夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 391


1#
發表於 12-8-3 10:30 |只看該作者
老公準備搞破產,我同阿仔點算?阿仔剛讀幼稚園咋,好擔心




複式洋房

積分: 189


7#
發表於 12-8-3 21:00 |只看該作者
搵PARTTIME啦


大宅

積分: 2702


6#
發表於 12-8-3 19:43 |只看該作者

回覆:有無老公破產,但自己無做嘢嘅人

佢地好似計個人,之前我爸爸都係咁,無計我阿媽




水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


5#
發表於 12-8-3 12:13 |只看該作者
如果條數大到無辦法再還 or 每月收入還完之後已無多餘錢生活
咁申請破產未嘗唔係一個解決方法. 你係full time ma, 破產處會同
你老公計生活開支的, 假設你老公月入$15000, 但家庭每月開支
只批你地$12000, 咁就以後每個月要還$3000. 如果你做野, 會
計埋你個收入咖, 因為你地係兩夫婦同一個family............


大宅

積分: 1904


4#
發表於 12-8-3 11:26 |只看該作者

回覆:有無老公破產,但自己無做嘢嘅人

個時我爸破產,好似唔過唔知幾多入息就唔使拎個3成黎還。但係真係諗清楚?破產之後好多嘢都做唔到。




伯爵府

積分: 15357


3#
發表於 12-8-3 11:22 |只看該作者

回覆:有無老公破產,但自己無做嘢嘅人

屋企人幫你湊,自己搵工做得唔得,搵parttime都好




大宅

積分: 3867


2#
發表於 12-8-3 10:33 |只看該作者

回覆:有無老公破產,但自己無做嘢嘅人

你c6本身做咩?因為4年內做工都好要比3成銀行還錢!你地係公屋?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo