時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 93097


1#
發表於 12-8-23 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2531


45#
發表於 12-8-27 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


44#
發表於 12-8-27 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 161


43#
發表於 12-8-27 12:33 |只看該作者

(請觀看全片,留意結尾)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1012


42#
發表於 12-8-25 00:11 |只看該作者
Rubbish


王國長老

積分: 22058

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


41#
發表於 12-8-24 21:31 |只看該作者
請注意!任何會員都可自由在任何主題發表意見,即使意見不同都不可在無証據下標籤他人.
請尊重不同意見者發表權利,在此主題首先話他人五毛者己收警告牌,因此事由該回文而起.

Red2008


禁止訪問

積分: 739


40#
發表於 12-8-24 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


39#
發表於 12-8-24 16:07 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 14:12
"馬頭圍村於1962年入伙,為九龍城區內現存最長的屋邨", 而"和樂邨亦是目前觀塘區內最早期落成的公共屋邨( ...

和樂村仲起緊升降機喎,如果佢係有清拆計劃,仲會唔會升起降機?
我想提下你美孚新村都以經就快五十年樓齡,唔通美孚新村又要重建啦喎


洋房

積分: 43


38#
發表於 12-8-24 15:31 |只看該作者
謝偉俊


禁止訪問

積分: 93097


37#
發表於 12-8-24 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 739


36#
發表於 12-8-24 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


35#
發表於 12-8-24 13:58 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 13:54
主持係問將會幾時重建, 唔係問係呼做緊重建; 因為唔係現狀, 而舊屋邨遲早都會重建, 問題係未來5年, 10年定 ...
我住新東既,我都可以話俾你知馬頭圍村同埋和樂村仲好新淨,完全無計劃收樓重建。
但的確每幢都會有拆既一日既,你咁樣死撐,不得不佩服你既面皮同勇氣


禁止訪問

積分: 739


34#
發表於 12-8-24 13:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14001


33#
發表於 12-8-24 13:54 |只看該作者
kiukiudaddy 發表於 12-8-24 13:47
難道妳睇唔出發言者只想兜個弯抹黑公民黨,妳估佢工人真係有咁講?
我當然知佢玩曲線,所以咪回佢,唔係好多人以為呢個係事實,人講佢又講工課又唔做。誤導其他人。

點評

kiukiudaddy  咁妳就錯,佢地係做足功課去抹黑,在BK已潛伏很久,等選舉前就全力發功!  發表於 12-8-24 18:10


禁止訪問

積分: 2562


32#
發表於 12-8-24 13:47 |只看該作者

引用:Quote:newnew168+發表於+12-8-23+23:28+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


31#
發表於 12-8-24 13:43 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 13:18
九龍東咁大, 咁多個屋村, 佢又唔係和樂邨區議員, 唔識呢D問題係好正常; 我諗除左陳鑑林, 其他候選人都未必 ...

問題係佢自稱成日落區,但連九東邊條公共屋村做緊重建都唔知.......
係升降機事件上面,佢直情係想扮有聽到D 人既意見,咁都未瘀夠?

至於黃洋達唔識答起動九龍東,你不如試下問謝偉俊,睇下佢答唔答到唔要係個度起貴樓
陶君行建議要係啟德起公屋,陳鑑林又丟難佢要確實數字,如果一個邊緣政黨做埋具體規劃,請問政府要黎做乜?


禁止訪問

積分: 587


30#
發表於 12-8-24 13:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 739


29#
發表於 12-8-24 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4334


28#
發表於 12-8-24 13:01 |只看該作者




珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


27#
發表於 12-8-24 12:24 |只看該作者

引用:Quote:echoo+發表於+12-8-24+12:02+我純粹

原帖由 lochin1989 於 12-08-24 發表
主動走入去討論對謝偉俊不利既post ,引誘大家講梁家傑講左成版,好難唔令人誤會喎 ...
涼瓜係polybell同newnew講先架,我搭嗲架咋,批鬥都睇清楚先喇!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo