婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 12-8-13 16:18 |只看該作者
很久沒有在這裡發帖,因為6299幾乎同我無關係一般所以無野要呻 !

但前幾天發生了一件事同我姑仔有關,也令老公同她的關係從此決裂. 當然不是一朝一夕的,今之終於過了老公的底線~

叔仔既關係在兩年前已決裂,兩兄弟從始一年也不見一面不講一句說話! 誰對誰錯我不敢講,但心中有愧的以後都不敢望我老公一眼,這是事實!

老公主動約姑仔吃生日飯,一星期前約好,兩天前決定時間地點,枱是由我book 的~
7:00 我家老公連女兒20個月大,一行準時到達. 到場的只有62一個~
老公打俾姑仔,她說男朋友有事未收工所以未出來 連在等她車出來的99也仍在家中~

第一我們從未收過通知姑仔男友是會來的,二來約定時間到了先通知人是合理嗎?

最後99自己一個在家中出去坐巴士,等了20分鐘都無車

姑仔8:10先坐自已的私家車到達餐廳 ! 吃飯的一個半鐘姑仔同佢男友沒表現過任何悔意/唔好意思/說對不起要大家等.....
我知道老公當時不是為了6299 應該立即起身走人或是開火.....

回家後老公同我講"以後都唔會再約佢地,只會見6299 ! " "老死不相往來....."

對~你們從未尊重你的大哥,換來他對你們完全死心. 日後有事不要問大哥為什麼不幫手,問自己你們曾經點對待他....

點評

smallfoothk  不明白,因什麽事得咁差關係?家人有仇嗎?  發表於 12-8-14 09:56


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


30#
發表於 12-8-14 22:20 |只看該作者

引用:回覆 purple_onion 的帖子 的確係,佢地真

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68485


29#
發表於 12-8-14 22:12 |只看該作者
或者是緣份已盡,有些人無論你對他們何其的好,但他們是不會上心的,他們只會重視自己的感覺,你對他們愈好,你就只會受到傷害,在他們眼中,你C6所做的一切皆是自願,他們並沒有強迫他,所以還是算了吧,忘掉他們•••••••••••

點評

lovelycats1437  唯有係咁.....  發表於 12-8-15 09:45


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


28#
發表於 12-8-14 15:33 |只看該作者
回覆 purple_onion 的帖子

的確係,佢地真係唔再重要....

而我一路唔明白既係,我雖然係大嫂但絕對是一個外人, 對我唔好對我差我覺得好正常~
但我老公係佢地既大哥一同生活左30年先搬走 ! 點解連少少對佢既專重都無 ??????

連我自己都不知幾恨有個咁好既哥哥 ! 電腦有事一句"大哥丫~~~~ " / iphone 要JB 又一句"阿哥丫~~~~"

我都有阿哥可惜由細到大都只可依靠自己, 點解佢地唔可以好好珍惜 ???





水晶宮

積分: 68485


27#
發表於 12-8-14 12:50 |只看該作者
樓主....forget them as they are no longer important...


水晶宮

積分: 74328


26#
發表於 12-8-14 12:39 |只看該作者
今次只係導火線,相信之前都積落唔少野.
但樓主你C6好錫你.
佢D家事,係唔好理咁多囉.


男爵府

積分: 6167


25#
發表於 12-8-14 12:33 |只看該作者
呢D咁的細佬妹, 要唔要都罷


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


24#
發表於 12-8-14 10:48 |只看該作者
或者我再講多少少老公同佢地發生過既事~

叔仔:- 當年要大哥夾份買車,要老公出一半供,車就佢用多,老公想用就推三推四>.< 不夠一年就俾叔仔炒左部車入去大修,不過修理完都同之前完全不同. 唯有低價賤賣. 老公無講過半句他不是~ 到叔仔想養魚,要買個大魚缸,又再叫老公夾錢,攪完一大輪,不消兩個月已無興趣.... 照顧魚同清潔責任又落到老公身上. 大家叔仔養的不是金魚而是熱帶魚,有多難攪養過的一定知道 ! 最後老公搬走叔仔把魚缸賣掉, 卻一亳子也沒分返俾老公..... 叔仔當老公是什麼, 大家心中有數......

最後的一次是因為一隻狗~ 62飯後叫我同老公同狗仔落去散步,我地依佢意思去行左一陣.回來時剛撞到叔仔回家,我同老公放下狗仔就返入房 ! 無幾耐叔仔拍門,
同老公講"你以後都唔好同我隻狗落街 ! "
老公問"點解丫?"
叔: "因為我唔鍾意~ "
老: " 我夠唔鍾意你攞隻狗返來, 你買返來時有無問過家中任何人意見? 買左返來有無照顧過佢? 所有野都由阿媽同你執手尾! "\

之後關門後叔仔在廳中大吵大鬧,拍枱,大罵6299發洩 當日我陀住8個月既女女叫老公執野,跟我返外家.當時已是晚上11:00...
以前大家都無再對話過....

點評

lolmum  你叔子 short short  發表於 12-8-14 22:37


男爵府

積分: 9268


23#
發表於 12-8-14 10:16 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

不算差,朋友重差,家人有病佢出錢還要借財仔幫佢家人住私家医院,到佢有病冇工冇錢,一個仙都不借,叫佢自己看政府医生,佢地家人有老師,專業人仕....

點評

purple_onion  人渣   發表於 12-8-14 12:48


男爵府

積分: 8777


22#
發表於 12-8-14 02:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivianbabywai+於+12-08-13+

原帖由 ferferfer 於 12-08-14 發表
Same here

我嫁咗6年了!我媽成話我叔仔無禮貌!不過罪係99,妯娌都話自己老公無家教
我想話:罪魁禍首係99




男爵府

積分: 8777


21#
發表於 12-8-14 02:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelycats1437+於+12-08-13+

原帖由 vivianbabywai 於 12-08-13 發表
我嫁左比我老公2年,我叔仔一樣一聲都無叫過我,連望都吾會望,我只當呢個人吾識禮貌



...
Same here

我嫁咗6年了!我媽成話我叔仔無禮貌!不過罪係99,妯娌都話自己老公無家教




男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-8-14 01:22 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰

我想問你叔仔同姑仔關係好嗎?



點評

lovelycats1437  佢地關係好好的,因為都是同一類人~ 目中無人~  發表於 12-8-14 09:31


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-8-14 01:15 |只看該作者


大宅

積分: 1672


18#
發表於 12-8-14 00:12 |只看該作者
我老公有一妹一細佬,我哋結婚有十幾年;
佢哋冇叫過阿嫂。


大宅

積分: 2082


17#
發表於 12-8-13 23:16 |只看該作者

引用:兄弟姊妹緣份沒了,就沒辦法了

原帖由 diong 於 12-08-13 發表
兄弟姊妹緣份沒了,就沒辦法了
我身同感受



點評

purple_onion    發表於 12-8-14 12:46


子爵府

積分: 10483


16#
發表於 12-8-13 23:02 |只看該作者

引用:的確會有人覺得遲到無什麼大不了,+但身為一

原帖由 lovelycats1437 於 12-08-13 發表
的確會有人覺得遲到無什麼大不了, 但身為一個成人,遲到不是不可原諒也可以有好多處理方法!

一家人吃飯 , 3 ...
我嫁左比我老公2年,我叔仔一樣一聲都無叫過我,連望都吾會望,我只當呢個人吾識禮貌



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-8-13 22:41 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰

其實樓主C6咁嬲我唸係因為佢個妹好當佢無到 老馮遲到 仲覺得自己岩 佢遲到點都有得食 你地又唔會走左去 ,,,我好明白 因為我c6都係大佬 佢D細佬妹都係咁 真係冰封三尺非一日之寒 個重點根本唔係"遲到"咁簡單 law




大宅

積分: 4328


14#
發表於 12-8-13 22:16 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

呢d人,想7點食飯要約佢5點先得wo




男爵府

積分: 9089


13#
發表於 12-8-13 22:12 |只看該作者

版主 的帖子

係嬲,不过講得嚴重左,遲到真係好多人都會,仲要例遲,我老公同佢兩个阿哥都係最鍾意遲




男爵府

積分: 6888


12#
發表於 12-8-13 21:57 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

你就好,你老公撐你覺得你冇比人尊重,我爸媽就唔係喇個個都當我媽係四姐,唔係阿嫂,連我都睇唔過眼!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo