自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8945


1#
發表於 12-7-28 02:12 |只看該作者
啲人話你bb咁輕既、仲以為8個月添,原來12個用拿咁講會得罪人嗎?




男爵府

積分: 8945


38#
發表於 12-7-28 11:46 |只看該作者

引用:我成日帶阿女去送阿仔返學,+又系成日俾同哥

原帖由 熙fi媽媽 於 12-07-28 發表
我成日帶阿女去送阿仔返學, 又系成日俾同哥哥同學仔媽咪話, 咩話: 10個月啦, 好似6個月甘, 話我地xx細粒, ...
咁你會唔會應番佢?其實我成日都想應反佢地,但怕我唔經大腦會出言太毒有啲人真係有心想比較,有啲就無意,睇得出的




子爵府

積分: 10918

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 12-7-28 11:46 |只看該作者
本帖最後由 多可靚媽 於 12-7-28 11:47 編輯

..我第二個女超細碼,超細粒,出街D人話做咩唔比多D飯亞女食,咁廋咁細粒,亞女唔肥似我,我都係80磅左右,你估我想架.
我有2個寶貝女,大女任何牌子既奶粉都飲,細女飲雅培3號,有1仔1女八哥狗。


公爵府

積分: 28236

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


36#
發表於 12-7-28 11:41 |只看該作者
我成日帶阿女去送阿仔返學, 又系成日俾同哥哥同學仔媽咪話, 咩話: 10個月啦, 好似6個月甘, 話我地xx細粒, 佢仲細粒添:;pppp:


男爵府

積分: 8945


35#
發表於 12-7-28 11:36 |只看該作者

引用:成日講真係好介意事實上我對仔女天生瘦同輕

原帖由 debbylau116 於 12-07-28 發表
成日講真係好介意事實上我對仔女天生瘦同輕!出世比人講到而家,又比說話我聽,好似我搞到佢地咁: ...
啲人唔識唸,果時成日話我肚細啦其實我b中size,但我覺得瘦唔係問題喎,最緊要健康,瘦b好處身體輕盈,覺爬同行都特別快,而且唔洗減肥。




男爵府

積分: 6006

畀面勳章


34#
發表於 12-7-28 11:31 |只看該作者
唔識睇

亂咁up


禁止訪問

積分: 10796


33#
發表於 12-7-28 11:31 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7871


32#
發表於 12-7-28 11:30 |只看該作者
我未有bb, 所以都唔係好曉睇幾多歲,
我成日買衫仔比我表姐個細女都會買錯,
但我真係唔係有心,
乜原來咁多媽媽會介意人地咁樣講...


大宅

積分: 1206


31#
發表於 12-7-28 11:30 |只看該作者
moonychan 發表於 12-7-28 02:17
會唔 like, 但吹佢唔脹


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


30#
發表於 12-7-28 11:29 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

成日講真係好介意事實上我對仔女天生瘦同輕!出世比人講到而家,又比說話我聽,好似我搞到佢地咁特別係我99!




男爵府

積分: 8945


29#
發表於 12-7-28 11:28 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

到底係咪大部份人講說話時都唔會唸過先講定係我自己唸得大多,太多備忌




男爵府

積分: 8945


28#
發表於 12-7-28 11:25 |只看該作者

引用:通常笑一笑就算,但係我小朋友面前同距小朋

原帖由 楹嵐 於 12-07-28 發表
通常笑一笑就算,但係我小朋友面前同距小朋友比較,我就超介意



...
都唔明點解啲人講野唔經大腦,比我見到個細粒過自己,我唔會覺得自己好威囉!高唔高大多少都會是同父母身型有關




男爵府

積分: 6293

夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-7-28 03:18 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

我介意㗎,會諗下我係咪揍得佢冇人地咁好,睇下有冇得改善下~邊個唔想自己個仔睇上嚟肥肥白白,面色紅潤架~




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-7-28 03:09 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

唔介意




大宅

積分: 2712


25#
發表於 12-7-28 03:07 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

唔洗理佢哋......把口生在人哋到:;pppp:最緊要自己BB健康開心未得囉,唔係肥或者高大就健康架麻




侯爵府

積分: 20312


24#
發表於 12-7-28 02:55 |只看該作者
路人甲我唔mind, 因為bb有時真係好難睇得出幾大

但係如果識就唔太好啦, 好似帶d批評既意思, 其實細路仔身體健康就得啦, 太高太肥黎做乜?? 黎拎賣咩??


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-7-28 02:54 |只看該作者
唔介意!佢地唔識姐


男爵府

積分: 6099


22#
發表於 12-7-28 02:53 |只看該作者

你地介唔介意

我仔15個月,d人都話“唔似既,好瘦喎“真係唔想應佢

有次去睇醫生,同醫生講開;佢話其他人肥,唔駛理人;自己有重到正常就得啦,個D大個好易癡肥,高血壓,糖尿病嫁,以爲肥就好呀

唔知佢係氹我定點;但我覺得講得好好笑




男爵府

積分: 7789

畀面勳章


21#
發表於 12-7-28 02:53 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

齋講我都唔太介意…最介意係啲人抽我呀B水講咪講囉!做咩要掂人地個B!我試過推B車出街,已經落晒個蓬,竟然有人厚面皮到自己"拍"一聲打開個蓬"裝"呀B…講埋啲廢話!仲試過有個呀嬸出手逗呀B塊面珠大佬!眼看手勿動丫…




珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


20#
發表於 12-7-28 02:51 |只看該作者
會唔鍾意嫁!但無計~~把口係人地度
通常我都係好倔一句:健康咪夠囉:;pppp:
我有兩隻大小魔怪""

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo