自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7577


1#
發表於 12-8-27 22:37 |只看該作者
家中煤氣爐爆左,睇見就驚,宜家都唔點算?
myphoto.jpg



點評

alicialee1210    發表於 12-8-28 10:28

媽媽最愛大小b


大宅

積分: 1164


76#
發表於 12-8-28 19:13 |只看該作者
電爐我用緊,周圍油煙係小D


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


75#
發表於 12-8-28 19:01 |只看該作者

引用:Watts數夠火力都夠,我覺得換咗啲煲好乾淨

原帖由 Elefant老婆 於 12-08-28 發表
Watts數夠火力都夠,我覺得換咗啲煲好乾淨,細火容易控制,大火唔會整到個廚房好熱,明火煮食⋯已經無哂吸 ...
同意,我屋企用電磁爐,方便易打理,娘家用明火,個廚房成日好似立痴痴甘



---生命無價,請支持領養---


子爵府

積分: 10912


74#
發表於 12-8-28 19:01 |只看該作者

回覆:celiaho 的帖子

我用咗電磁爐差唔多一年,個人覺得好好用





珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


73#
發表於 12-8-28 18:57 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)






大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


72#
發表於 12-8-28 18:55 |只看該作者
用番電, 唔夠煱氣, d 餸唔好食的。
http://pic5.nipic.com/20091229/1729872_090423348889_2.jpg


侯爵府

積分: 23780


71#
發表於 12-8-28 18:51 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

禾用panasonic電磁爐好好用




公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 12-8-28 18:47 |只看該作者
如果係我既,我都係會用番煤氣爐
始終覺得電磁爐唔夠鍋氣,煮D食物出黎冇咁好味


翡翠宮

積分: 78964


69#
發表於 12-8-28 18:42 |只看該作者

引用::其實我都想知電磁爐好唔好用。 +

原帖由 玫瑰花茶 於 12-08-27 發表
:其實我都想知電磁爐好唔好用。
如果你係烹任高手你會覺得唔夠強,但我呢d掹車邊煮婦就好好,唔驚厨房熱,唔驚火,又易清潔。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 12-8-28 18:28 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)






男爵府

積分: 7577


67#
發表於 12-8-28 18:27 |只看該作者

回覆:QUINCY121HK 的帖子

仲諗住電磁爐唔會爆添!




媽媽最愛大小b


大宅

積分: 2739


66#
發表於 12-8-28 12:54 |只看該作者

引用:電磁爐好好用,廚房室溫低D,電費平D.但個爐

原帖由 bbq. 於 12-08-28 發表
電磁爐好好用,廚房室溫低D,電費平D.但個爐太高溫會自動熄機,要镬氣就冇了 ...
我發覺睇下用咩獲咋喎,如果易潔就真係無喇




版主

積分: 81032

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


65#
發表於 12-8-28 12:42 |只看該作者
健朗媽咪 發表於 12-8-28 11:22
我用電磁爐配生鐵鑊, 同用煤氣無分別, 一樣咁好鑊氣, 不過好鑊氣一定會跟住個好朋友就係大油煙會大D ...

有沒發現生鐵鑊產生油煙多過普通的不銹龬和不鉆鑊呢?
生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


男爵府

積分: 8974

畀面勳章


64#
發表於 12-8-28 11:56 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)






男爵府

積分: 6606


63#
發表於 12-8-28 11:51 |只看該作者


子爵府

積分: 10656


62#
發表於 12-8-28 11:49 |只看該作者
用左電爐2年幾,都唔錯,冇禁多油煙又慳返煤氣錢,雖然d人話冇獲氣,獲氣哩家野出便食已經有,屋企自己食冇咩所謂啦,唔差得好遠


男爵府

積分: 6887


61#
發表於 12-8-28 11:33 |只看該作者

回覆:celiaho 的帖子






侯爵府

積分: 20577

2025勳章蛇年勳章 2018父親節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 +5熱血勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 12-8-28 11:30 |只看該作者
我都轉用咗電磁爐差不多1年了,講鑊氣當然冇明火咁勁,但都唔係好差;最重要就係油煙唔大 (清洗抽油煙機都唔覺太多油),廚房溫度唔熱,同埋清潔非常方便。


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


59#
發表於 12-8-28 11:22 |只看該作者
我用電磁爐配生鐵鑊, 同用煤氣無分別, 一樣咁好鑊氣, 不過好鑊氣一定會跟住個好朋友就係大油煙會大D


子爵府

積分: 13658


58#
發表於 12-8-28 11:17 |只看該作者

引用:用左電磁爐好幾年,超讚,無得頂,鑊氣又唔

原帖由 Confident 於 12-08-28 發表
用左電磁爐好幾年,超讚,無得頂,鑊氣又唔係差好遠喎,相返煲水好快,又唔熱又易打理,一定不會轉返煤氣爐 ...
同意! 我個爐4400火,超好鑊氣,仲嫌個爐大火得濟添,開到超大火個廚房都係涼浸浸,同埋電費完全唔貴! 正




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo