興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3373


1#
發表於 12-8-15 16:44 |只看該作者
想請教屋企個printer上唔到紙, 係咪無得救呀?


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-8-23 10:58 |只看該作者
本帖最後由 clpapa 於 12-8-23 11:01 編輯

打去HP2802 4098 問一問 LA, 有時遇著個好心既, 冇保都答你幾句.


大宅

積分: 3373


14#
發表於 12-8-22 22:56 |只看該作者
唔得!
就係紙上到要print嘅時候就無反應,過一陣間張紙就退返出嚟。


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 12-8-22 08:23 |只看該作者
影印得唔得? 如果得, 試吓裝過driver.


大宅

積分: 3373


12#
發表於 12-8-21 23:38 |只看該作者
唔該晒先! 啱啱我都試咗, 佢就話產品沒有問題, 我仲print埋個測試添, 突然間有字出喎, 我以為真係OK, 即刻試print其他嘢, 点知都係唔得, 都唔知應該点做好? 唔通真係要買部新


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-8-21 14:32 |只看該作者
如果在列印時發生問題,您可以下載 HP 列印診斷公用程式,它會自動為您解決這個問題。 若要取得該公用程式,請按一下適當的連結:


前往 HP 列印診斷公用程式下載頁面(32 位元 Windows)

前往 HP 列印診斷公用程式下載頁面(64 位元 Windows)。

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=tw&custom_solutionid=lp70011-win-2050&dlc=zh-hant&docname=c02260596&lang=zh-hant&lc=zh-hant


大宅

積分: 3373


10#
發表於 12-8-20 19:33 |只看該作者
Of course 'NO'


禁止訪問

積分: 175


9#
發表於 12-8-20 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 155


8#
發表於 12-8-17 20:07 |只看該作者
本帖最後由 frankiekong 於 12-8-17 20:09 編輯

打去HP問下或者拎去比人望下好


大宅

積分: 3373


7#
發表於 12-8-17 12:56 |只看該作者
試過, 都係唔得!
有冇人知道發生咩嘢問題呀?


複式洋房

積分: 155


6#
發表於 12-8-17 10:05 |只看該作者

回覆:CutieGirl 的帖子

我之前個情況同你差唔多,一時上到紙一時上唔到紙,但上到紙都退返張紙出離(可能上到紙但位置唔啱),我見上紙個膠轆仔積滿塵,我就用 酒精 抹下上紙個轆仔之後就無事。




大宅

積分: 3373


5#
發表於 12-8-17 08:26 |只看該作者
回覆 frankiekong 的帖子

HP1050 用咗一年咋, 紙上到要print嘅時候就無反應,過一陣間張紙就退返出嚟, 咁又會係咩問題?

點評

AuntieMaryMama  我舊公司新買不足一個月嘅HP機都試過, 對方話無得整, 換過新嘅........  發表於 12-8-23 23:14


複式洋房

積分: 155


4#
發表於 12-8-16 16:18 |只看該作者

回覆:CutieGirl 的帖子

紙推到最入未?個入紙摩打有冇行?




複式洋房

積分: 169


3#
發表於 12-8-16 15:35 |只看該作者
what brand ? which model ? How old is your printer ?


洋房

積分: 70


2#
發表於 12-8-16 13:56 |只看該作者
feeder問題?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo