婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9042


1#
發表於 12-8-20 09:43 |只看該作者
事源奶奶昨日打俾老公,話同老爺吵左架之類(佢地近幾十年感情唔好,周不時都會嘈架),3個仔女結晒婚搬走左,剩返佢同老爺2個一齊住。

我同奶奶感情一般,大家見面客客氣氣咁。當初結婚冇屋住,老公情願俾錢租樓都唔想同老爺奶奶一齊住(有足夠地方的),佢話一屋不能藏二虎,更加唔想將來有細路個時,佢係度教仔個時,奶奶又係度教仔。但而家..........

我問點解要係我地呢? 點解唔同阿哥阿嫂住? 佢地冇細路,2個人住8xx呎又有3間房,間屋又已經供完,冇經濟負擔。老公個解釋係細仔係要照顧父母喎,阿媽又通常鍚細仔(我老公係細仔)。大佬,咩道理黎架? 我地間屋5百尺都唔夠,雖則我係有打算換間3房,但十劃都未有一撇,而且我自問冇阿嫂咁識做人,有時講野又唔經大腦,2個人生活姑且需要時間磨合,遲D BB 出世對於BB的照顧、教、養2個人肯定有好多意見不合,仲要多一個奶奶,我驚我會發顛。仲有,個死佬(真係唔叫佢死佬都唔得!!)話過唔鐘意請工人的,佢話唔想有個外人係度,所以我地平時係屋企都會好開放,如果奶奶真係搬來同我地一齊住,我覺得會好唔方便囉。

鳴.........點算好呢? 就算奶奶短時間唔搬來,難保老公遲D唔會再重提舊事,如果唔俾奶奶來住又好似好不孝咁,我又唔想個死佬以後有野怨我。佢覺得我唔好D野可以講足我一世的。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


82#
發表於 12-8-22 08:58 |只看該作者
苗苗猫 發表於 12-8-21 11:39
解鈴還需繫鈴人,你有冇想過同老爺傾一傾?如果佢兩老唔分開,咁問題咪可以解決?
你可考慮直接對同奶奶一齊 ...

分開係指.......?? 我奶奶唔會同老爺離婚的。而且佢地感情好差,冇計傾的。
係我老公想接奶奶同我地一齊住。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9660


81#
發表於 12-8-21 23:53 |只看該作者

引用:Quote:美亞+發表於+12-8-20+10:55+中國人是

原帖由 於 12-08-20 發表
我老公話古時候係長子係出去打拼,細仔係留係屋企照顧父母喎。頂~ 而家咩年代呀?! ...
咁問下你C6係唔係大佬養你一家?




大宅

積分: 1741


80#
發表於 12-8-21 23:36 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

惡夢開始,不過我教仔時99好少出聲,佢開到口話幫口我會鬧埋佢,哈哈





複式洋房

積分: 151


79#
發表於 12-8-21 11:39 |只看該作者
解鈴還需繫鈴人,你有冇想過同老爺傾一傾?如果佢兩老唔分開,咁問題咪可以解決?
你可考慮直接對同奶奶一齊住的憂慮講出 , 睇吓老爺可否幫手 , 畢竟佢最清楚奶奶之性格!


大宅

積分: 3786


78#
發表於 12-8-20 18:51 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-8-20 18:55 編輯

回覆 Erised 的帖子

咪又係我要忍,明知99搞鬼,但唔通叫佢脫離關係?
所以樓主千萬三思,到時同99有嗌交,新抱永遠係弱勢


男爵府

積分: 5056


77#
發表於 12-8-20 18:08 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-8-20 15:26
唔想搞亂樓主個檔, 所以簡單講:
1. 99同老公哭訴我黑佢臉 (99當時私下要求將大女俾佢帶away Hong Kong, 日 ...
你奶奶好過份呀

咁你同老公復合後,而家同奶奶關係點?


男爵府

積分: 9042


76#
發表於 12-8-20 17:57 |只看該作者
karen_poohpooh 發表於 12-8-20 17:46
我覺得你真係要好認真係坐低同你c6傾下,如果接左99一齊住會出現甚麼問題,
你要同佢講到最壞既情況,好有可能 ...

我都有同老公講過,2 個人生活都有咁多磨擦,生左 BB 肯定會有好多野大家會有唔同的意見,如果多個奶奶,我真係唔敢想像。
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 2001


75#
發表於 12-8-20 17:51 |只看該作者
貓 發表於 12-8-20 14:53
咁你而家同奶奶一齊住?

當然無啦~
6299唔係唔好,但係始終係生活上真係好唔同,
要勉強真的沒幸福,我可不想天天回家就入房囉~
^^阿囝2011年6月6日出世啦~


大宅

積分: 2716


74#
發表於 12-8-20 17:46 |只看該作者
我覺得你真係要好認真係坐低同你c6傾下,如果接左99一齊住會出現甚麼問題,
你要同佢講到最壞既情況,好有可能搞到家變,最終演變成離婚收場,
然後又要爭撫養權等等...
老實講,離婚呢個結局唔係誇張,你成日上黎BK,都略知一,二,唔少都因為99問題,
而令兩夫妻爭吵多左,嘈得多自然破壞雙方感情,你估仲係初初拍拖時熱戀感覺嗎?
結婚日子耐左,就慢慢變了感情,多了小朋友,問題就只會越來越多,更何況多埋99添?
或者你c6會叫你忍讓下,tum下你,但每個人都有底線,你可以忍得幾耐??
如果99唔like你既教仔方法,加予意見,你又會唔會忍?
你問問你c6,究竟係咪要冒呢個風險呢?


大宅

積分: 3786


73#
發表於 12-8-20 15:58 |只看該作者
回覆 的帖子

我都係平時唔多出聲嘅人(除咗教仔), 當時覺得99係長輩, 唔好直接駁佢, 諗住我唔理佢就係say no, 點知咁都係罪過


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


72#
發表於 12-8-20 15:51 |只看該作者
回覆 的帖子

咁仲C...如果係咁..到時對夜對..仲多交嘈呀同99
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 9042


71#
發表於 12-8-20 15:49 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 12-8-20 15:47
回覆 貓 的帖子

嘩~你99搬咗入黎仲會走咩?易請難送呀!~

我生完會辭職湊
睇錢份上,我要忍忍忍~


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


70#
發表於 12-8-20 15:47 |只看該作者
回覆 的帖子

嘩~你99搬咗入黎仲會走咩?易請難送呀!~
你C6 係咪想搵佢睇小朋友? 我係你會同C6講~叫我父母黎住得唔得囉~
同C6坐低傾吓啦~如果唔係就真係祝你好運囉...
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 9042


69#
發表於 12-8-20 15:38 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-8-20 15:26
唔想搞亂樓主個檔, 所以簡單講:
1. 99同老公哭訴我黑佢臉 (99當時私下要求將大女俾佢帶away Hong Kong, 日 ...

嘩~~你奶奶係你老公面前打左你咁多毒針。
生完湊住2個仲要服侍埋佢,真係慘!!
我諗我好容易死係第一樣手上,因為好多時我唔出聲,我老公就覺得我黑面,其實我當時係冇特別開心/唔開心。
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 3786


68#
發表於 12-8-20 15:26 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-8-20 16:16 編輯
Erised 發表於 12-8-20 13:11
果兩個月發生過咩事咁緊要?

唔想搞亂樓主個檔, 所以簡單講:
1. 99同老公哭訴我黑佢臉 (99當時私下要求將大女俾佢帶away Hong Kong, 日日講, 我好嬲, 但又唔想直接嘈, 所以唯有無表情對住佢)
2. 要我半價買間屋俾佢 (間屋仔首期係我娘家送俾大女, 我供, 當兩個B教育基金)
3. 同所有人講我唔做家務, 唔煮飯 (我坐緊月唔落得街, 但唔係無煮飯, 只係簡單d蒸肉餅/菜飯/碟頭, 而且我媽會幫手買餸)
4. 因為我唔做家務, 所以佢個仔好辛苦 (實情係有鐘頭幫手, 我老公都只負責洗一餐晚餐嘅碗)
5. 因為我唔煮飯, 所以佢好辛苦要煮 (佢都只係2個月內, 煮咗一餐咁多鼓油雞)
6.7.8.9......

我99係唔會當臉投訴, 等我湊b入房先同老公講, 仲要喊住叫我個死蠢老公"唔好罵阿x(me), 因為佢要湊住兩個辛苦, 阿媽辛苦無所謂" "阿媽幾十歲隨時唔係度, 你兩個唔好為咗我嗌交"等諸如此類嘅說話, 明槍易擋, 暗箭難防, 催眠足兩個月之後, 個死蠢真係信咗, 結果因為小事我地吵大鑊
(p.s., 當時我仲矇到以為99晚晚同老公傾密計會喊(我係房聽到佢喊), 係因為62蝦佢, 點知原來係煮緊我)



大宅

積分: 1987


67#
發表於 12-8-20 14:54 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

真大鑊




男爵府

積分: 9042


66#
發表於 12-8-20 14:53 |只看該作者
yan95112 發表於 12-8-20 14:22
我老公都有提過佢會接99過來住,我老公仲係大仔,
我當然反對,不過佢要硬來我無所謂~
但說話講在前,我好 ...

咁你而家同奶奶一齊住?
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 2001


65#
發表於 12-8-20 14:22 |只看該作者
我老公都有提過佢會接99過來住,我老公仲係大仔,
我當然反對,不過佢要硬來我無所謂~
但說話講在前,我好明確講如果第2時有咩婆媳糾紛,
都係佢造成,唔好怪我無講清楚問題所在。

到時真係嘈,我都同老公講定,
我會直接返娘家,叫佢唔洗理我地2母子,
好好咁照顧佢媽媽得ga啦~
洗鬼理老婆仔咩~
反正係咪都係媳婦錯ga啦~嘈都sai氣@@"
^^阿囝2011年6月6日出世啦~


男爵府

積分: 9042


64#
發表於 12-8-20 14:04 |只看該作者
迷你大人 發表於 12-8-20 13:56
我老公睇左話“你老公真系自尋死路wo"

多謝你提醒我~
我老公對佢同事的意見好受落的,我應該叫佢問下佢同事對於呢件事有咩睇法。
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo