想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 904


1#
發表於 12-7-31 20:28 |只看該作者
點解仲會見紅?
myphoto.jpg




別墅

積分: 904


23#
發表於 12-8-1 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tammy1016+於+12-08-01+發表

原帖由 nn1984 於 12-08-01 發表
唔好諗咁多,當m遲幾日黎,下個cycle好快得,加油!有無睇中醫呀?排卵後叫中醫開d黃體薬,今次差少少成功 ...
好多謝你呀




子爵府

積分: 10517


22#
發表於 12-8-1 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nn1984+於+12-08-01+發表化學

原帖由 tammy1016 於 12-08-01 發表
好唔開心 唔明點解會咁樣
唔好諗咁多,當m遲幾日黎,下個cycle好快得,加油!有無睇中醫呀?排卵後叫中醫開d黃體薬,今次差少少成功,下個cycle好大機會!




別墅

積分: 904


21#
發表於 12-8-1 13:32 |只看該作者

引用:化學對身體無傷害,好多jm化學完個cycle好

原帖由 nn1984 於 12-08-01 發表
化學對身體無傷害,好多jm化學完個cycle好快中,因為個子宮好fertile~
好唔開心 唔明點解會咁樣





子爵府

積分: 10517


20#
發表於 12-8-1 12:50 |只看該作者

回覆:係唔係有左

化學對身體無傷害,好多jm化學完個cycle好快中,因為個子宮好fertile~



點評

CK_鼠鼠  我正正係化學懷孕後果個cycle有左細仔呀  發表於 12-8-1 14:10


別墅

積分: 904


19#
發表於 12-8-1 11:51 |只看該作者

引用:Quote:kekka+發表於+12-8-1+07:31+回覆+tam

原帖由 pccwchan 於 12-08-01 發表
我上個cycle就係咁,我cycle28-29,day32用 CB check出來pregnant1-2,以為有左,紅綠d得個淺控,day 34來m ...
點解會咁樣




大宅

積分: 2227


18#
發表於 12-8-1 10:34 |只看該作者
kekka 發表於 12-8-1 07:31
回覆 tammy1016 的帖子

............. 化學懷孕
我上個cycle就係咁,我cycle28-29,day32用 CB check出來pregnant1-2,以為有左,紅綠d得個淺控,day 34來m了,這個月要努力了。


伯爵府

積分: 17113

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-8-1 10:13 |只看該作者
回覆 tammy1016 的帖子

我曾經都用過呢個牌子, 呢款電子CHECK到同結果, 但第2日就見紅, 我以為作小產, 驚到騰騰震立即去睇婦科醫生, 點知照過U/S, 驗埋血都顯示無懷孕, 醫生表示有機會係化學懷孕, 即係曾經著床, 但痴唔實, 之後我返屋企再驗一次, 顯示係無懷孕


別墅

積分: 904


16#
發表於 12-8-1 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tammy1016+於+12-08-01+發表

原帖由 comingbaby 於 12-08-01 發表
之前見你clearblue show 1 -2 week, 以家來M, 咁真係貼唔穩, 你要再加油喇。
而家有D驚左




大宅

積分: 2708


15#
發表於 12-8-1 09:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+comingbaby+於+12-08-01+發表

原帖由 tammy1016 於 12-08-01 發表
而家係來m咁嘅量
之前見你clearblue show 1 -2 week, 以家來M, 咁真係貼唔穩, 你要再加油喇。




男爵府

積分: 9408


14#
發表於 12-8-1 08:01 |只看該作者

回覆:tammy1016 的帖子





耐心地等待成功


別墅

積分: 904


13#
發表於 12-8-1 08:00 |只看該作者

引用:其實你少少見紅定係真係來M?+少少的話可能

原帖由 comingbaby 於 12-08-01 發表
其實你少少見紅定係真係來M? 少少的話可能作小產,快d 睇醫生。 我朋友試過來了兩日少量m, 後來真係有左。 ...
而家係來m咁嘅量




別墅

積分: 904


12#
發表於 12-8-1 07:59 |只看該作者

引用:買曼仔驗多次先,我有一㳄好似你現在咁。 +

原帖由 Kit_ming 於 12-08-01 發表
買曼仔驗多次先,我有一㳄好似你現在咁。
咁你係有冇呀?




大宅

積分: 2708


11#
發表於 12-8-1 07:54 |只看該作者

回覆:係唔係有左

其實你少少見紅定係真係來M? 少少的話可能作小產,快d 睇醫生。 我朋友試過來了兩日少量m, 後來真係有左。 即只是早期的不穩定




翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-8-1 07:31 |只看該作者
本帖最後由 kekka 於 12-8-1 07:32 編輯

回覆 tammy1016 的帖子

............. 化學懷孕
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2708


9#
發表於 12-8-1 06:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+comingbaby+於+12-07-31+發表

原帖由 tammy1016 於 12-07-31 發表
係唔係小產左?
其實唔當小產左, 只係著床唔成功, 好多人唔係咁早驗,只會當遲左來經。




男爵府

積分: 9408


8#
發表於 12-8-1 06:21 |只看該作者

回覆:tammy1016 的帖子

買曼仔驗多次先,我有一㳄好似你現在咁。



耐心地等待成功


別墅

積分: 904


7#
發表於 12-7-31 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tammy1016+於+12-07-31+發表

原帖由 comingbaby 於 12-07-31 發表
即有左,但貼唔實。
係唔係小產左?




大宅

積分: 2708


6#
發表於 12-7-31 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+torotoro+於+12-07-31+發表早

原帖由 tammy1016 於 12-07-31 發表
化學懷孕係點樣?
即有左,但貼唔實。




別墅

積分: 904


5#
發表於 12-7-31 21:14 |只看該作者

引用:早期懷孕好多都會唔穩定,會流血流啡,可能

原帖由 torotoro 於 12-07-31 發表
早期懷孕好多都會唔穩定,會流血流啡,可能係作小產,但咁早期兼流鮮紅同m一樣咁多的話,可能只係化學懷孕 ...
化學懷孕係點樣?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo