我唸樓主都係係咁以呻下..
我都明白做完一大餐野, 比人整DIRTY既感覺係點..
不過點都好, 呢度係人地屋企, 始終唔係自己屋企..
其實你頂唔順真係唔需要忍, 如果好想同居就搬出去啦...
如果無能力但又想同居就要忍..
呢個社會其實你既情況, 你未來99唔嫌你已經算係咁..
咁當然都可能係因為你幫佢手做野啦...
但係, 你係人屋企住幫手做野, 比番錢係好應該既事..
你千其唔好抱住反正佢都會整DIRTY既心態而正係做自己個PART..
你要記住你未嫁入門, 未嫁已經咁介意, 分分鐘你未來99由本身冇野變成有野..
另外, 如果你認定呢個男人, 而你又頂唔順同未來99繼續住..
你真係要好好同你男友計劃租樓又好, 點都好..
一結婚, 生埋BB, 你就好難番轉頭。
PLUS, 你未來99叫你地早D訓其實係擔心個仔唔夠精神姐。
而你做得人地未來老婆, 亦都應該幫自己或老公養成唔好太夜訓既習慣..
有邊個99唔想新抱照顧得自己個仔好D?
我係你的話, 我會, 每月家用照比, 家務照做..
盡可能係佢面前做到照顧佢個仔無微不至。
到你地儲到錢搬出去, 你地翻雲覆雨, 3日3夜唔訓, 都得啦!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!