2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2387


1#
發表於 12-8-6 00:14 |只看該作者
之前用chu chu母乳奶咀,但吸得唔好,好慢,後黎用原裝的,整大了個小孔,飲得快左,但係就嘔奶,又轉Nuk,飲得超快,但重係嘔奶,請問邊隻好d?




大宅

積分: 1550


6#
發表於 12-8-6 14:43 |只看該作者

回覆:請問用樽餵人奶的用甚麼牌子的奶嘴?

chu chu 母乳咀




珍珠宮

積分: 44373


5#
發表於 12-8-6 14:02 |只看該作者
moonstar830 發表於 12-8-6 00:14
之前用chu chu母乳奶咀,但吸得唔好,好慢,後黎用原裝的,整大了個小孔,飲得快左,但係就嘔奶,又轉Nuk, ...
我囡隻隻都食,我見佢用PIGEON食得最好。
輸入搜索內容


男爵府

積分: 6137


4#
發表於 12-8-6 07:58 |只看該作者

引用:我用CHUCHU+十字咀。

原帖由 Silently 於 12-08-06 發表
我用CHUCHU 十字咀。
我都係chuchu,用打孔器整大左,都要飲40-50分鐘,冇嘔奶





大宅

積分: 3853


3#
發表於 12-8-6 03:15 |只看該作者

引用:我用CHUCHU+十字咀。

原帖由 Silently 於 12-08-06 發表
我用CHUCHU 十字咀。
我都係!阿女未試過嘔奶。。




男爵府

積分: 5508


2#
發表於 12-8-6 00:23 |只看該作者
我用CHUCHU 十字咀。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo