2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1667


1#
發表於 12-7-31 16:20 |只看該作者
大家如果第一次去,記得帶外套和水丫.




大宅

積分: 1266


57#
發表於 12-8-6 14:45 |只看該作者

引用:我9月都係去4樓,不過冇得冇得飲糖水,今日

原帖由 box2s 於 12-08-06 發表
我9月都係去4樓,不過冇得冇得飲糖水,今日c+照左,1000大元,一切正常,嘻嘻!



...
我因為高0, 所以有得照結構同飲糖水!




大宅

積分: 1831


56#
發表於 12-8-6 12:33 |只看該作者

回覆 回覆:peggylaw311的帖子

我9月都係去4樓,不過冇得冇得飲糖水,今日c+照左,1000大元,一切正常,嘻嘻!




大宅

積分: 1266


55#
發表於 12-8-5 21:27 |只看該作者

引用:Quote:peggylaw311+發表於+12-8-3+11:58+我

原帖由 lovelycatcat 於 12-08-03 發表
你下次產檢係幾時?是否去返四樓?
我都冇問跟邊組,所以唔知。
結構唔需要驗尿。
我下次產檢9月10,都係4樓! 不過9月5要去飲糖水!





大宅

積分: 1831


54#
發表於 12-8-4 13:05 |只看該作者

回覆 回覆:Carrie226的帖子

我都book左c+ la




大宅

積分: 1667


53#
發表於 12-8-4 12:18 |只看該作者

引用:我觉得廣華做結構都幾詳細,唔使去私家度再

原帖由 fongkpk 於 12-08-04 發表
我觉得廣華做結構都幾詳細,唔使去私家度再check
甘就可以慳返啲,不過我要自己出去照,因為廣華要35+先有得照。




大宅

積分: 3409


52#
發表於 12-8-4 10:42 |只看該作者

回覆:今日第一次去廣華產驗,等咗三個鐘!

我觉得廣華做結構都幾詳細,唔使去私家度再check




男爵府

積分: 9741

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


51#
發表於 12-8-3 22:54 |只看該作者
snakeson 發表於 12-8-3 14:50
我星期二做完產檢落樓下, 竟然冇人理我...
可能你個肚唔大,佢地唔知你係佢地既 target


男爵府

積分: 9741

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


50#
發表於 12-8-3 22:52 |只看該作者
smile_w99 發表於 12-8-3 14:23
回覆 lovelycatcat 的帖子

通常普通產檢係响徐展堂棲4樓! 照oscar/結構or飲糖水就北冀11樓!

佢編咗我下次產檢去北翼十樓。
如果佢會幫我照,私家就會約遲D先睇。


男爵府

積分: 9741

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


49#
發表於 12-8-3 22:50 |只看該作者
peggylaw311 發表於 12-8-3 11:58
我噚日去廣華做產檢, 我都係高0, 係咪冇問就唔係助產士小組呢? 我下星期3, 9:00做結構! 係咪都要驗尿呢? 我 ...

你下次產檢係幾時?是否去返四樓?
我都冇問跟邊組,所以唔知。
結構唔需要驗尿。
我冇去過BB展,但有免費飛,都會去八吓。


大宅

積分: 1225


48#
發表於 12-8-3 14:50 |只看該作者
我星期二做完產檢落樓下, 竟然冇人理我...


大宅

積分: 2708


47#
發表於 12-8-3 14:23 |只看該作者
回覆 lovelycatcat 的帖子

通常普通產檢係响徐展堂棲4樓! 照oscar/結構or飲糖水就北冀11樓!
你睇清楚張appointment紙!


大宅

積分: 1266


46#
發表於 12-8-3 11:58 |只看該作者

引用:可能我係高0,所以冇人問入唔入助產士小組!

原帖由 Ron301 於 12-08-02 發表
可能我係高0,所以冇人問入唔入助產士小組!
但係佢地因我高0,安排佐下星期3返去照結 ...
我噚日去廣華做產檢, 我都係高0, 係咪冇問就唔係助產士小組呢? 我下星期3, 9:00做結構! 係咪都要驗尿呢? 我噚日冇帶尿俾亞姐話囉!
走嗰陣响樓下join咗好多會, 咁我係咪可以唔駛去BB展呢? 因為d人話去BB展多數都係join會!




男爵府

積分: 9741

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


45#
發表於 12-8-2 23:46 |只看該作者
box2s 發表於 12-8-2 20:32
你個張紙有寫架

我張紙係寫十樓。
只係想睇吓大家是否去返四樓,唔知四樓同十樓有咩分別。


大宅

積分: 1441


44#
發表於 12-8-2 23:07 |只看該作者
回覆 JoyeuxMaMa 的帖子

抽血前我有食早餐wor!應該唔需要空肚,冇嘢食會頭暈至於留小便,姑娘話第一篤尿驗得比較準wor! hehe!


大宅

積分: 1441


43#
發表於 12-8-2 23:01 |只看該作者
回覆 fongkpk 的帖子

今日已經19w5,下星期3就20w啦,希望大家都順順利利!


禁止訪問

積分: 713


42#
發表於 12-8-2 21:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1831


41#
發表於 12-8-2 20:32 |只看該作者

回覆 回覆:lovelycatcat的帖子

你個張紙有寫架




大宅

積分: 1831


40#
發表於 12-8-2 20:32 |只看該作者

回覆 回覆:lovelycatcat的帖子

你個張紙有寫架




男爵府

積分: 9741

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


39#
發表於 12-8-2 20:07 |只看該作者
各位JM第二次檢查係咪編去北冀十樓呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo