自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 12-8-22 18:38 |只看該作者
http://www.friso.com.hk/ 美素就轉裝...我諗又加價


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 12-8-26 22:42 |只看該作者


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 12-8-26 16:58 |只看該作者
本帖最後由 kwan0603 於 12-8-26 16:59 編輯

我今日買左新GE...睇左好多野小左,又有野多左,不過唔係好明點解加左焦糖?之前都冇!全部奶粉都冇,真係唔明,會唔會對BB唔好?有冇JM知????


禁止訪問

積分: 13577


46#
發表於 12-8-24 22:18 |只看該作者

引用:回覆+bo_chau+的帖子我諗佢多數加,佢同我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 950


45#
發表於 12-8-24 19:28 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

咁聽日星期六有冇得打電話訂架?



點評

kwan0603  咁你最好打去問下!  發表於 12-8-24 22:50
日日


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 12-8-24 18:48 |只看該作者
佢同我講8月27日叫我上網睇就知道!!


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 12-8-24 18:46 |只看該作者
本帖最後由 kwan0603 於 12-8-24 18:48 編輯

回覆 bo_chau 的帖子

我諗佢多數加,佢同我講到咁,加上葉酸又多左,膽X又多左...又轉新包裝....咁都唔加?


大宅

積分: 2285

陪月勳章


42#
發表於 12-8-24 18:36 |只看該作者
bb展時,我都睇過新包裝. 我問會不會加價. 佢話會加價.

點評

kwan0603  嗯  發表於 12-8-24 18:48


禁止訪問

積分: 13577


41#
發表於 12-8-24 18:31 |只看該作者

引用:回覆+sake_hk+的帖子 我打去問左美素..佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-8-24 17:48 |只看該作者
我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!


大宅

積分: 3035

有「營」勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 12-8-24 16:25 |只看該作者
cookeryan 發表於 12-8-24 15:53
係咩 唔係1、2、3都係叫美素佳兒咩?我個仔現在食3號。
我果時6年前啦~~~果時轉名做美素佳兒,我覺得好怪.點知而家興懷舊....



大宅

積分: 1932

畀面勳章 陪月勳章


38#
發表於 12-8-24 15:53 |只看該作者

引用:以前1號不嬲叫美素力,2號開始先叫美素佳兒

原帖由 mi1660 於 12-08-23 發表
以前1號不嬲叫美素力,2號開始先叫美素佳兒
係咩 唔係1、2、3都係叫美素佳兒咩?我個仔現在食3號。




大宅

積分: 3795


37#
發表於 12-8-24 15:31 |只看該作者
我今日系manning買左2罐新裝3號, 冇加價,都是$198


侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


36#
發表於 12-8-24 15:21 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

一定加




大宅

積分: 4632


35#
發表於 12-8-24 15:19 |只看該作者
The case is like Singapore ones...... so same sources?


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 12-8-24 15:14 |只看該作者
回覆 sake_hk 的帖子

我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-24 15:14 |只看該作者
回覆 kwan0603 的帖子

我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!


男爵府

積分: 7922

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-8-24 02:50 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

將軍澳2號仔賣$205 冇加價!




子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-8-24 01:58 |只看該作者
WiZ 發表於 12-8-23 14:42
新裝個樣好唔得﹗﹗


複式洋房

積分: 408


30#
發表於 12-8-23 14:57 |只看該作者

引用:新裝個樣好唔得﹗﹗

原帖由 WiZ 於 12-08-23 發表
新裝個樣好唔得﹗﹗
我都係咁話!可能要圍番個成本,我見1號仔個罐主力係藍色,無左隻熊仔,無左D色彩,即時Leung 晒!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo