lochin1989 發表於 12-8-3 15:39
老老實實,有人叫佢咁又點? 朱綺華係當區居民,佢認同公民黨d 人覺得條橋環評有問題,去申請司法覆核又有乜問題?
關鍵係申請司法覆核去推翻環評依件事本身根本無錯,但朱綺華就受到不合理咁大既輿論壓力,連個孫都俾人搞。係咁既情況之下,朱綺華為求唔好再受到騷擾,而企圖置身事外係十分之值得同情架喎。
再者退一萬步,當件事朱綺華真係比人利用 (我絕對唔同意依點),佢既罪行都唔係"禍港", 而係呃阿婆。因為申請司法覆核挑戰政府,絕對唔係"禍港" 行為。
有人叫佢咁又點?
寫到這裡,看官自行判斷。