自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3746


1#
發表於 12-8-15 09:40 |只看該作者
電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

我而家只係用緊D打出打入架電話, 好驚轉咗唔識用呀, 其實難唔難學架??

點評

newchun  唔難, 好易用  發表於 12-8-15 13:49
chris222  一點都唔難  發表於 12-8-15 11:51


公爵府

積分: 29022

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-8-15 13:53 |只看該作者
吾洗怕, 吾識用可以上嚟bk,大把jm答你!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


46#
發表於 12-8-15 13:51 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢

我之前都係叫我妹教。。。之後我教c6佢好多都唔識。。。之後佢識whatapps。。。問我買咩野。。。sand張相黎。。。超方便..。。。




侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


45#
發表於 12-8-15 13:48 |只看該作者
我媽都識用, OK的啦~~


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-8-15 13:43 |只看該作者
回覆 rayray 的帖子

要學下用啦~~~~ 唔難架.

我呀哥都係電腦白痴, 但佢都用左好耐, 最多唔明, 就打電話問我.



寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-8-15 13:29 |只看該作者
唔會, 阿媽阿爸都用緊


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-8-15 12:55 |只看該作者

引用:仲有,識上bk,+白痴極有限! +

原帖由 小軒軒 於 12-08-15 發表
仲有,識上bk, 白痴極有限!
仲識開topic



點評

Fion_Chan    發表於 12-8-15 13:48
重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


41#
發表於 12-8-15 12:46 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢

我99七十幾歲比我訓練了2日,依家不知幾叻




大宅

積分: 4612


40#
發表於 12-8-15 12:40 |只看該作者
c6部電話呢排"神神"地, 佢叫我都係買返部能打出打入電話算啦
太多function, 佢攪唔點


別墅

積分: 731


39#
發表於 12-8-15 12:38 |只看該作者
其實真係幾快上手.


禁止訪問

積分: 1563


38#
發表於 12-8-15 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38647


37#
發表於 12-8-15 12:33 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

我覺得好用過電腦,有左智能手機後,我部電腦可以一星期先開一陣仔




侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


36#
發表於 12-8-15 12:33 |只看該作者
好易用,我阿媽(60+)都用到,佢最近仲玩埋whatsapp


侯爵府

積分: 23064


35#
發表於 12-8-15 12:32 |只看該作者
本帖最後由 jllulu 於 12-8-15 12:33 編輯

我都係轉咗無耐, 我只係用 whatsapp, facebook, bk & check email, 係咁多, 其他一律冇用! 初初搵人幫download哂, set 哂d嘢就ok!


男爵府

積分: 6633


34#
發表於 12-8-15 12:30 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢

我家姐五十幾歲連電腦上網都唔識.開頭佢都驚.我咪買部平平地佢試吓囉.依家成日用whatapps.上Facebook. 睇BK.機不離手.依家仲話見到我部note好正个mon夠大喎.叫我同佢去買機添.




子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-15 12:13 |只看該作者
好易用唔洗擔心


公爵府

積分: 28209


32#
發表於 12-8-15 12:09 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

iPhone 真係3歲細路都識用,放心啦!




珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-8-15 12:06 |只看該作者

回覆:rayray 的帖子

你識上BK都難唔到你啦!




侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


30#
發表於 12-8-15 12:04 |只看該作者
回覆 rayray 的帖子

好易用,放心,
有咩唔明過去 手機樂園 問下好快有人教你...


男爵府

積分: 8748


29#
發表於 12-8-15 11:45 |只看該作者

引用:因為我真係一個浪不虛名架電腦白痴,我驚我

原帖由 rayray 於 12-08-15 發表
因為我真係一個浪不虛名架電腦白痴,
我驚我唔識download
唔識whatsapp
吾會既,吾洗擔心,我都糸c9,開頭乜都吾識就用iphone,之後轉note,用到宜家,用用下你就知好用。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo