自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


複式洋房

積分: 118


1#
發表於 12-7-25 19:23 |只看該作者
今日睇左都市日報,港鐵話佢地既決定係保障乘客安全,睇左即撻著,賤人機構行古惑加價,用古惑招優惠過骨已經算,打風又停駛又呢樣果樣,搵咁多改善車站原來出事派紙皮俾人訓咁大把,一些應變工作都沒有,良心何在,買港鐵分左紅都賺唔安樂呀!正苦回購啦,仲俾人用阿公當搵錢工具,本未倒置



點評

irenecc    發表於 12-7-25 23:18
肥妹心    發表於 12-7-25 21:27
961123    發表於 12-7-25 19:38


子爵府

積分: 13030


170#
發表於 12-7-26 12:10 |只看該作者
我支持地鐵,以及佢既員工,加油!


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


169#
發表於 12-7-26 08:02 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

香港的教育出咗問題?點解有人認為十號風球下坐車返屋企會安全過留响車站?未掛就話盡快返屋企啫,掛咗唔係要揾個最近的安全地方避風咩??

定係呢啲人唔响香港受教育、長大,所以思想同我地唔同?




男爵府

積分: 7280


168#
發表於 12-7-26 07:39 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

什麼人都有,個個時間你想人點先得架港鐵又唔係酒店





子爵府

積分: 13415


167#
發表於 12-7-26 07:13 |只看該作者

引用:我好相信港鐵職員盡左最大能提供的協助,但

原帖由 第五元素 於 12-07-25 發表
我好相信港鐵職員盡左最大能提供的協助,但管理既去哂邊?決策既去哂邊?我既帖係想講出危機應變重要,一切 ...
咁亂咁冇秩序,都係因為有你哩d唯恐天下不亂嘅自私鬼




公爵府

積分: 25507


166#
發表於 12-7-26 07:06 |只看該作者
本帖最後由 alik 於 12-7-26 07:06 編輯
HY2007 發表於 12-7-26 00:39
東方講得最公正!

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20120725/00186_001.html

有無免費食宿賠,都要睇你搭咩機,係咪長途,短時間內有無其他機位俾到你等等,而家航空公司有無得賠$/幫你安排食宿唔係必然。


最重要既,係飛機機票同地鐵票價既差別,個個俾十幾廿蚊,想地鐵點賠俾你,真係笑大人個口!仲話公正

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


165#
發表於 12-7-26 05:46 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

經我核實,呢個post出現最多的字:小



My Two Princess


男爵府

積分: 8658


164#
發表於 12-7-26 05:23 |只看該作者
咪係, 離晒譜


子爵府

積分: 14588


163#
發表於 12-7-26 05:21 |只看該作者

回覆:kamyee503 的帖子

講得好,如果個個打風都話一定要提早回家,打風個陣死得人啦,冇巴士冇地鐵冇的士,餐聽都唔開門!!睇你地都時點死~你地正係識得話人地點唔好,人地係咪都有責任去服待你呀?人地地鐵職員又何常唔係想即時返屋企咩?佢地仲要照顧你地D人呀




子爵府

積分: 14588


162#
發表於 12-7-26 05:17 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

你都搞笑,唔通想比咩你訓呀?唔逼你走都偷笑啦,天災呢D野冇人想!地鐵公司唔通準備定過千張床肉起度當出事個陣比人訓咩?要鬧人都講下道理呀




子爵府

積分: 11831


161#
發表於 12-7-26 05:00 |只看該作者
1)首先今次塌樹整到電纜所以行唔到車,MTR都唔想...
而有列車要取消尾班車,都係因為安全問題,
點解d人唔可以體諒下??
如果照開,有事時邊個負責?

2)有紙皮,有水機,有厠所,我覺得MTR做得ok,
有人提出要被舖毛毯同緊急包,我覺得有d問題,
要每個站準備幾多份先啱?呢d緊急用品有幾可用得到??
有壞過期要更換咪做成浪費??最後有額外ge成本咪又係轉嫁返乘客身上...
到時d人咪又嘈又投數...

3)我都知打風個個都想返屋企,但係咪應該以安全為大前提?
小學都有教係呢啲情況下應留係室內安全ge地方...
咁點解仲要人搵車送你返屋企??
唔通係地鐵站入面真係咁危險?會危險過搭車??
如果係ge大可以走,無人一定要你留係站內...

4)仲有,點解d人個個話打風要d僱主提早放工,
唔放就話僱主無情,不僱員工安危...
但當大家遇到好似今次MTR事件咁就要人地搵命博車你地返屋企??
咁請問MTR嘅員工就唔需要??仲要企定定比人鬧??
點解d人可以咁自私?原全唔理會他人安全?

當d人係到鬧人,投數人,要返屋企ge時候,仲有幾多人為你地服務...
我識d人:
7-11(冒住8,9號波落街搭車返工)
酒店(由朝做到晚,因打風無得收工係公司休息,第朝又繼續做,仲要企定定比人鬧)
機場(不停比人鬧,處理無理ge投數,解答各人幾時可起飛等問題)

總結:每逢打風做以上職業ge人就冒死返工,不停比人鬧,有返工無收工
d人不停鬧同投數ge原因就係...."攞著數"

最後,請呢d鬧人,投數人ge人自己代入角色諗諗,如果係自己會有咩感受!


大宅

積分: 2764


160#
發表於 12-7-26 03:43 |只看該作者

引用:叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站

原帖由 kwhyfung 於 12-07-25 發表
叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站完全停止服務
乜都唔使煩
agree




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


159#
發表於 12-7-26 02:26 |只看該作者

引用:有不聞不問?我淨係見到有人指住職員媽媽叉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3300


158#
發表於 12-7-26 02:22 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

咁下次連紙皮都唔好比你!




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


157#
發表於 12-7-26 02:20 |只看該作者

引用:建議樓主 or 佢朋友隨身準備逃生包, 以備不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4329

好媽媽勳章


156#
發表於 12-7-26 02:18 |只看該作者
建議樓主 or 佢朋友隨身準備逃生包, 以備不時之需.


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


155#
發表於 12-7-26 02:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 第五元素 於 12-07-25 發表講

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


154#
發表於 12-7-26 02:07 |只看該作者

引用: 橫風橫雨之下, 有瓦遮頭, 唔駛淋雨吹風,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17788


153#
發表於 12-7-26 01:58 |只看該作者

引用:呢方面佢地安排唔到係值得理解,因為太多樹

原帖由 第五元素 於 12-07-25 發表
呢方面佢地安排唔到係值得理解,因為太多樹倒及山泥,以港鐵既建築反而安全,問題係適當供應同安排



...
供應緊急包?加拿大成日地震可能會有準備。計下數,過往10年有幾多次發生呢d事?放咁耐會過期造成浪費,唔係$問題都有環保問題。到有時又比人質疑係咪浪費公$。




侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


152#
發表於 12-7-26 01:56 |只看該作者

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo