自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


1#
發表於 12-7-26 09:59 |只看該作者
個數碼電視打完風之後到依家81台完全冇嘢睇,85高清台起晒格,你地仲係咪咁?幾時先好返!




大宅

積分: 2227


11#
發表於 12-7-26 12:04 |只看該作者
回覆 joey1001_1001 的帖子

師傅一黎到睇就話又係有線,都唔知攪咩,我住幢大廈有裝有線,全部都睇唔到,個師傅話剩係我地大廈都執幾千銀啦.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-7-26 11:59 |只看該作者

回覆:電視打完風後仲未好返!

我屋企都無左81台,兩個細路嘈晒,話我唔去整喎




公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-26 11:59 |只看該作者

回覆:電視打完風後仲未好返!

我都有有線,睇到喎!係咪天線鬆咗?





伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


8#
發表於 12-7-26 11:56 |只看該作者

引用:回覆+joey1001_1001+的帖子 你有無裝有線

原帖由 sunflower00 於 12-07-26 發表
回覆 joey1001_1001 的帖子

你有無裝有線呀?如果有就係有線既問題,我都係甘,叫師傅黎整收左我三百大元,不 ...
冇裝有線喎,有線都會有影響?點解?




男爵府

積分: 5640


7#
發表於 12-7-26 11:54 |只看該作者
啱啱Now先黎整返好條街線, 終於有得睇


大宅

積分: 2227


6#
發表於 12-7-26 11:51 |只看該作者
回覆 joey1001_1001 的帖子

你有無裝有線呀?如果有就係有線既問題,我都係甘,叫師傅黎整收左我三百大元,不嬲有線都係全香港最無恥既機構,我而家打緊俾佢地成十幾分鐘都無人聽,不知所謂.


伯爵府

積分: 19461

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 12-7-26 11:31 |只看該作者
大埔

有事!仲未有訊號!
我~好~幸~福~呀~


禁止訪問

積分: 662


4#
發表於 12-7-26 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-7-26 10:36 |只看該作者
無事喎...


伯爵府

積分: 17881

DHA勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-7-26 10:01 |只看該作者
家中的已經好返!! 新界村屋

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo