想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1472


1#
發表於 12-7-24 17:53 |只看該作者
本帖最後由 Chukiting 於 12-10-3 18:51 編輯

3


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


65#
發表於 12-8-1 13:32 |只看該作者

引用:Yeah,今日終於黎左啦! +

原帖由 Chukiting 於 12-08-01 發表
Yeah,今日終於黎左啦!
我尋日都day 1




大宅

積分: 1472


64#
發表於 12-8-1 08:48 |只看該作者

回覆:小產後經期

Yeah,今日終於黎左啦!





大宅

積分: 1089


63#
發表於 12-7-29 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xuxinrui+於+12-07-29+發表我

原帖由 Chukiting 於 12-07-29 發表
我早過你排胎,但我仲未黎
放鬆D啦,可能好快m小姐會穩返你。e生話過4至8星期!





珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


62#
發表於 12-7-29 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+simonahall+於+12-07-29+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-29 發表
我同你同一日,但我仲未黎,要睇醫生嗎?
我六月廿五自然排出。到宜家仲未黎好心急




大宅

積分: 1347


61#
發表於 12-7-29 10:52 |只看該作者
醫生話流胎後4-8星期先會嚟M, 如果8星期都冇先睇醫生. 其實我流胎後咩都冇補過. 休息了2天便正常返工, 1 星期後去婦科check up 時話清哂. 正常m 一次就可以再開工.


別墅

積分: 956


60#
發表於 12-7-29 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+simonahall+於+12-07-29+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-29 發表
我同你同一日,但我仲未黎,要睇醫生嗎?
中醫話血虛都會遲嚟,有冇睇吓中醫調理?




別墅

積分: 812


59#
發表於 12-7-29 01:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ManManTse+於+12-07-27+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-27 發表
我爆到成面都係啊!
我食左中薬再做埋facial好左好多




大宅

積分: 1472


58#
發表於 12-7-29 00:32 |只看該作者

引用:我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等

原帖由 xuxinrui 於 12-07-29 發表
我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等到頸都長埋。
我早過你排胎,但我仲未黎




大宅

積分: 1472


57#
發表於 12-7-29 00:31 |只看該作者

引用:我6月12日食藥排胎,+今曰day2.+好開心希望c

原帖由 simonahall 於 12-07-29 發表
我6月12日食藥排胎, 今曰day2. 好開心希望cycle正常番.
我同你同一日,但我仲未黎,要睇醫生嗎?




大宅

積分: 1472


56#
發表於 12-7-29 00:30 |只看該作者

引用:M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正

原帖由 PorkChopPC 於 12-07-28 發表
M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。
恭喜你呀,我仲係等待中




大宅

積分: 1089


55#
發表於 12-7-29 00:25 |只看該作者

回覆:小產後經期

我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等到頸都長埋。




大宅

積分: 1347


54#
發表於 12-7-29 00:14 |只看該作者
我6月12日食藥排胎, 今曰day2. 好開心希望cycle正常番.


子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-7-28 17:17 |只看該作者

回覆:Vivmama 的帖子

你一定係下一個祝早孕




別墅

積分: 956


52#
發表於 12-7-28 13:04 |只看該作者

引用:M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正

原帖由 PorkChopPC 於 12-07-28 發表
M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。
恭喜
希望快D到我...好其待!




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-7-28 12:20 |只看該作者

回覆:luckyQ 的帖子

M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。




珍珠宮

積分: 32683


50#
發表於 12-7-28 11:11 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

我7月6日小產塞藥,流左成2星期惡露,即20號乾淨,咁我今日又有啡紅流,係月經定點?又無肚痛,相隔8日乍喎,黎返經會咁快嗎?




大宅

積分: 1472


49#
發表於 12-7-27 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chukiting+於+12-07-27+發表

原帖由 karmankama 於 12-07-27 發表
中醫喺港島區西環
嗚。。太遠了。




男爵府

積分: 7051


48#
發表於 12-7-27 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karmankama+於+12-07-27+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-27 發表
你睇邊間呀?
中醫喺港島區西環




大宅

積分: 1472


47#
發表於 12-7-27 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ManManTse+於+12-07-27+發表

原帖由 karmankama 於 12-07-27 發表
我今日檢查後,都會睇番中醫,之前睇左兩個月中醫就有左,係日日不停咁飲。
係咪要抖番3-6個月先可以再懷孕 ...
你睇邊間呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo