頭

原帖由 trin527 於 12-07-26 發表
點解對面海咁多正嘢
講真,如果唔係有靚仔,頭先咁大雨我真係無動力去巡鋪




公爵府

積分: 26033


43#
發表於 12-7-26 15:12 |只看該作者

引用:頭先又去巡鋪,諗住買Kelly+Double+Tour,

原帖由 kmcatbb 於 12-07-26 發表
頭先又去巡鋪,諗住買Kelly Double Tour,不過唔啱色,靚仔SA又唔見,好彩有第二個靚仔SA serve 我(又有靚 ...
點解對面海咁多正嘢





伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


42#
發表於 12-7-26 14:41 |只看該作者

回覆:真係早啲去巡鋪好好多 H@Lee Garden

頭先又去巡鋪,諗住買Kelly Double Tour,不過唔啱色,靚仔SA又唔見,好彩有第二個靚仔SA serve 我(又有靚仔睇),買唔到嘢都開心




別墅

積分: 812


41#
發表於 12-7-26 12:14 |只看該作者


大宅

積分: 2785


40#
發表於 12-7-25 11:38 |只看該作者


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


39#
發表於 12-7-22 13:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+12-07-22+發表

原帖由 moniy 於 12-07-22 發表
其實我想confirm下各位JM所講個位靚仔SA係唔係我相熟果位啫?雖然佢靚仔,但我又唔覺得佢似吳彥祖,所以我 ...
似吳彥祖係我老公講笑咁話啫,不過我真係覺得嗰個SA幾靚仔!




伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


38#
發表於 12-7-22 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moniy+於+12-07-22+發表咁你

原帖由 liebe_ist 於 12-07-22 發表
我無呀!因為我去親次次都有jm圍住佢,如果咁衝過去睇佢乜名,真係唔係太好意思!希望有jm遲點話到俾大家知 ...
放心,佢如果搵到我要嘅嘢,我實會再見到佢啦,到時咪知靚仔SA嘅名囉!




男爵府

積分: 9747


37#
發表於 12-7-22 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+12-07-22+發表

原帖由 moniy 於 12-07-22 發表
其實我想confirm下各位JM所講個位靚仔SA係唔係我相熟果位啫?雖然佢靚仔,但我又唔覺得佢似吳彥祖,所以我 ...
希望知道既jm可以解答到你啦



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


珍珠宮

積分: 31627


36#
發表於 12-7-22 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moniy+於+12-07-22+發表咁你

原帖由 liebe_ist 於 12-07-22 發表
我無呀!因為我去親次次都有jm圍住佢,如果咁衝過去睇佢乜名,真係唔係太好意思!希望有jm遲點話到俾大家知 ...
其實我想confirm下各位JM所講個位靚仔SA係唔係我相熟果位啫?雖然佢靚仔,但我又唔覺得佢似吳彥祖,所以我唔知大家係唔係講緊佢!




男爵府

積分: 9747


35#
發表於 12-7-22 12:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sk1122+於+12-07-22+發表哈哈

原帖由 moniy 於 12-07-22 發表
咁你有無問佢叫乜名呀?
我無呀!因為我去親次次都有jm圍住佢,如果咁衝過去睇佢乜名,真係唔係太好意思!希望有jm遲點話到俾大家知啦



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


珍珠宮

積分: 31627


34#
發表於 12-7-22 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+12-07-21+發表

原帖由 sk1122 於 12-07-22 發表
哈哈,我都知邊個,佢好nice, 問佢一樣佢會幫你搵埋其他Colour, 其實會好不其然地望實佢架。無錯,如果佢高 ...
咁你有無問佢叫乜名呀?




大宅

積分: 4675


33#
發表於 12-7-22 12:16 |只看該作者

引用:Quote:kmcatbb+發表於+12-7-20+19:39+我老

原帖由 liebe_ist 於 12-07-21 發表
我諗我知邊個啦! 真係幾靚仔架!!! 我個次都偷偷望偷偷看左好幾次, 哈哈!
如果佢高番少少, 真係同意, 佢入得 ...
哈哈,我都知邊個,佢好nice, 問佢一樣佢會幫你搵埋其他Colour, 其實會好不其然地望實佢架。無錯,如果佢高D更加正。




伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-7-22 01:34 |只看該作者
本帖最後由 jordinat 於 12-7-22 01:35 編輯
kmcatbb 發表於 12-7-20 19:39
我老公叫我要咁形容比你哋聽喎:吳彥祖嘅樣、郭富城咁嘅身型!佢仲話聽日實大把JM去LG排隊喎!



...

如果唔係湊住bb,我聽日實look落去!


複式洋房

積分: 184


31#
發表於 12-7-22 00:43 |只看該作者
REALLY~


公爵府

積分: 26645


30#
發表於 12-7-21 09:39 |只看該作者

回覆:kmcatbb 的帖子

咁攪笑,講袋變咗講靚仔




男爵府

積分: 9154

叻叻勳章 爸B勳章


29#
發表於 12-7-21 09:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kmcatbb 於 12-07-20 發表我

原帖由 trin527 於 12-07-21 發表
死火,如果係咁堅,tonight or Sunday 去"莊莊",jm去完請報料佢Li 個week "bin yat" 開工thanks ...
嘩!成班色中餓鬼呀! 麻煩post張相來睇下,我都餓左好耐呀!




公爵府

積分: 26033


28#
發表於 12-7-21 07:19 |只看該作者

引用:我老公叫我要咁形容比你哋聽喎:吳彥祖嘅樣

原帖由 kmcatbb 於 12-07-20 發表
我老公叫我要咁形容比你哋聽喎:吳彥祖嘅樣、郭富城咁嘅身型!佢仲話聽日實大把JM去LG排隊喎!



...
死火,如果係咁堅,tonight or Sunday 去"莊莊",jm去完請報料佢Li 個week "bin yat" 開工thanks




複式洋房

積分: 389


27#
發表於 12-7-21 06:51 |只看該作者
Very pretty ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo