自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


1#
發表於 12-8-17 17:36 |只看該作者
邊間大家做過覺得好?
我想知收費同詳情(包唔包洗剪吹等),請推介,thx




公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-8-21 00:16 |只看該作者
本帖最後由 lingwu 於 12-8-21 00:16 編輯

天水圍新北江叫做街坊剪髮...睇落個鋪面係唔多想去
好落後咁......但我朋友介紹我去整,佢有分$150(短髮)
$200長髮,唔知而家有冇加到價,我上年整的
跟住我想再好少少就加d靚少少既藥水加埋就$250蚊.好抵,好平
整完之後好直...好滿意.以前我去d高級d既地方整...訓醒都唔直既
但今次整完之後訓醒都好直,到而家都仲可以keep到
念住凍天再去整多次......真係最滿意係今次


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-8-21 00:04 |只看該作者

回覆:tiktiklam 的帖子

唔記得叫乜名,不過係正街巿門口咋,超易搵。



http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


25#
發表於 12-8-18 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momo豬+於+12-08-18+發表你肯

原帖由 nicole1981 於 12-08-18 發表
大埔邊度呀,可否pm我多些資料呀?
我返屋企搵吓張咭片,其實係寶湖出面電梯一上地產隔離個間.係個女人幫阿女整幾好....





子爵府

積分: 11815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-8-18 19:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 momo豬 於 12-08-18 發表
你肯去大埔400有找,都係資生堂,阿女正完
大埔邊度呀,可否pm我多些資料呀?




複式洋房

積分: 433


23#
發表於 12-8-18 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 moonjeong 於 12-08-18 發表
佢叫我用靚啲果隻,資生堂,真係幾好,上年六月整到而家仲頂得住
係keep到好耐^ ^我同學電曲過左好耐仲好曲,佢都話係呢間整




子爵府

積分: 10888


22#
發表於 12-8-18 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonjeong+於+12-08-18+發表

原帖由 tiktiklam 於 12-08-18 發表
我之前睇好似5~600,係咪轉左藥水所以加錢?
佢叫我用靚啲果隻,資生堂,真係幾好,上年六月整到而家仲頂得住




複式洋房

積分: 433


21#
發表於 12-8-18 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 moonjeong 於 12-08-18 發表
一年前八百蚊到,我尼緊得閒都要再整下
我之前睇好似5~600,係咪轉左藥水所以加錢?




子爵府

積分: 10888


20#
發表於 12-8-18 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonjeong+於+12-08-18+發表

原帖由 tiktiklam 於 12-08-18 發表
我都想試呢間,而家咩價錢?
一年前八百蚊到,我尼緊得閒都要再整下




複式洋房

積分: 433


19#
發表於 12-8-18 18:44 |只看該作者

回覆:momo豬 的帖子

係大埔邊度丫?我人生路不熟
麻煩比多d資料我,謝謝:)




複式洋房

積分: 433


18#
發表於 12-8-18 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiktiklam+於+12-08-18+發表

原帖由 moonjeong 於 12-08-18 發表
新墟Fix up
我都想試呢間,而家咩價錢?




男爵府

積分: 8051

畀面勳章


17#
發表於 12-8-18 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+finger+於+12-08-17+發表天端

原帖由 tiktiklam 於 12-08-18 發表
請問你電過?聽落好似唔錯
你肯去大埔400有找,都係資生堂,阿女正完




子爵府

積分: 10888


16#
發表於 12-8-18 18:27 |只看該作者

引用:有冇jm試過好可以推介下? +

原帖由 tiktiklam 於 12-08-18 發表
有冇jm試過好可以推介下?
新墟Fix up




複式洋房

積分: 433


15#
發表於 12-8-18 18:26 |只看該作者

引用:係呀,我電過幾次啦~~ +

原帖由 finger 於 12-08-18 發表
係呀,我電過幾次啦~~
間野叫咩名?易搵嗎?thx




男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-8-18 18:22 |只看該作者

回覆:屯元天負離子

係呀,我電過幾次啦~~



http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif


複式洋房

積分: 433


13#
發表於 12-8-18 18:00 |只看該作者

回覆:屯元天負離子

有冇jm試過好可以推介下?




複式洋房

積分: 433


12#
發表於 12-8-18 14:59 |只看該作者

回覆:屯元天負離子

fix up好嗎?我聽過話元朗必髮軒好,好似近年差左?




複式洋房

積分: 433


11#
發表於 12-8-18 11:12 |只看該作者

引用:天端街巿門口果邊,6xx+包洗剪吹,資生堂。

原帖由 finger 於 12-08-17 發表
天端街巿門口果邊,6xx 包洗剪吹,資生堂。
請問你電過?聽落好似唔錯




子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-8-17 20:05 |只看該作者
meko~ 發表於 12-8-17 17:38
$1000左右可否,元朗有個幾好

請介紹


男爵府

積分: 9521

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-8-17 19:56 |只看該作者

回覆:屯元天負離子

天端街巿門口果邊,6xx 包洗剪吹,資生堂。



http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo