烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 4316


1#
發表於 12-7-24 17:24 |只看該作者
如題,謝謝^^




伯爵府

積分: 19621


49#
發表於 12-8-3 18:15 |只看該作者

引用:九龍灣至藍田有冇烘焙店架?

原帖由 bb_chang1215 於 12-08-03 發表
九龍灣至藍田有冇烘焙店架?
我琴日去過九龍灣美羅一期十七樓創意




大宅

積分: 4607

畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


48#
發表於 12-8-3 17:48 |只看該作者
九龍灣至藍田有冇烘焙店架?


大宅

積分: 2388


47#
發表於 12-8-3 17:25 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢? ...

個間cake diy都係兩個中年女人黑口黑臉都唔知點解幫襯佢地都黑臉有時問佢地小小嘢塊臉仲黑所以免得過都唔去佢度買





I love baby


大宅

積分: 4855


46#
發表於 12-8-3 15:00 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢? ...

元朗有邊到有?




大宅

積分: 3235


45#
發表於 12-8-3 14:54 |只看該作者

引用:那間甜+Heart+呢世都唔會再去.人地想慢慢睇

原帖由 Chamo 於 12-07-24 發表
那間甜 Heart 呢世都唔會再去.

人地想慢慢睇野 shopping, 佢就會一手拿住講緊一半既電話, 用好似阻住佢既 ...
好同意收銀個女人(我估係老闆娘)乞人憎到爆,我以前住CWB成日去,而家搬咗極少去,除非有啲嘢其他店買唔到。




子爵府

積分: 11702


44#
發表於 12-8-3 12:09 |只看該作者

引用:Quote:bbmuimui+發表於+12-8-3+08:01+本來

原帖由 曾高 於 12-08-03 發表
thx,我成日去買野,真係要check清楚
係,因為我通常買成籃野(十幾件貨),俾完錢就攞住走唔會摷出黎check,點知連續幾次都收多我錢,好唔開心




男爵府

積分: 8271

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-8-3 10:37 |只看該作者
我都係响南豐巡鋪, 格好價先決定响邊間買


子爵府

積分: 13044

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-8-3 10:06 |只看該作者
bbmuimui 發表於 12-8-3 08:01
本來去得最多係橘X,但應該唔會再去,最近去三次,回家check單次次收多錢,eg金桶牛油買細罐收大罐錢,$18 ...
thx,我成日去買野,真係要check清楚


伯爵府

積分: 16693


41#
發表於 12-8-3 09:16 |只看該作者
7F 橘子 / 8F 二德惠/ 9F 風味


子爵府

積分: 11702


40#
發表於 12-8-3 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SummerHa+於+12-07-28+發表我

原帖由 bbmuimui 於 12-07-28 發表
我都係,次次送左阿仔去南豐學野,我就會閃去呢幾間掃貨
本來去得最多係橘X,但應該唔會再去,最近去三次,回家check單次次收多錢,eg金桶牛油買細罐收大罐錢,$18的貨又打$28,如各位去這間,最好即場check吓張單




大宅

積分: 4513


39#
發表於 12-7-29 04:05 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

係幾樓架??




子爵府

積分: 11702


38#
發表於 12-7-28 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+callymum+於+12-07-24+發表荃

原帖由 SummerHa 於 12-07-28 發表
我都係去荃灣南豐入貨,7、8、9樓三層買嘢超爽一定買到心頭好
我都係,次次送左阿仔去南豐學野,我就會閃去呢幾間掃貨




男爵府

積分: 5261


37#
發表於 12-7-28 23:14 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
hi有無詳細地址?many thanks




子爵府

積分: 12639

減齡達人勳章


36#
發表於 12-7-28 22:44 |只看該作者
每次去南豐, 3間我都會去勻, 因各有各平


大宅

積分: 4659


35#
發表於 12-7-28 22:05 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢

請問官塘邊度有????




珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


34#
發表於 12-7-28 21:43 |只看該作者


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-28 21:41 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我通常去橘子,但收錢 串到死,二德惠在幾多樓,謝謝



點評

曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:28
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:28
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:27
曾高  8/f  發表於 12-7-28 23:27


別墅

積分: 916


32#
發表於 12-7-28 21:34 |只看該作者
二德惠


大宅

積分: 1159


31#
發表於 12-7-28 12:09 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我都係去荃灣南豐入貨,7、8、9樓三層買嘢超爽一定買到心頭好




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo