嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1881


1#
發表於 12-7-21 07:36 |只看該作者
亞囡既瞓覺時間好似好零碎,仲有食好少咁,想問下大家既一歲BB時間表同食量

07:30 起身食6安奶,玩
09:30 - 10:30瞓
11:00 食粥仔大半碗+半碗湯,玩
14:30 食4.5安奶+少食
15:00-17:30 瞓
18:00 食粥仔大半碗+半碗湯,玩
21:00 食6安奶
22:00 瞓到天光


大宅

積分: 1352


11#
發表於 12-8-4 22:13 |只看該作者
Malau, same here!!!

My problem is my baby hasn't gain any weight since she was 9mths old!!!
What to do?!?!


大宅

積分: 1881


10#
發表於 12-7-31 18:36 |只看該作者
唉...好難攪,依家亞囡3餐粥+2餐奶,但係佢唔肯食粥,好似唔肚餓咁,但係我見大家都係3粥2奶嫁,我俾既份量每之都係1碗粥,奶就平均4安,但係佢都唔想食,都知點好,求救呀...


大宅

積分: 1881


9#
發表於 12-7-26 07:51 |只看該作者
thanks~


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


8#
發表於 12-7-26 07:31 |只看該作者

回覆:malau 的帖子

我有時自己整黑豆漿,有時買山水低糖黑豆漿。最好買有機大豆,同黑豆冇咁涼。



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


大宅

積分: 1881


7#
發表於 12-7-25 21:29 |只看該作者
hhpiglet 發表於 12-7-25 15:06
我bb自一歲起就係以下既時間表。(我見你係嬰兒食譜個邊都有問,不過個邊好多奶粉打手成日答d無聊野,所以我 ...
係呀,唔該哂你呀!嘩,你個B都食好多野喎,我個囡食唔到1.5粥,都係食到1碗+半碗湯咋,不過我今日去左健康院,姑娘話可以轉多一餐粥,即係2餐奶+3餐粥,另外你B飲既soya milk係邊隻呀?


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


6#
發表於 12-7-25 15:06 |只看該作者

回覆:一歲時間表

我bb自一歲起就係以下既時間表。(我見你係嬰兒食譜個邊都有問,不過個邊好多奶粉打手成日答d無聊野,所以我冇係個邊答你)

7am: wake up and 150ml formula
8am: bread and 80ml soya milk / juice
10-11:30am: sleep
11:30am: 1.5 bowl congee
2:30pm: 120ml formula
3-5pm: sleep
5pm: fruit
7pm: 1.5 bowl congee
9:30pm: 120ml formula
10:30pm: sleep



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


大宅

積分: 1881


5#
發表於 12-7-23 08:28 |只看該作者
627616 發表於 12-7-23 00:53
飲奶太多令到BB冇胃口食嘢呀(姑娘話)
係呀,唔該哂呀,多謝你答我呀,咁我想問下你BB一日瞓幾多次同瞓幾耐?


複式洋房

積分: 216


4#
發表於 12-7-23 00:53 |只看該作者

回覆:一歲時間表

飲奶太多令到BB冇胃口食嘢呀(姑娘話)




複式洋房

積分: 216


3#
發表於 12-7-23 00:52 |只看該作者

回覆:一歲時間表

返健康院個姑娘話要食3歺固體,減少飲奶,2次好啦,且要少,約140ml ,因我之前是3奶2固體,200ml.
奶已不是他的主要食量,中間可食下麵包,蛋糕,水果,而放棄奶。




大宅

積分: 1881


2#
發表於 12-7-21 16:42 |只看該作者
有無媽媽可以分享吓呀~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo