婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 590


1#
發表於 12-8-21 17:30 |只看該作者
本帖最後由 Mik0ka_1020 於 12-8-22 05:15 編輯

原來吾親身經歷過都吾知咩叫((相見好同住難))

我同我男朋友都係近依一年先開始同居, 之前都有間吾中去下佢到訓, 有時未來99仲會煲下湯比我地飲, 所以我都周不時幫佢做下家務, 拖地掃地摺杉掠杉我都會做, 原本正正常常冇乜野, 近依一年開始同居惡夢終於開始...每一日我放工返到屋企都會拖地掃地, 但佢竟然放工返到黎鞋都吾除周屋踩, 由門口踩到入廚房再踩返出廳不特止再入埋房個下先攞命...我向我男朋友已經投訴過好多次, 而且都有係我面前話過佢, ((你知吾知呀嘉(我係佢地屋企既稱呼)每日放工返到黎拖好哂地你又踩到成屋都污糟返哂好令人反感?)) 之後佢又真係有改過, 但過多兩三日又係咁...所以我都有買定屋企著既拖鞋比自己同男朋友, 一去到房門口就會除, 但每逢初一十五未來99就會好早起身做節...我真係吾知點解佢要著住我男朋友對屋企鞋踩出門口倒垃圾我同佢講不如買對比你係屋企著, 佢又話吾洗...仲要日日返到屋企食埋飯吾沖涼就上床訓...朝朝早先走黎沖涼, 有冇諗過左住左d一早要返工整野既野用廁所?
我男朋友每日都會好準時4:30起身整野返工, 但我真係吾明點解每日4:25分就要大大聲中氣十足咁((細佬...起身啦lalalalala)).......真係試過比佢嚇到訓吾返!! 雖然向我未來姑奶投訴完好左好多, 依排冇再晨早流流太陽都未出黎咁叫起身


每晚我都會同男朋友睇返d電視劇, 睇到咁上下我地就會訓, 但竟然變左未到11:00就話頭((仲吾訓...第日又吾夠精神返工嫁lalalala)) 我真係就黎發癲lalalalala!!!mg:" />
返工夠吾夠精神我地自己識衡量, 我地已經吾係小朋友嫁啦...((p.s 佢自己明知聽日佢自己都要返工, 打牌打到屋企都吾返, 飯都吾煮吾緊要!!{因為我就係最想咁} 但有時仲要煲劇煲通宵, 仲要開到鬼咁大聱, 我地都冇出過一句聲!!!))


所以依家我未入佢門我就絕地反擊, 永遠拖地掃地剩係拖自己間房, 摺杉剩係摺自己, 佢煲既湯絕對吾會再飲...因為佢(叔)左都會照飲...實在接受吾到...仲要成日係自己個仔面前扮到自己好可憐博同情咁...仲有太多太多啦...真係數之不盡!!! 呻完~*


男爵府

積分: 8213


51#
發表於 12-8-22 10:50 |只看該作者
終於都睇完了.....其實樓主的未來奶奶都吾係好有問題者...我覺得真係好小好小事.

1. 上一代的衛生常識係無我地甘著重,吾好話你99拉,大把jm的99又咪一様....甘點解大部份ge jm都接受到或者係忍到,係樓主特別大意見呢....係咪有些洁辟?

2. 因為有你係度,我估你99先要係出面大叫你男友起床者,如果佢入去你房叫,到時你咪更多意見? 甘都好正常吧

3. 如果係我見到我c6第二朝要4點半起身,但到十一, 二點都仲未訓, 相信吾使我99叫,想他身體好的,我都會主動叫他要早些休息囉.....你自己可以遲起身者,但你男友要甘早起身喎, 你都應該維他身體著想架.

其實只要你未來99吾踏足你地間房, 其他地方佢鐘意點就點,間屋係佢ge,佢先係女主人, 你無資格要求人地跟你果套架喎....而且, 我真係吾明, 都未結婚, 甘早就去男家同居? 仲要係同佢家人, 而吾係二人世界. 係我架話,有自己屋企,點都等結婚先搬走囉. 如果樓主連呢d甘小ge問題都接受吾到, 你最好係婚前同你男友儲多d錢, 緍後搬出去好了...咪到時問題意見日日新鮮日日甘阿


男爵府

積分: 9773


50#
發表於 12-8-22 10:49 |只看該作者
你未來奶奶更有問題都好﹝雖然你講果D我唔覺有問題﹞,果度都係佢主場,你冇權改變佢生活習慣,就算你有比錢都係咁話
樓主你唔幫手做家務、拖地淨係拖自己房其實係好小家嘅做法

﹝未來﹞奶奶肯聽肯配合當然好,佢唔聽唔配合你都奈佢唔何,鬼叫你係外人咩

遇到呢D問題,都係果句,一係忍一係搬
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


子爵府

積分: 12396


49#
發表於 12-8-22 09:53 |只看該作者
你住係人地屋企其實係唔會有發言權架囉
大家都係女仔 我覺得你一係就有d"驚池"唔好進駐人地屋企
一係就有本事自己同bf出去租又好買又好
識唔識分莊閒呀?

幾時先上到車.....


大宅

積分: 3914


48#
發表於 12-8-22 09:38 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

2個人係唔同家庭長大,生活習慣唔同點都會唔習慣!
正如我個時間唔中係男友屋企過夜,未來99宗教信仰問題日夜都唸經,係唔知點解一定嘈醒我,咁點?咪唯有同男友呻第時唔可以一齊住囉,仲可以點?
唔好話咩99新抱關係先…最簡單我只係客,唔通叫個主人收聲咩?講唔通嘛…所以如果你堅持要同男友住,一係你就忍、一係你就搬!




珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


47#
發表於 12-8-22 09:35 |只看該作者
我覺得你奶奶無問題喎,呢個係佢屋企,
佢習慣左著鞋周屋走,
唔明白點解你黎同居(同居咋喎大佬!)就要佢改變習慣。
沖唔沖涼都係佢既事,你咁都管真係好自己中心喎...

至於叫佢個仔起身,叫佢個仔訓呢d係阿媽既通病,
其實都無錯架,
係你唔習慣姐


珍珠宮

積分: 40594


46#
發表於 12-8-22 09:08 |只看該作者
你未搬入去住之前,已經間唔中上去訓,咁即係佢屋企人既生活習慣同喜好你應該知道架啦.
佢阿媽不嬲都係著住鞋周圍踩,點解要為左你而改變?
佢阿媽不嬲都係朝早先沖涼,點解要為左你而改變?
佢阿媽不嬲都鐘意打牌,煮唔煮飯關你咩事?
你有冇諗過佢阿媽不嬲都係咁,而唔係因為你搬左入去先係咁,係唔係你自己開始對人地d習慣同喜好睇唔過眼,想管埋人地阿媽呢?
唔好以為你有比果少少錢好巴閉,你果d錢只係租金咋!你係邊位?你憑咩要人地改變去就你?


伯爵府

積分: 17336


45#
發表於 12-8-22 07:36 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

個度係人地屋企。
人地生活習慣係咁,你一個「同居女友」一黎就想改變人地十幾年既生活習慣,跟你既規則? 你都幾惡架喎。

你啲未來老公、姑仔肯同你出聲; 你未來99肯改都真係對你好好 不過人地幾十年習慣真係好難改架喎。
(你自己都改變唔到跟佢地早啲訓既習慣啦)

你要拖地咪等佢返左黎先拖囉、或者補拖返個條路。
叫仔女早啲訓、叫佢地起身每個阿媽都會做。
呢啲係佢地屋企既問題。

不過我就覺得拖地、摺衫就係做自己個啲會俾人「自私精」既感覺囉。





伯爵府

積分: 17193


44#
發表於 12-8-22 03:39 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

唔鍾意咪搬走囉,果到始終系人地屋企,人地都未掃你走,你仲好意思去話人,都幾好笑!而家好多HK女仔冇屋企,要入侵BF屋企.仲客家霸地主,




大宅

積分: 1002


43#
發表於 12-8-22 02:29 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

比我頂吾順就返自己屋企啦
而家又吾係結左婚一定要住係你男友果到
於其頂吾順人地生活方式
不如搬返去屬於自己既地方




伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


42#
發表於 12-8-22 02:07 |只看該作者

引用:間屋由唔係你嘅,人地媽咪鐘意係自己間屋做

原帖由 Crabmeatsoup 於 12-08-21 發表
間屋由唔係你嘅,人地媽咪鐘意係自己間屋做乜都得喎,你有可資格話人?你未結婚就登門入室,佢唔話你無家教 ...
同意




伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-8-22 01:18 |只看該作者
小心人地未當你系未來媳婦 系你當人地系未來奶奶喳!!

人地媽咪屋企鐘意點咪點 妳吾系到住 人地都會自己打掃 !

睇黎呢d婆媳問題系妳自己拎黎


子爵府

積分: 11988


40#
發表於 12-8-22 01:01 |只看該作者
你自己入住人屋企基本上係你對人做成不便, 甚至騷擾
但你依家反而話人地既不是

正如其他jm講, 佢入屋唔除鞋係佢生活模式,
叫個仔早d瞓就更加係為個仔好

你咁多唔鐘意, 你應該返自己屋企
而唔係住係人地屋企而又要講討厭人囉


水晶宮

積分: 74328


39#
發表於 12-8-21 23:27 |只看該作者
阿媽叫個仔起身返工有咩錯?
你男友4:30就要起身返工,咁煲劇煲到11點幾,做阿媽既出聲叫個仔早D瞓,又有錯?
連呢D野你都擺係心度嬲人地個阿媽

如果你唔係一齊住,可能佢個仔無咁夜瞓添.
又或者,唔係你係度,做阿媽既已經入左房叫個仔起身,唔洗嘈到其他人啦.
你既出現,真係影響左佢一家人架.

點評

c.hutchson  agree!!!  發表於 12-8-22 10:51
laurenleung  不能同意更多!  發表於 12-8-22 03:26


大宅

積分: 3577


38#
發表於 12-8-21 22:29 |只看該作者
基本上,在人家家裹住,理應要跟人家家裹的規矩 ,始終他們一家那麼多年也是這樣過的,有個外人住了進來,為什麼他們就要為你而改變呢?而他們也不是應份受你氣的,就算你心裡不好受,也請不要對人家的母親黑面.


大宅

積分: 4328


37#
發表於 12-8-21 22:24 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

其實如果覺得同佢地吾夾,就返娘家住啦,你地又未結婚,幾多同99住既jm想返娘家呀,未嫁就應該享受下,嫁左仲有排你受啦!




珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-8-21 22:22 |只看該作者
我唸樓主都係係咁以呻下..
我都明白做完一大餐野, 比人整DIRTY既感覺係點..

不過點都好, 呢度係人地屋企, 始終唔係自己屋企..
其實你頂唔順真係唔需要忍, 如果好想同居就搬出去啦...
如果無能力但又想同居就要忍..
呢個社會其實你既情況, 你未來99唔嫌你已經算係咁..
咁當然都可能係因為你幫佢手做野啦...

但係, 你係人屋企住幫手做野, 比番錢係好應該既事..
你千其唔好抱住反正佢都會整DIRTY既心態而正係做自己個PART..
你要記住你未嫁入門, 未嫁已經咁介意, 分分鐘你未來99由本身冇野變成有野..

另外, 如果你認定呢個男人, 而你又頂唔順同未來99繼續住..
你真係要好好同你男友計劃租樓又好, 點都好..
一結婚, 生埋BB, 你就好難番轉頭。

PLUS, 你未來99叫你地早D訓其實係擔心個仔唔夠精神姐。
而你做得人地未來老婆, 亦都應該幫自己或老公養成唔好太夜訓既習慣..
有邊個99唔想新抱照顧得自己個仔好D?

我係你的話, 我會, 每月家用照比, 家務照做..
盡可能係佢面前做到照顧佢個仔無微不至。
到你地儲到錢搬出去, 你地翻雲覆雨, 3日3夜唔訓, 都得啦!

我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


水晶宮

積分: 74328


35#
發表於 12-8-21 22:18 |只看該作者
好多人都鍾意朝早先洗頭架啦,又關大唔大陸人事?
有好多人屋企都係著鞋入屋架.
雖然唔衛生,但人地地方,關你咩事?
又唔係未來99請你返來同佢個仔同居.
你既絕地反擊,真係


大宅

積分: 2001


34#
發表於 12-8-21 21:40 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

宜家係你去人地亞媽屋企住呀,係你要同居於佢亞媽屋企,你咁吳like咪同你男友搬出去住囉!講真,人地亞媽可能更討厭你尼!
再吳係咪叫你男友搬去你父母居企同你同居囉,叫自己父母去習慣你地嘅生活!
如果,我個仔將來帶個咁不滿我嘅女友返居企,我實請個仔同佢女友一齊走呀!




伯爵府

積分: 16651


33#
發表於 12-8-21 21:38 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

人地屋企,又唔係你屋企,又未結婚,坦白講,你有咩權對人地的生活指指點點。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo