自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14967


1#
發表於 12-8-26 17:14 |只看該作者
上年同啊女喺麥記開過,
佢今年又話想開,不過佢話想好似朋友咁喺屋企開。
我話屋企得幾個階磚喳。
我覺得搞生日會其實好煩呀,又要搵場地,又要約,重點係洗錢多,真係煩煩煩

你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???


子爵府

積分: 13435


82#
發表於 12-8-27 13:39 |只看該作者
一歲攪過一次之後冇再開了


伯爵府

積分: 16757


81#
發表於 12-8-27 12:59 |只看該作者
有嫲嫲阻止 : 小朋友的生日唔應該太重視! 驚佢受唔起!
我仔(快3歲) 都有想話去生日PARTY, 不過無人請佢.


大宅

積分: 4371


80#
發表於 12-8-27 12:55 |只看該作者

回覆:oldyc 的帖子

Agree





翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 12-8-27 12:33 |只看該作者
年年阿囡生日都係同我班朋友一齊食飯,切蛋糕就算!反而我唔多想係m記搞生日會,得一個鐘,又趕又無意思!
I 大蚊豬   


男爵府

積分: 7766

+4熱血勳章


78#
發表於 12-8-27 12:24 |只看該作者
我從來無特別為個仔開生日會,不過佢在12月23日生日, 所以提早一日, 即12月22日做冬時, 買個蛋糕與親戚一齊食.


寶石宮

積分: 407243

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


77#
發表於 12-8-27 12:11 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


大宅

積分: 3817


76#
發表於 12-8-27 12:10 |只看該作者

引用:我兩個仔都從來冇搞過,佢地細個去朋友仔嘅

原帖由 mugtaitai 於 12-08-27 發表
我兩個仔都從來冇搞過,佢地細個去朋友仔嘅生日會,返來都會問點解我生日冇生日會嘅,我話生日係同屋企人過 ...
很認同




伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


75#
發表於 12-8-27 09:31 |只看該作者
1st Year: MacDonald, but as she was small, totally no ideas.
2nd to 4th Year: Go to Disneyland Hotel to stay a night and buffet lunch/dinner with characters there.
5th Year (this year), plan to have a birthday party in clubhouse to let her play with her schoolmates. If not, next year will be P.1 and not many friends lor!


用戶要求終止服務

積分: 7429


74#
發表於 12-8-27 09:24 |只看該作者
生日會對我2個囡的意義係有蛋糕食...有幾多人, 係邊話之你啦...咁我無理由自找麻煩, 買個蛋糕已經滿足到啦...呵呵, 不過年年都會請公公婆婆食飯, 因為係婆婆湊大佢地o既, 俾佢地知道要表示謝意。


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


73#
發表於 12-8-27 09:16 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

唔會,好似太過物質



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


子爵府

積分: 13797


72#
發表於 12-8-27 09:16 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

小朋友想,但我唔想



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


公爵府

積分: 28241


71#
發表於 12-8-27 08:52 |只看該作者
我兩個仔都從來冇搞過,佢地細個去朋友仔嘅生日會,返來都會問點解我生日冇生日會嘅,我話生日係同屋企人過嘅,我地一齊出去食D你中意食嘅嘢,切下生日蛋糕都好開心,係唔係?佢地都同意。

我真係覺得冇必要花咁多錢比小朋友開生日會,覺得會折佢地福,我有同仔講,我唔係孤寒唔肯開生日會,我只係覺得冇必要,有好多小朋友連食都未食得飽,我地如果有多餘錢開生日會,不如捐比有需要嘅小朋友啦。


侯爵府

積分: 21743

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


70#
發表於 12-8-27 07:49 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

呀仔去過同學生日會後,問點解佢未試過,好想開下自己生日會,我話比佢知攪一次要好多$,你要請咁多同學仔,不可能只請幾個,好難搵地方容納60人。

P.S好多家長會帶埋工人,我見過帶埋嫲嫲爺爺,你話一家四口+工人+呀爺+呀嫲7個人呀



在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我  


大宅

積分: 4156


69#
發表於 12-8-27 07:31 |只看該作者
danielboy 發表於 12-8-27 05:59
我仔十歲,一共只係搞過4欠,4歲、7歲、8歲同10歲。唔係年年搞,因唔想好似「奉旨」咁,而且眞係好煩,極之 ...
今年個囡4歲,第一次攪生日會,真係好煩,好多大大小小安排。攪原因是之前去了幾個朋友和K1同學的生日會,她好想自己都有一個。我已講明不會每年攪,都係諗K攪一次,初小攪一次,有家長話K1最多朋友,因唔知乜叫朋友,人人都請,大啲就變得揀擇,越請越少人。


伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


68#
發表於 12-8-27 06:55 |只看該作者

回覆 回覆:Sovi的帖子

自己人响屋企食蛋糕




禁止訪問

積分: 7614


67#
發表於 12-8-27 06:54 |只看該作者

引用:從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9227


66#
發表於 12-8-27 06:52 |只看該作者

引用:小器,唔攪! +

原帖由 小軒軒 於 12-08-26 發表
小器,唔攪!
贊同!




珊瑚宮

積分: 102284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 12-8-27 06:48 |只看該作者
carmen911 發表於 12-8-26 17:14
上年同啊女喺麥記開過,
佢今年又話想開,不過佢話想好似朋友咁喺屋企開。
我話屋企得幾個階磚喳。
No, never have birthday party!!!
My son still a happy boy!!!


男爵府

積分: 8448


64#
發表於 12-8-27 06:28 |只看該作者

引用:從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,

原帖由 sabun 於 12-08-26 發表
從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,有幾多人真係想去出席他人小朋友生日的party吖! ...
m記冇益,問心我唔喜歡




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo