自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-8-1 10:28 |只看該作者
唔知大家有無見過, 女士們喺交通工具上化妝, 依家好似好普遍既一回事, 朝朝早返工都見到~~~~ 你哋覺得點呢 ????

我就覺得, 幾礙眼, 今日見到一位小姐, 一上車就化, 由零開始, 連假眼捷毛都喺車上痴埋, 心裡覺得佢好勁, 雖然佢落車已經變身靚女一名, 但係我覺得................... 喺車上面化妝, 真係好樣衰囉, 點解大家唔可以早啲啲起身攪攪個樣呢 ? 成日都要喺車上做埋啲咁高難度既野 ~

點評

LaamLaamma  agree!  發表於 12-8-1 12:14
ipodbaby_123  想吸引人地望佢咋......  發表於 12-8-1 12:09
i_luv_poodle    發表於 12-8-1 11:56
missapple    發表於 12-8-1 10:52


水晶宮

積分: 50467


46#
發表於 12-8-2 23:12 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

好無manner




別墅

積分: 947


45#
發表於 12-8-2 23:07 |只看該作者
mouth:mouth:


子爵府

積分: 10111


44#
發表於 12-8-1 13:11 |只看該作者
我覺得呢D野應該係屋企整好先出街啦
唔好係車整嚇死人呀~
睇住你由一個素顏變成靚女...
真係好難頂


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


43#
發表於 12-8-1 13:08 |只看該作者
尋日同同事傾過呢個問題
有可能, 係因為事主大汗, 而家天氣又真係十分十分熱
如果化好妝出門, 有可能去到車站, 已經溶咗半~!
再返到公司, 已經要補妝.....
(我自己都係因為咁而極少化妝, 就算用上強力防水產品, 2個鐘之內都會開始化化地.....想靚都唔得~)

不過, 我同意在車上化妝, 係有點不雅.


伯爵府

積分: 16822


42#
發表於 12-8-1 13:07 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝


又冇整到人,係影響市容
相比下,我仲驚夏天狐狸出末
困住啲响車箱,真係想嘔架




複式洋房

積分: 451


41#
發表於 12-8-1 13:06 |只看該作者
香港人節奏太快啦


珍珠宮

積分: 38647


40#
發表於 12-8-1 13:03 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

我都晤明,個位咁窄,塊鏡又細,架車又郁,點會化得好,既然半個鐘晤使都搞得掂,點解晤係屋企化,要做真人show俾人睇




子爵府

積分: 11379


39#
發表於 12-8-1 12:55 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

有一次見个女人不停補粉跟住塊臉好似白臉鬼我望住佢望足全程車!奇怪




大宅

積分: 4245

環保接龍勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-8-1 12:54 |只看該作者
回覆 she_chi 的帖子

我覺得無所謂, 當睇表演一樣, 神乎奇技, 有時覺得幾好睇添


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


37#
發表於 12-8-1 12:53 |只看該作者

回覆 回覆:she_chi的帖子

日本人好多都係咁,成個東京都有,不過香港就冇呢d文化,好似b6踎響街咁,唔好睇



親賢能, 遠小人


男爵府

積分: 5559


36#
發表於 12-8-1 12:52 |只看該作者
化妝都係為左靚, 不過成個化妝過程真人SHOW俾人睇, 又唔係一件"靚"既事!
同你化妝既原意相反左, 我覺得有D搞笑咯!
mommy loves U  


翡翠宮

積分: 97287


35#
發表於 12-8-1 12:49 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

如果係靚女,睇佢化妝都賞心悅目嘅。醜女就唔好嗱。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 74328


34#
發表於 12-8-1 12:16 |只看該作者
yellow1018 發表於 12-8-1 12:09
如果你只想針對化妝,
我有咁既理解:

佢對手唔衛生,high污糟自己塊面,都係佢自己受.
佢化妝時醜樣,大家可以唔望佢架.佢點迫你睇呢?你唔佢咪得囉.
佢比人撞親,係佢抵死姐,都唔傷到大家架.我又從來無聽過有人係車上化妝受傷要告人噃.

上面幾個points,大部份都係化裝果位自己受番晒.
唯一係樣衰,影響市容,但大家可以唔望佢架.

我覺得,心理作用大過實質影響囉.
唔知係唔係呢?


大宅

積分: 3131


33#
發表於 12-8-1 12:11 |只看該作者


大宅

積分: 4102


32#
發表於 12-8-1 12:09 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-8-1 11:36
了鼻同剪指甲,D污物會"飛"去其他人度,咁當然唔可以接受啦.
我只係唔明,化妝其實唔影響到人,點解唔可以?
我 ...

如果你只想針對化妝,
我有咁既理解:

衛生問題
- 化妝前應該先洗乾淨對手, 然後再開始化妝.
- 如果你出左街先化妝, 對手已經摸過好多野, 對皮膚都唔好. 我未見過車上d人會先消毒對手再化妝囉.

儀容問題
- 化妝時, 例如化眼, 因為角度問題, 好多時都要向下望/ 向上望. 當你向上望時好多人都會不自覺張開左個口 (請自行想像). 而呢d咁既表情, 當時人係唔知道/ 塊鏡太細睇唔到, 但喺車上, 咁多人又唔可以走開既情況下個個都會見到. 簡單講句, 係好樣衰既(即係失儀). 佢本人想扮靚, 但何必喺人面前表演d咁失儀既事呢. 或者佢唔介意表演, 但公共場所都唔好迫人睇囉.

仲有安全問題, 車上咁多人, 你化妝唔係大晒. 係會有機會比人撞到而整親自己. 到時你報警投訴人呀?

唔好受電影影響以為女仔查唇膏個樣好sexy, 人地係明星, 著晒d好靚既晚裝, 一個人對住塊鏡做. 你唔係.

如果以上, 都係覺得原來出街化妝唔係冇禮貌既行為, 咁我無言了.








點評

she_chi  你既理解..... 好充分咁解釋左覺得車上化妝既問題~~~ 解得好好, 好全面  發表於 12-8-1 12:13


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-8-1 12:07 |只看該作者
只係覺得呢啲人.......
既然咁著重自己既容貌, 點解唔化左先出街呢 ?
喺街化妝, 重要死 look 大隻眼, are 起對手, 呢個樣已經夠樣衰, 幾靚女都扣哂分啦 !


大宅

積分: 3746


30#
發表於 12-8-1 12:04 |只看該作者
每次遇到隔離有人化妝我都好困擾..因為我係有鼻敏感, 一上粉果下真係多得佢唔少. 有一次仲慘, 係巴士仲要塞車又全車full左. 個女人係我身邊化個全妝不特止仲要噴香水. 佢係噴好多係隻手然後塗上身. 果下, 我差D暈咁滯...結果一埋站都未到目的地, 我真係要落車轉地鐵.


男爵府

積分: 8361

BK Milk勳章


29#
發表於 12-8-1 12:03 |只看該作者
係囉,依加d人真係好忙架!!


侯爵府

積分: 20620


28#
發表於 12-8-1 12:03 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

我只會服咗佢地囉,架車郁緊隻手會震,咁都化到,都好勁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo