自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4945


1#
發表於 12-8-17 14:02 |只看該作者
計劃第一次同個女去旅行, 早2日打電話去仲話成左團, 今日打俾我話唔成團!!!!!!!!!!

咁點好呀? 我心已經想去旅行啦, 大家有冇試過咁, 之後點解決? 教下我


翡翠宮

積分: 93766

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-8-17 15:47 |只看該作者
死啦, 我仲諗住跟新x去台灣添


侯爵府

積分: 22414


25#
發表於 12-8-17 15:34 |只看該作者
唯有試下轉團, 我都最怕跟團咁情況, 所以我這幾年都係買package自由行


公爵府

積分: 29295


24#
發表於 12-8-17 15:34 |只看該作者
佢話有人辦唔到簽証,講姐,唔通佢話已經將d機票比晒d賺得最多既團咩 :)
我n年前都試過報永安,一樣唔成團.唔關大定細事.
總之,就自由行有自由行好,跟團有團好,也各有唔好.


大宅

積分: 3012


23#
發表於 12-8-17 15:32 |只看該作者

回覆:前2日仲話成團, 今日打來話唔成團!! 咁點算呀

乜而家係香港報團都會有機會同B6人一齊去架?




珍珠宮

積分: 47280


22#
發表於 12-8-17 15:30 |只看該作者


子爵府

積分: 14102


21#
發表於 12-8-17 15:28 |只看該作者

引用:Quote:tssy+發表於+12-8-17+14:31+去泰國駛

原帖由 ANDREAMLEE 於 12-08-17 發表
同10個B6去,唔成團好過
正想講




珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-8-17 15:28 |只看該作者
tssy 發表於 12-8-17 14:31
去泰國駛乜跟團呀?又要同B6一團omg
我都有同感, 第一, 去泰國自由行好普遍, 第二, 更加唔想跟b6一齊~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-8-17 15:28 |只看該作者
真係煩。我好懶,成日跟團,好彩未試過唔成團!


男爵府

積分: 9796


18#
發表於 12-8-17 15:26 |只看該作者
新華!


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-8-17 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-8-17 15:23 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-8-17 14:33
我九月報果個團都未成團,擔心ing.....
你跟團???去邊??
重新起步,為未來努力


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-8-17 15:20 |只看該作者
買package,自己去,星馬好簡單,自己plan


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


14#
發表於 12-8-17 15:18 |只看該作者
elmamama 發表於 12-8-17 14:56
跟大行就唔怕, 我以前跟永安, 康泰都未試過不成團. 今次係揀左新華!!!!
新華好衰,上星期唔成團,好彩報到東X遊


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-8-17 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


12#
發表於 12-8-17 14:59 |只看該作者
elmamama 發表於 12-8-17 14:56
跟大行就唔怕, 我以前跟永安, 康泰都未試過不成團. 今次係揀左新華!!!!
上次去台灣我真係屎fu行,諗住跟次團
比個女見識下乜係旅行團

咪又係新華囉,見佢個團幾好,想去既地方都有

點知最後話唔成團

我咪自由行返囉

所以好無信心跟團


大宅

積分: 4945


11#
發表於 12-8-17 14:57 |只看該作者
bobokong 發表於 12-8-17 14:38
我都唔知會跟b6一團㗎,佢又冇講,如果係同b6一齊嘅話我一定唔會跟啦,跟團係因為有老有小所以先跟團,唔係 ...

我又係有大有細先跟團咋!! 而家個個都攞哂假先話不成行, 一D 責任都冇!



大宅

積分: 4945


10#
發表於 12-8-17 14:56 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-8-17 14:33
我九月報果個團都未成團,擔心ing.....

跟大行就唔怕, 我以前跟永安, 康泰都未試過不成團. 今次係揀左新華!!!!


大宅

積分: 4945


9#
發表於 12-8-17 14:54 |只看該作者
mercurycc 發表於 12-8-17 14:19
去第 2 間報或轉團! 如果佢係7 日內才通知你,有得賠償的.

而家就周圍問緊, 咁遲先問, 好多都FULL 左!!!

距離仲有9日, 冇得賠, 一D 誠意都冇!!

點評

mercurycc  睇下無d差一二日成團既轉團啦!  發表於 12-8-17 17:41


大宅

積分: 3058


8#
發表於 12-8-17 14:38 |只看該作者

回覆:tssy 的帖子

我都唔知會跟b6一團㗎,佢又冇講,如果係同b6一齊嘅話我一定唔會跟啦,跟團係因為有老有小所以先跟團,唔係個個都好似你咁識自由行架:;pppp:




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo