自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 8696


1#
發表於 12-7-28 01:01 |只看該作者
但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,又好鍚我女,不過佢借左財仔,唔炒唔得。今晚,我女好掛住佢,一路喊,又唔肯瞓,我就陪阿女一齊喊,老公就話我地好傻,但我真係好難過,覺得阿女失去左一個對佢好重要的人,我好心痛




男爵府

積分: 8696


42#
發表於 12-7-29 00:53 |只看該作者

回覆:chun521 的帖子

有備案呀,其實條數唔係大,但工人冇意思還,連我地想借錢俾佢還佢都拒絕




大宅

積分: 4156


41#
發表於 12-7-28 20:08 |只看該作者
me 2

milk323 發表於 12-7-28 04:59
我以前個工人都有借,結果借糧比佢還火左先,扣左佢成年錢。


公爵府

積分: 28209


40#
發表於 12-7-28 19:42 |只看該作者

引用:Quote:milk323+發表於+12-7-28+19:13+琪寶+

原帖由 貝貝 於 12-07-28 發表
琪寶 發表於 12-7-28 18:20
財仔追數,寄恐嚇信,日日打俾我奶奶同老公
嘩,咁你又慘啲。我個清左條數就冇再借財仔,不過後來都問我借過。佢都算有借有還





子爵府

積分: 12122


39#
發表於 12-7-28 19:21 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

我用咗個工人三年,一路都唔知佢借財仔,佢離職後財仔打上門我先知,仲原來財仔有晒我老公啲個人資料,做邊間公司都知。最後報咗警。其實真係好多工人都有借,只係我地唔知




大宅

積分: 2091


38#
發表於 12-7-28 19:20 |只看該作者

回覆:琪寶 的帖子

我都聽過好多姐姐借財仔,D人無煩到你唔使理佢




水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-7-28 19:17 |只看該作者
milk323 發表於 12-7-28 19:13
琪寶 發表於 12-7-28 18:20
財仔追數,寄恐嚇信,日日打俾我奶奶同老公


公爵府

積分: 28209


36#
發表於 12-7-28 19:13 |只看該作者

引用:Quote:milk323+發表於+12-7-28+04:59+我以

原帖由 貝貝 於 12-07-28 發表
  • 今日炒左工人
  • 將軍澳有冇老實的好Agent
  • 可看工人PROFILE的網站





  • 珍珠宮

    積分: 36655

    2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


    35#
    發表於 12-7-28 18:48 |只看該作者
    琪寶 發表於 12-7-28 01:01
    但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,又好鍚我女,不過佢借左財仔,唔炒唔得。今晚,我女好掛住佢,一 ...

    炒佢, 你無做錯. 唔知就無辦法, 知就一定會炒. 好多你意想不到嘅事會跟住發生.

    但你最無必要就係同你個女一齊喊.


    珍珠宮

    積分: 40292


    34#
    發表於 12-7-28 18:44 |只看該作者

    引用:我工人做左三年,只係偷左我一部iPhone+!!!

    原帖由 SiuDingDong 於 12-07-28 發表
    我工人做左三年,只係偷左我一部iPhone !!!! 我口頭警告過佢,照用佢!因為我知我囡囡唔可以無左佢,所以費 ...
    你好大方




    珍珠宮

    積分: 36655

    2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


    33#
    發表於 12-7-28 18:42 |只看該作者
    Sheungki0101 發表於 12-7-28 12:02
    我同C9當初請工人嚟湊BB,商量過點position呢個陌生人,(1)純粹工人,or(2)BB媬姆,or(3)半個家庭成員;終 ...
    由開始到依家我屋企都係財物不設防>>>>>不敢苟同.



    男爵府

    積分: 9794


    32#
    發表於 12-7-28 18:39 |只看該作者
    琪寶 發表於 12-7-28 18:20
    財仔追數,寄恐嚇信,日日打俾我奶奶同老公
    收到恐嚇信,其實你地係咪要備案呢?借左好多$?其實我請姐姐時,我都講明唔好去借錢,有咩需要先同我講!


    水晶宮

    積分: 64941

    叻叻勳章 畀面勳章


    31#
    發表於 12-7-28 18:26 |只看該作者
    milk323 發表於 12-7-28 04:59
    我以前個工人都有借,結果借糧比佢還火左先,扣左佢成年錢。


    男爵府

    積分: 8178


    30#
    發表於 12-7-28 18:21 |只看該作者
    琪寶 發表於 12-7-28 01:01
    但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,又好鍚我女,不過佢借左財仔,唔炒唔得。今晚,我女好掛住佢,一 ...

    佢斷供咩? 仲乜要炒?

    十個有八個都借


    男爵府

    積分: 8696


    29#
    發表於 12-7-28 18:20 |只看該作者

    回覆:今日炒左工人

    財仔追數,寄恐嚇信,日日打俾我奶奶同老公




    男爵府

    積分: 8696


    28#
    發表於 12-7-28 18:17 |只看該作者

    回覆:Sheungki0101 的帖子

    你好識monitor 工人,真係要向你學習




    子爵府

    積分: 11375


    27#
    發表於 12-7-28 12:02 |只看該作者

    引用:Quote:Sheungki0101+發表於+12-7-28+08:01+

    原帖由 mok239 於 12-07-28 發表
    對唔住......我好衰...都.......想講句.........
    我同C9當初請工人嚟湊BB,商量過點position呢個陌生人,(1)純粹工人,or(2)BB媬姆,or(3)半個家庭成員;終於揀左2+3,到依家都感恩冇大問題出現過,由開始到依家我屋企都係財物不設防




    公爵府

    積分: 25643

    畀面勳章


    26#
    發表於 12-7-28 11:46 |只看該作者

    引用:基本上個個如是

    原帖由 tingtong 於 12-07-28 發表
    基本上個個如是





    禁止發言

    積分: 86211

    有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


    25#
    發表於 12-7-28 09:47 |只看該作者
    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


    公爵府

    積分: 27664


    24#
    發表於 12-7-28 09:40 |只看該作者
    吾好傷心喇!吾炒都炒左,向後望倒不如向前走,加油呀!

    首頁

    尾頁

    跳至
    Presslogic Logo
    Baby Kingdom Logo