親子旅遊

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 13334


1#
發表於 12-7-29 11:51 |只看該作者
我星期一就搭佢地啲機到台灣!但貝動新聞佢地亂到爆,再加埋台灣將會打風!今暈真係黑仔到暈




大宅

積分: 2305


101#
發表於 13-4-11 01:56 |只看該作者

回覆:freshgreentea 的帖子

我仲唔知買左來回機票呀!陰公!!5月出發


子爵府

積分: 13334


100#
發表於 13-4-10 20:08 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

復活節朋友又係貪平,買左機票往台北。無源無故都可以delay粒幾鐘。


大宅

積分: 1321


99#
發表於 12-8-6 23:21 |只看該作者
本帖最後由 ming418 於 12-8-6 23:22 編輯
freshgreentea 發表於 12-8-5 23:46
問返職員,佢話係台灣做唔到預辦登機!要請香港親友幫手做!但人在外地點解唔可以係外地上網做呢



...

我六月頭香港都做唔到.. (我係 e ticket)
(幸好來回都無delay...回程坐長榮)
最後要在機場禁機拎位...
禁左機就排另外一條快少少既隊.

呢間都係少搭為秒了. 好似維修同拖機個邊好多錢未清比人.
而且據聞未考到有關雨天個o的安全飛行既野...
所以大雨o的.....人地可以飛, 佢就要delay...
但機唔夠, 一邊delay....就變左打後個幾個port 都會delay...

[ 賣物] Intel Core 2 Duo E6750 桌面電腦 及  Panasonic Lumix DMC-ZS7 數碼相機, 詳情請到我的主題或二手市場 !!


子爵府

積分: 13334


98#
發表於 12-8-6 21:06 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

無事發生應該會準時!放心




子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


97#
發表於 12-8-6 10:38 |只看該作者
好驚呀我呢個禮拜日機, 希望唔好de咁耐啦
        


子爵府

積分: 13334


96#
發表於 12-8-5 23:46 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

問返職員,佢話係台灣做唔到預辦登機!要請香港親友幫手做!但人在外地點解唔可以係外地上網做呢




子爵府

積分: 13334


95#
發表於 12-8-4 23:13 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

報告:今日從台北回來無delay!安全抵達香港




王國會長

積分: 28235

王國會長


94#
發表於 12-8-4 17:15 |只看該作者
本帖最後由 瑩瑩老豆 於 12-8-4 17:16 編輯
bbchai 發表於 12-8-4 15:14
where to chk delay? I chk to HK Ariline website can't find any news for delay.

no news release-->no ...

http://www.hongkongairport.com/flightinfo/chi/chkfltdep.html

見到有新預計時間咪delay, 例如HX528 delay 3小時



子爵府

積分: 11359


93#
發表於 12-8-4 15:31 |只看該作者

回覆:guilty 的帖子

我27/7 飛高雄delay 3粒鈡,2/8返hk去到机場先知班机取消.好彩3/8有机返hk .但今次之後我對呢間公司已冇信心




男爵府

積分: 8232


92#
發表於 12-8-4 15:14 |只看該作者
where to chk delay? I chk to HK Ariline website can't find any news for delay.

no news release-->no delay??


子爵府

積分: 13334


91#
發表於 12-8-4 09:23 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我係hx 28x!係咪做唔到預辦登機?



點評

foster_ma  有冇小朋友同行?我嗰次都想做,點知佢地話有小朋友係做唔到網上check-in  發表於 12-8-4 13:11


大宅

積分: 2419


90#
發表於 12-8-4 07:27 |只看該作者

回覆:freshgreentea 的帖子

我試過,你喺坐HX1XXX,定係 HX2XX?





子爵府

積分: 13334


89#
發表於 12-8-4 07:08 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我做唔到網上預辦登機手續!有冇人都係咁?




大宅

積分: 4294

畀面勳章


88#
發表於 12-8-4 00:39 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我啱啱台北返,31/7去,今日3/8返,兩次都係delay一個鐘!!




子爵府

積分: 13334


87#
發表於 12-8-3 22:25 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我當初以為佢係香港公司,唔會咁差!而家先知賴野




大宅

積分: 2581


86#
發表於 12-8-3 15:11 |只看該作者
原來咁多JM無睇舊post中咗蕉...

四月果時已經講過呢間o野係大陸公司, 掛咗"香港"招牌而已

post#13:
http://www.baby-kingdom.com/foru ... p;extra=&page=1


子爵府

積分: 13334


85#
發表於 12-8-3 10:06 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

聽人講,佢無一班機唔delay




男爵府

積分: 7546


84#
發表於 12-8-3 08:40 |只看該作者
我坐28/7港航飛高雄,當日天氣晴朗,想唔到去到機場佢話航班取消,話係前幾日打風關系等等.......,當日機場非常混亂,好多客嘈!由於我地算早到機場,早排隊,佢地最後安排我地連同其他客大約20人轉乘華航,但班機比原先遲五個鐘起飛,唉!好過冇!

去到目的地又打風,開始又驚港航取消回港班機,不停祈禱,幸好五日行程順利完成亦順利回港!但新聞所見我回程後幾日既機真的全部取消晒!好險啊!

經過今次我發誓以後不會再乘坐港航!!


子爵府

積分: 13334


83#
發表於 12-8-2 21:53 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

希望明天啲機順順利利清咁啲客!我後日可以如常出發!




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo