自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


男爵府

積分: 7630


1#
發表於 12-8-19 13:51 |只看該作者
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心下沉, 再歹下去, 遲早會精神病的!

公司的老員工已成為神級的山寨主, 攪埋堆, 放毒是非, 製做蕉皮, 擦她鞋者生, 否則.....

普通員工的, 各自劃分工作區域, 臨時工的不妥合約工, 合約工的又不妥長工, 同工不同酬的問題, 以至食飯時間, 醫療, 大假, 福利人人也不同, 每日恩怨單單打打由此起.....

我試試高層的取向, 他話老員工跟隨他多年, 她不是這種人, 那麼如果我再說下去, 我豈不是"是非人"

我盡心盡力為公司多年, 得到的是不信任.

上司努力留我, 夢幻的高薪, 繼續為他擋住老員工, 繼續做一個有名無實的紙板人!

你會留下嗎?

點評

carng.ng  …相信對手見你加薪留任亦不會太hill張。我不會跟$作對。  發表於 12-8-19 15:27
carng.ng  即使自己做老闆都會面對是非,既然有高薪挽留何不留低﹖…  發表於 12-8-19 15:23


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


130#
發表於 12-8-20 15:29 |只看該作者
信媽 發表於 12-8-19 13:51
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...
就憑哩一句, 我會"留".

到處楊梅一樣花, 天下烏鴉一樣黑, 人到中年, 轉工都未必得心應手, 忍一時, 風平浪靜, 退一步, 海闊天空.


大宅

積分: 1473


129#
發表於 12-8-20 15:19 |只看該作者
回覆 信媽 的帖子

不用為這些事情煩惱,每個老闆都不想中下層太團結,最好大家互相監視,老闆更易控制,你的下屬惡行,老闆不會不知,為甚麼不抄掉他們,你辭職他又加你人工,這代表他也重視你,在很多老闆心中,他們只求均衡,不會想任何一邊獨大,這是一種有效的管冶手法,你也可以用此手法令下屬分化,等那些老鬼內鬥而疲於奔命,一方面你只求中庸,保持各方勢力平衡,工資照出,壞人照篤,情形就好像美國對待中共和台灣一樣,不想你兩兄弟和睦,最好你地內鬥不止,你為何要為美國(老闆)而不開心,學台灣一樣,一時向中共悉出善意,一時向美國買軍火,最後取得均衡!

點評

信媽  你很有意思....也是今天我看到最開心的一件事....你好叻!  發表於 12-8-20 22:27


洋房

積分: 41


128#
發表於 12-8-20 13:48 |只看該作者
冇辦法唔留


子爵府

積分: 12000


127#
發表於 12-8-20 13:43 |只看該作者


子爵府

積分: 10470


126#
發表於 12-8-20 13:33 |只看該作者
要走0個個係你個老屎忽下屬, 唔係你. 諗計整走佢啦.

點評

信媽  終生制的....衰人唔做野都可以安落等退休!  發表於 12-8-20 22:29


大宅

積分: 2842


125#
發表於 12-8-20 13:32 |只看該作者
早幾年有類似o既狀況.......份工做得再耐就更難放棄........我經驗是, 改變人難, 只有改變自己. 如果經濟上&家人支持, 可以放一個較長假期e.g.半年, 到時就知道自己咁多年得到了的經驗, 其實在社會上還可以做好多其他選擇. 但要很有勇氣, 所以如果唔確定經濟&家人是否支持, 最好得聞就放吓短假, 俾自己透透氣, 繼續熟練地打仗了


子爵府

積分: 13024


124#
發表於 12-8-20 13:24 |只看該作者
出泥做野, 份人工有70%係包受氣架~~~忍佢~~~睇錢份上


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


123#
發表於 12-8-20 13:17 |只看該作者
其實要睇自己可以受到的壓力,受唔到搞到有病重慘,但都要諗番無左呢份工又會點.又接受到,聽過有人辭左職,人工少左好多,都會有情緒病.


禁止訪問

積分: 24619


122#
發表於 12-8-20 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


121#
發表於 12-8-20 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


120#
發表於 12-8-20 12:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13193


119#
發表於 12-8-20 12:51 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

努力調整自己心態好過。。




男爵府

積分: 6628


118#
發表於 12-8-20 12:34 |只看該作者
如果係家庭支柱, 我唔會搏, 吸啖氣吞左佢。


子爵府

積分: 11392


117#
發表於 12-8-20 12:31 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

人到中年總會有尼啲樽頸位,不如試下搵到工先走。




水晶宮

積分: 55151


116#
發表於 12-8-20 12:30 |只看該作者

回覆:信媽 的帖子

你是一個好上司,只是遇到一個衰下屬啫!想想佢對你真的咁大影響嗎?別放棄,祝福你!




男爵府

積分: 7630


115#
發表於 12-8-20 12:30 |只看該作者
claudia 發表於 12-8-19 22:57
我經歷過,知實際如何難受。我當時還好,放工便放低,未至帶情緒上身未至睇醫生。只每朝早起身那刻好不情願 ...

你的放開令我好感動! 我有點眼淚了.......


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


114#
發表於 12-8-20 12:26 |只看該作者
bk_mommy 發表於 12-8-19 14:09
齋誠意挽留不留, 高薪挽留,留! 

錢可以改善你現在的生活, 及對未來的安全感, 錢可以令你睇化一啲事情。

[/quote]
完全同意


男爵府

積分: 7630


113#
發表於 12-8-20 12:23 |只看該作者
KT0603 發表於 12-8-19 23:25
「我本善良」就係呢句害死自己!
我以前都係好人過籠,比假想敵同事給我花名~友誼小姐,即係話我無料到。
...

我諗我真係唔識做一個日日要罵人的經理, 我會好辛苦的, 我只想求一班合作的團隊, 個個都是大人, 要人罵要人踢才做事仲要下下算到盡, 我會比自由和空間比我員工自己去發揮! 我會從旁發掘他們的自信! 我真失敗! 我不是一個好經理!


男爵府

積分: 7630


112#
發表於 12-8-20 12:12 |只看該作者
rayrayus 發表於 12-8-19 22:57
如果真係唔開心到一個程度係影響生活既,唔好做啦,錢係緊要,不過真係開心仲重要,後生都話忍下捱下,中年 ...

你真係講中左我心果句, 20年來我不停的努力工作, 不經不覺, 我媽媽已滿頭白髮, 兒子已高過我, 我像是錯過了一些階段!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo