想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15708


1#
發表於 12-7-27 09:23 |只看該作者
終於去到取蛋stage但昨天收到壞消息。

醫生話因黃體素progesterone 太高(驗血後我係75,醫生話要4或以下)這個cycle不可以做transfer,需要等三個cycles後先可以做,等黃體素去翻normal。醫生話就算go ahead個懷孕機會係十分小。聽到後心好灰!打左很多針,好期望到這個stage,但最後都pass唔到。點解黃體素會咁高呢?有冇jm好似我咁?可以share下嗎?


子爵府

積分: 11748


6#
發表於 12-7-27 11:27 |只看該作者

回覆:醫生話要取消ivf : (

Progesterone 在正常情況下會係排卵時先開始升高,作用係令子宮內膜增厚準備著床,荷爾蒙出現的timing及份量好重要,如果你都未排卵/取卵,progesterone已經咁高,子宮內膜好可能係著床時間時已經唔係within理想厚度,影響成功機會,所以醫生cancel吧。至於點解你的progesterone點解咁早升,係d follicles過早開始產生progesterone, 又點解會咁?我唔講嘞,反正以上都係我估架姐,你都係問醫生作準吧。




禁止訪問

積分: 9431


5#
發表於 12-7-27 10:13 |只看該作者

引用:終於去到取蛋stage但昨天收到壞消息。醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


4#
發表於 12-7-27 10:11 |只看該作者

引用:終於去到取蛋stage但昨天收到壞消息。醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


3#
發表於 12-7-27 10:10 |只看該作者

引用:終於去到取蛋stage但昨天收到壞消息。醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


2#
發表於 12-7-27 10:10 |只看該作者

引用:終於去到取蛋stage但昨天收到壞消息。醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo