自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   16


子爵府

積分: 11229


1#
發表於 12-8-19 00:39 |只看該作者

唔知大家仲記唔得係2001-2007年期間香港曾經多次舉辦香港冬季嘉年華/香港環球嘉年華?

闊別香港有五年既冬季嘉年華(Winter Wonderland Hong Kong 2012-2013),將會係聖誕節到農曆新年期間重臨香港,今次嘉年華係由總部設係杜拜既富芝娛樂國際集團主辦

今次冬季嘉年華將會係位於機場附近既亞洲國際博覽館舉行! (編註:有機會係博覽館室外既貨車調度區舉行) 橫跨聖誕節、除夕同農曆新年!

嘉年華會提供多款機動遊戲,當中蝙蝠飛車(Bat Coaster)
恐懼堡壘(Fortress of Fear) 更加係第一次係香港出現

當然仲有好多驚險刺激既機動遊戲同一家大細都適合既攤位遊戲!

其實過去幾年富芝集團多次入紙申請係舊啟德機場舉辦冬季嘉年華,都因為唔同既原因落空

我地估計富芝方面汲取左過去幾年申請失敗既經驗,相信今次香港冬季嘉年華能夠如期舉行!

至於確實開放日期、入場費等有待主辦單位方面公佈

大家記住留意我地 MeetHK.com 旅遊情報網,一有新消息,我地會通知大家!

新聞稿: http://www.freij.com/news/prhk.aspx

2007 AIA香港環球嘉年華


點評

angel31    發表於 12-8-20 17:07
bk_mommy  吾知點解, 韓國摩天輪意外單野, 印像好深....   發表於 12-8-20 14:35
newchun    發表於 12-8-20 13:32
imconfusing    發表於 12-8-20 13:26
yanyan-mummy    發表於 12-8-20 00:00
SY_Joanne    發表於 12-8-19 23:29
la_source    發表於 12-8-19 19:26
coffeejoeybb    發表於 12-8-19 17:30
kawai120  gd  發表於 12-8-19 17:23
蜆介鯪魚球  我好想玩機動遊戲  發表於 12-8-19 01:41
                      


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


201#
發表於 12-8-23 23:27 |只看該作者


大宅

積分: 1640


200#
發表於 12-8-23 23:23 |只看該作者
等左好耐喇~~~希望真係開得成啦


大宅

積分: 3764


199#
發表於 12-8-23 23:19 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!







別墅

積分: 692


198#
發表於 12-8-23 23:14 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!






男爵府

積分: 8215

熱血勳章


197#
發表於 12-8-23 23:13 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!

講左幾年話會開都開唔成,真係開先算啦




男爵府

積分: 7680


196#
發表於 12-8-23 22:35 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!






公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


195#
發表於 12-8-23 22:32 |只看該作者
返黎都唔去, 佢消失前兩年我都已經無去.. 貴到玩唔落手.....


男爵府

積分: 5597


194#
發表於 12-8-23 22:19 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!

咪又係比大6人攻陷:;pppp:




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


193#
發表於 12-8-23 22:05 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!






大宅

積分: 4952


192#
發表於 12-8-23 22:02 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!






大宅

積分: 2682


191#
發表於 12-8-23 21:06 |只看該作者

回覆:冬季嘉年華,終於返嚟啦!!!!!






子爵府

積分: 10329


190#
發表於 12-8-23 21:03 |只看該作者
好貴, 平D得唔得呀!


侯爵府

積分: 20151


189#
發表於 12-8-23 21:02 |只看該作者
希望今年攪得成啦! 我同bf 2008年識 = ="

好想同佢去一次 ~~~


侯爵府

積分: 24336


188#
發表於 12-8-23 20:46 |只看該作者
ivymask 發表於 12-8-20 21:41
唔會平囉

未必要錢架喎, 我果時去添馬免入場費.


珍珠宮

積分: 46598


187#
發表於 12-8-20 22:15 |只看該作者
當年點解冇啦啦停左?
狐狸 你要的是我嗎?
如果 於漆黑中相擁 沒說話也不可怕


子爵府

積分: 11229


186#
發表於 12-8-20 21:41 |只看該作者
adachung23 發表於 12-8-20 17:37
唔知今次入場費幾錢呢

唔會平囉
                      


別墅

積分: 543


185#
發表於 12-8-20 18:32 |只看該作者

回覆:ivymask 的帖子






大宅

積分: 1984


184#
發表於 12-8-20 17:43 |只看該作者

回覆:ivymask 的帖子

really?等咗好耐喇!




禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


183#
發表於 12-8-20 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo