2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 357


1#
發表於 12-7-30 14:44 |只看該作者
有沒有大概年齡的BB媽媽想搞活動及交流一下呢?
我囡囡2月18日開刀出世,現已反工, 工人在家湊, 但好唔捨得...
大家想不想約出來做個私人PRE PLAYGROUP 呢?


大宅

積分: 1085

畀面勳章


33#
發表於 13-1-15 23:16 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我個B仔一隻牙仔都未有,連出牙仔既徵象都無。。。😔




複式洋房

積分: 477


32#
發表於 12-11-14 10:39 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我囡囡係18開刀出世,出了兩隻牙,現再出緊另外兩隻




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-11-12 12:56 |只看該作者
我個女都係18號開刀出世ga,


大宅

積分: 1100


30#
發表於 12-11-1 12:45 |只看該作者
出了六隻牙


複式洋房

積分: 172


29#
發表於 12-10-11 15:11 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我囝囝18/2出世




大宅

積分: 1085

畀面勳章


28#
發表於 12-9-5 21:57 |只看該作者
大家好呀! 我個B仔係2月18日出世。而家食緊兩餐糊仔, 間中比d南瓜同紅羅白佢食, 最近比左d西瓜同咬咬樂比佢食。因為我要返工, 所以平時都係ee照顧。

大家做個朋友, 一定分享下心得呀。因為好難得大家既bb係同年同月同日出世麻~


大宅

積分: 1395


27#
發表於 12-8-19 15:52 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢

我果個預產期就係呢一日,但最後要催生再加開刀喺22號出世!依家食緊粥仔。




複式洋房

積分: 357


26#
發表於 12-8-13 13:44 |只看該作者
我都比了糊仔同粥仔BB食,不過WEEKDAYS就放工約7:30餵佢吃半碗糊仔, 其實呢個時間唔好, 因為佢其實6:00吃完4安奶,唔三唔四, 不過我不想工人餵BB, 所以只有放工餵吓佢,想餵順D先, 星期六/ 日餵佢2餐糊/粥佢仔. ...


複式洋房

積分: 464


25#
發表於 12-8-11 21:35 |只看該作者
回覆 littlekan 的帖子

我個女都係2月18日開刀出世,都係反工,同 工人在家湊. 未開始食糊仔呀


別墅

積分: 729


24#
發表於 12-8-11 14:36 |只看該作者

回覆:Maybcity 的帖子

我囡囡都係18號出世,依家食緊米糊




男爵府

積分: 7063

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 2016畫展勳章


23#
發表於 12-8-11 09:01 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我囡囡都係18號出世架!剛剛食餬仔。大家交流下啦




別墅

積分: 767


22#
發表於 12-8-10 15:08 |只看該作者
回覆 littlekan 的帖子

食咗3星期糊仔, 踏進6個月, 我會加d 萍果蓉比佢試


複式洋房

積分: 357


21#
發表於 12-8-8 11:24 |只看該作者
Dai_Mui 發表於 12-8-6 21:44
我B仔都係18號出世!我地住坑口

Hello , 你好呀, BB吃糊仔未呀? 我住將軍澳架.


複式洋房

積分: 357


20#
發表於 12-8-8 11:23 |只看該作者
BBwongBB 發表於 12-8-6 01:57
元朗呀

Hello , 你好呀, 你BB仔定女呀? 吃糊仔未呀?


別墅

積分: 910


19#
發表於 12-8-6 21:44 |只看該作者

回覆:有沒有今年2月18日生BB媽媽想交流一下呢?

我B仔都係18號出世!我地住坑口




大宅

積分: 1334


18#
發表於 12-8-6 01:57 |只看該作者

回覆:littlekan 的帖子

元朗呀




複式洋房

積分: 357


17#
發表於 12-7-31 17:14 |只看該作者
couscous 發表於 12-7-31 16:47
TKO坑口

咁去坑口健康院咪好近囉...


別墅

積分: 767


16#
發表於 12-7-31 16:47 |只看該作者
littlekan 發表於 12-7-31 14:06
HELLO! 你好呀! 請問你住邊區架?
TKO坑口


複式洋房

積分: 357


15#
發表於 12-7-31 14:06 |只看該作者
couscous 發表於 12-7-30 16:46
我個女都係18號出世ga, 我一路都唔見有人post出來問有無18號, 今日終於見到有喇

我原本開刀日不是 ...

HELLO! 你好呀! 請問你住邊區架?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo