美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 553


1#
發表於 12-7-26 04:24 |只看該作者
做yoga 定gym 好d?




大宅

積分: 3261


28#
發表於 12-7-29 16:33 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym?

I prefer gym!




大宅

積分: 2303


27#
發表於 12-7-29 12:33 |只看該作者
GYM!


複式洋房

積分: 247


26#
發表於 12-7-29 11:25 |只看該作者
cheechi 發表於 12-7-27 00:23
我20歳䦕始做gym,我有做機同跑步,一個星期幾次,我覺得冇人教、冇program跟, 新手會容易做錯:受傷兼唔小 ...

非常贊同!我鍾意瑜伽唔止係伸展運動咁簡單,真係身心靈嘅運動,仲去印度上埋導師課程,轉行教瑜伽。


禁止訪問

積分: 7832


25#
發表於 12-7-28 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2238


24#
發表於 12-7-28 10:52 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym?

之前做了幾年瑜珈,每星期做1.5個鐘。後來冇做1年,肥得好快。瑜珈都會流汗,但唔多。依家開始做鄭多燕,希望可以減返。瑜珈同鄭多燕係好唔同。gym太單調,好悶。




男爵府

積分: 9929


23#
發表於 12-7-28 10:42 |只看該作者
本帖最後由 kenix_kwok 於 12-7-28 10:42 編輯

未嫁係pure 做yoga...大住肚都係係pure做大肚婆yoga..生完之後冇做...而家仲讀書..冇時間去做...同埋又唔想join course...你地有做開yoga的係邊度做...做左yoga真係slim...望落去瘦d...


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-7-28 09:51 |只看該作者
我都成日想玩YOGA, 但係都唔知邊間好.
.........................................


翡翠宮

積分: 84288


21#
發表於 12-7-28 08:32 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym

我勁鐘意瑜珈,之前入左會,個個星期去,兩個月左右成個人slim晒,朋友都問我係咪減肥
但果時冇節食架,體重都冇上落,只係身型修晒
同埋我唔係咁鐘意做果d令你就透唔到氣嘅運動




大宅

積分: 2538


20#
發表於 12-7-27 23:09 |只看該作者
Yoga, 令人可以放鬆心情, 好好enjoy過程, 不過gym同yoga係完全唔一樣, 做yoga只係想relax吓.


禁止訪問

積分: 6856


19#
發表於 12-7-27 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 82


18#
發表於 12-7-27 00:46 |只看該作者
Gym and yoga are very different! Ideally do both! Gym (running, cycling and arobics classes) 喺帶氧運動。yoga emphasizes on breathing, balancing and stretching.


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


17#
發表於 12-7-27 00:23 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym?

我20歳䦕始做gym,我有做機同跑步,一個星期幾次,我覺得冇人教、冇program跟, 新手會容易做錯:受傷兼唔小心局部大隻,gym 既教練水準好參次不齊,亦如果只為跑步踩單車,更加唔使入gym club 。26歳後接觸yoga我 就無再去gym喇, 佢地完全係2回事,yoga 讓我從內到外既身心舒暢同精神煥發,係做gym比唔到架!




珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


16#
發表於 12-7-27 00:16 |只看該作者
i like yoga


別墅

積分: 553


15#
發表於 12-7-26 22:32 |只看該作者

回覆:fannymk 的帖子






別墅

積分: 553


14#
發表於 12-7-26 22:31 |只看該作者

回覆:LumcaT 的帖子

快見效係咪gym?




子爵府

積分: 12427


13#
發表於 12-7-26 22:28 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym?

我鍾意Yoga,做左半年,每星期一堂兩小時,寒背正常番!同埋保持住無肥落去




大宅

積分: 2349


12#
發表於 12-7-26 22:12 |只看該作者
要睇下你目的係咩,
消脂就GYM, 拉線條鬆筋骨就YOGA,
又或兩樣一起


珍珠宮

積分: 33922


11#
發表於 12-7-26 22:01 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym?

Yoga, hot yoga 仲正,排毒去水腫一流。




大宅

積分: 3137

睛靈勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-7-26 19:29 |只看該作者

回覆:做yoga 定gym

我都鐘意yoga多啲




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo