夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11395


1#
發表於 12-8-1 11:29 |只看該作者
本帖最後由 VIVIANLOVEBB 於 13-1-3 11:12 編輯



DEL


男爵府

積分: 8213


82#
發表於 12-8-7 15:17 |只看該作者
趁未結婚,快D飞左佢拉.....脫離以後的苦海阿


男爵府

積分: 6690


81#
發表於 12-8-7 15:02 |只看該作者

引用:咁佢唔係枯寒!係自私!佢唔願將D錢駛係你身

原帖由 amy625 於 12-08-01 發表
咁佢唔係枯寒!係自私!佢唔願將D錢駛係你身上,拍拖都已經係咁,第日嫁左比佢。 ...
話你知,自私係衰過枯寒的。走為上著啦!搵過個令你有被愛感覺既男人吧!



正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


男爵府

積分: 6690


80#
發表於 12-8-7 14:56 |只看該作者

引用:回覆+kicochunchun+的帖子 JM,+同你一樣~~

原帖由 VIVIANLOVEBB 於 12-08-01 發表
回覆 kicochunchun 的帖子

JM, 同你一樣~~
飛左佢啦




正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 12-8-6 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4605

畀面勳章


78#
發表於 12-8-6 20:03 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-8-1 20:44
我男友對我一啲都唔枯寒,大學grant & loan一次過幫我還哂($8x,xxx),我大學畢業做左三個月野就無再做野啦, ...
好搞笑!
打甘大段野都無回應過樓主一句


男爵府

積分: 6395

畀面勳章


77#
發表於 12-8-6 19:01 |只看該作者

回覆:各位JM, 請問你會唔會介意你男友好枯寒????

你媽講得啱架。唔係話做人下下向錢看,但現實終歸現實。拍拖都咁,咁結左婚點算?!我有個朋友都係咁,好慘!樣樣計到清清楚楚,有次朋友糧尾無錢交屋企既洗費,問佢c6借住先,點知c6話要計息喎:;pppp:

嫁左呢類精打細算既人做人世,將會比死更難受




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


76#
發表於 12-8-6 04:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2001


75#
發表於 12-8-6 03:17 |只看該作者

引用:結婚前傾下佢想財政點安排,如果佢真係一蚊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12104


74#
發表於 12-8-5 01:46 |只看該作者
孤寒就好多人都會,但好多時都心愛既人都唔會孤寒得落。

自問容忍唔到一個孤寒既人做老公或者男朋友。我老公雖然搵得少過我,我地又供車供樓,佢好多時都每個月清,但如果我需要到既野,佢點都會買俾我。

我記得有次佢去澳門出差,佢叫我跟埋過去陪佢。咁佢空檔既時候就走去拉老虎機,贏左1000蚊,佢竟然俾晒我,但到夜晚我發現佢個銀包其實無乜錢,最後我俾翻一半佢。

到而家我老公都係乜錢都俾曬我,我俾翻零用錢佢架咋。



大宅

積分: 4756


73#
發表於 12-8-4 14:22 |只看該作者
我EX又係姑寒加裙腳,拍拖3個月得一次出去食,仲要係食雲南米線,其餘 日子一到五點幾就話要返屋企食飯、去海浪公園又要買定野食入去,同樣地,正常拍拖都係去完公園再食晚飯,但佢又係可以到食飯時就送我返屋企然後佢返屋企食飯
係海浪公園買野,佢買鎖匙扣我買細公仔,排隊比錢個陣我行開左睇野,排到個陣收銀員問係咪一齊,佢竟然可以答唔係兼且指住話係我既
綜合左咁多野之後我就覺得呢條友唔掂當,三個月分左手

點評

CALVEN  你忍到3個月都好叻  發表於 12-8-6 20:14


大宅

積分: 1231


72#
發表於 12-8-4 14:14 |只看該作者
呀媽教落 對自己都孤寒既男人絕對跟唔過
佢係錫你既 自然會為你付出
唔係教你用錢去衝量感情
如果佢得一個包 但佢會分一半俾你 就算窮你都會覺得係開心值得
AA制?計到咁不如做朋友算


大宅

積分: 4756


71#
發表於 12-8-4 13:50 |只看該作者
最憎男人姑寒、裙腳同愚孝


男爵府

積分: 8433


70#
發表於 12-8-3 18:49 |只看該作者
yes, I do mind about it. One of my ex is like this.
"價值觀唔同"


大宅

積分: 1479


69#
發表於 12-8-3 17:55 |只看該作者
回覆 VIVIANLOVEBB 的帖子

你生日你bf都無送野俾你? 佢會唔會想save $$第時結婚用? or 買樓?

我覺得睇下佢有無心..instead 個value, 如果你在意value, 你同你bf 價值觀都唔同..

我同我c6由拍拖都而家, 最貴送俾我果樣係propose 介指, 其餘禮物都係幾百蚊之內既..c6唔係搵唔到, 佢搵既數多我一個double, 只係佢俾$$ 6299, 又想save 多d $$ 第時生活得好d, 佢話consumable good係一種浪費, 如要佢送一個bv 俾我, 佢寧願送d shares俾我, 起碼value有得升, 所以不如了解下你c6有咁既理財方法係唔係有d目標佢想achieve

p.s 可能係性格問題, 一齊咁耐, 我同c6去旅行都係aa制


大宅

積分: 2836


68#
發表於 12-8-3 17:42 |只看該作者
同男友


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


67#
發表於 12-8-3 17:09 |只看該作者
VIVIANLOVEBB 發表於 12-8-3 15:04
擺明串緊我~曬命!!!

鬼理d, 排成日落雨無得行出街哂麻~~~~


男爵府

積分: 5548

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


66#
發表於 12-8-3 17:02 |只看該作者
樓主,你要考慮清楚呢個人可唔可以付託終身!
人生最大的勇氣,就是經歷背叛、欺騙和傷害之後,還能保持信任和愛的能力。


子爵府

積分: 11395


65#
發表於 12-8-3 15:04 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-8-1 20:44
我男友對我一啲都唔枯寒,大學grant & loan一次過幫我還哂($8x,xxx),我大學畢業做左三個月野就無再做野啦, ...



擺明串緊我~曬命!!!




大宅

積分: 2164


64#
發表於 12-8-3 10:24 |只看該作者
回覆 VIVIANLOVEBB 的帖子

你阿媽講得岩架~我 JM個EX,讀書時AA制,大家係學生,OK無問題~

出來做野幾年,都仲AA制,個男人仲同個JM講,AA制係為左儲錢投資,等大家有個更好既將來。但實情係個男仔同佢出街食飯使費AA,D 錢拎去買名牌,電子產品俾自己,係有投資,不過賺左唔關你事LAW~蝕左就叫我JM出街時分擔多D~最後我JM仲發現個男人同出面D女仔有曖昧,最後分手。

所以如果個男人枯寒係你度,闊佬自己就好有問題~當然如果佢搵唔多,就另計~
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/wNrKp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo