立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4602
fingiu 發表於 12-8-2 13:46 下...我用過la~!! 冇問題wo~!! 我冇燒著ar~!!
侯爵府
積分: 20623
Angel^v^ 發表於 12-8-1 10:19 D模用來焗蛋糕,焗1次蛋糕12蚊,好似貴D~唔環保.
珍珠宮
積分: 42559
男爵府
積分: 7694
annie126 發表於 12-8-1 09:33 當然可以入爐啦
積分: 3001
積分: 4675
原帖由 dbdrdbag 於 12-07-31 發表 我o係吉吉島$12店見到戚風蛋糕紙模, 好似瓦通紙造, 請問呢d模有咩用? 可否入焗爐? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy