想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 857


1#
發表於 12-7-23 22:49 |只看該作者
老公覺得生bb好大責任,揍bb, 睇醫生,供書教學等等,令佢暫時都唔想生, 但我好想生呀 (我31啦)!點遊說佢肯生?各位幫幫忙呀!謝



我愛大自然


子爵府

積分: 12575


27#
發表於 12-7-25 21:01 |只看該作者

引用:我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地

原帖由 vitong 於 12-07-25 發表
我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地人
Agree




別墅

積分: 857


26#
發表於 12-7-25 20:53 |只看該作者

回覆 回覆:puilam714的帖子

我好討厭d來香港生仔,搶香港人福利既內地人



我愛大自然


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-7-25 20:05 |只看該作者
vitong 發表於 12-7-25 19:09
都唔明,內地人就博命來香港生,香港人就愈来愈唔想生! 都唔知係咩社會



...

內地人喺香港生, 喺白攞香港人既福利

香港人喺香港生, 養唔掂自己之餘仲要拎錢出黎幫政府豪比班內地人.. 自己仲點生? 生左出黎又要養又要地方等等等等好多問題衍生.. 有時真係唔怪得香港人.. 唔係唔想生, 係唔敢生咋


別墅

積分: 857


24#
發表於 12-7-25 19:09 |只看該作者

責任

都唔明,內地人就博命來香港生,香港人就愈来愈唔想生! 都唔知係咩社會



我愛大自然


別墅

積分: 857


23#
發表於 12-7-25 19:07 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 其實好多男人都好似大

原帖由 nightingale 於 12-07-25 發表
回覆 vitong 的帖子

其實好多男人都好似大細路咁, 唔想生B困身!
這幾點我可以試下同c6講,thx



我愛大自然


別墅

積分: 857


22#
發表於 12-7-25 19:06 |只看該作者

引用:回覆 vitong 的帖子 我結婚5年了,近兩年我

原帖由 kekka 於 12-07-25 發表
回覆 vitong 的帖子

我結婚5年了,近兩年我地計劃生b,
你c6好唔合作喎



我愛大自然


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-7-25 09:53 |只看該作者
回覆 vitong 的帖子

我結婚5年了,近兩年我地計劃生b,
但我唔明老公,好唔積極好唔合作,
我已經好婉轉想....... (因我排卵期到)
佢都唔著跟,個心去左其他野到,
EC都要我唔好動氣,但咁攪法係女人都火滾啦~

難道同床就會生B,我36歲!



◕順其自然啦~♥ ◕


公爵府

積分: 26387


20#
發表於 12-7-25 09:51 |只看該作者
回覆 vitong 的帖子

其實好多男人都好似大細路咁, 唔想生B困身!

如果佢係暫時唔想生, 而唔係永遠唔想生, 你可以試下同佢講愈早生愈好呀~

一來, 對媽媽BB都好O的, 唔好做高齡產婦 (雖然都仲有一段時間)

二來, (唔知你C6幾歲), 我諗佢都唔想同BB距離太遠呀, 無體力湊B!mouth:

試諗下, 如果一個男人40歲先有B, 當仔女大學畢業時 (23歲), 爸爸已經 63 喇!!

仲有如果想早O的退休, 當然係早生好, 因為你唔想到時為O左供個仔女讀書而無得退休!!!

祝你地快O的生B 啦!!


子爵府

積分: 13931


19#
發表於 12-7-25 09:23 |只看該作者

回覆:責任

我同c6拍11年,佢都話唔生,結婚第二年想囉。仲同bb改好個男女都用得既名。之後試咗半年,依家有咗3個月



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


18#
發表於 12-7-25 09:23 |只看該作者

回覆:責任

我同c6拍11年,佢都話唔生,結婚第二年想囉。仲同bb改好個男女都用得既名。之後試咗半年,依家有咗3個月



魚魚媽


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-7-25 01:12 |只看該作者

引用:老公覺得生bb好大責任,揍bb,+睇醫生,供書

原帖由 vitong 於 12-07-23 發表
老公覺得生bb好大責任,揍bb, 睇醫生,供書教學等等,令佢暫時都唔想生, 但我好想生呀 (我31啦)!點 ...
無得迫!慢慢就佢擔心既野逐樣同佢傾,如果只係佢自己諗埋一邊諗多左,咁解決左佢就可能會改變主意!但如果係真係有問題,你都要同佢一齊去衡量下個「責任」緊要定「想」緊要




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-7-25 01:06 |只看該作者

引用:老公覺得生bb好大責任,揍bb,+睇醫生,供書

原帖由 vitong 於 12-07-23 發表
老公覺得生bb好大責任,揍bb, 睇醫生,供書教學等等,令佢暫時都唔想生, 但我好想生呀 (我31啦)!點 ...
無得迫!慢慢就佢擔心既野逐樣同佢傾,如果只係佢自己諗埋一邊諗多左,咁解決左佢就可能會改變主意!但如果係真係有問題,你都要同佢一齊去衡量下個「責任」緊要定「想」緊要




別墅

積分: 675

BK Milk勳章


15#
發表於 12-7-25 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihicatcat+於+12-07-24+發表

原帖由 vitong 於 12-07-24 發表
咩原因令到你想生呢?
一來年紀唔細啦,身邊差不多年紀的朋友都已經生bb,甚至有第二個了; 二來我係因為超鐘意去旅行唔想咁困身,所以成日唔想生... 但人大了,過去咁多年一放假就去唔同地方玩,現在開始覺得係時候定下來,建立一個完整家庭了。(我們都覺得有小朋友的家庭感覺更完整)




別墅

積分: 675

BK Milk勳章


14#
發表於 12-7-25 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hihicatcat+於+12-07-24+發表

原帖由 vitong 於 12-07-24 發表
咩原因令到你想生呢?
一來年紀唔細啦,身邊差不多年紀的朋友都已經生bb,甚至有第二個了; 二來我係因為超鐘意去旅行唔想咁困身,所以成日唔想生... 但人大了,過去咁多年都去過不少地方,開始覺得係時候定下來,建立一個完整家庭了。(我們都覺得有小朋友的家庭感覺更完整)




別墅

積分: 857


13#
發表於 12-7-24 23:39 |只看該作者

引用:回覆 kennisyim 的帖子 我同我老公結左婚1

原帖由 hihicatcat 於 12-07-24 發表
回覆 kennisyim 的帖子

我同我老公結左婚12年,反而係佢生,我唔想,不過經過一輪,我都決定生
咩原因令到你想生呢?



我愛大自然


別墅

積分: 857


12#
發表於 12-7-24 23:38 |只看該作者

引用:我哋拍咗6年多才結婚, 結婚前係我唔想生,

原帖由 kennisyim 於 12-07-24 發表
我哋拍咗6年多才結婚, 結婚前係我唔想生, 但老公好想, 不過佢都娶咗我, 之後都係由我話事. 而家結婚 8 個半 ...
8個半月?好短時間,咁又因為d咩令到你想生呢?



我愛大自然


別墅

積分: 857


11#
發表於 12-7-24 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 vitong 於 12-07-23 發表老公

原帖由 Joball 於 12-07-24 發表
生仔冇得勉強ga,成日睇Dpost 話c6不幫手照顧、成日掛住玩,我就會諗會不會因為C6未玩夠不想生,而C9好想生 ...
恭喜你,祝你生個肥肥白白既bb



我愛大自然


禁止訪問

積分: 9431


10#
發表於 12-7-24 16:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sincc+於+12-07-24+發表嘜唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3668


9#
發表於 12-7-24 16:36 |只看該作者
回覆 kennisyim 的帖子

我同我老公結左婚12年,反而係佢生,我唔想,不過經過一輪,我都決定生

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo